Rīgas Pērle - Briesmīgs serviss
Vēlos brīdināt visus, kuri vēlas izbaudīt kādu no braucieniem, par to, ka Rīgas pērlē pakalpojumu sniegšana nav augstākajā līmenī un klients tur
viennozīmīgi nav prioritāte.
Mana pieredze Rīgas pērlē vairāk līdzinās Rīgas dūņām. Sākumā ar lielām cerībām un sajūsmu iegādājos biļeti uz 15.07. Saulrieta braucienu...
Norises dienā facebook pasākums bija atcelts, bet nekādu ziņu nesaņēmu par to, tāpēc piezvanīju pārliecināties, vai brauciens tiešām ir atcelts. Vispirms man neviens nespēja atbildēt, pajautāja, vai man šis brauciens ir svarīgs. 😄 nezinu, pēc kādiem svarīguma kritērijiem man vajadzēja to izvērtēt. Tā kā vēlētos saņemt pienācīgu pakalpojumu par summu, kuru samaksāju. Dienas beigām man tomēr pateica, ka brauciens tiek atcelts. Interesanti, vai man to paziņotu, ja es pati nepiezvanītu... 🤔
ok, viens no variantiem bija pārcelt uz 18.07. , ko arī izdarīju. Kā atvainošanos piedāvāja prosecco.
Bet tas ir tikai sākums...
Uznākot uz kuģa, netika pārbaudītas biļetes, kas likās dīvaini, bet tas vēl ir sīkums. Prosecco pudeli mums atnesa, bet ar to visas pozitīvās lietas beidzās. Pusotras stundas laikā no visiem 4 iespējamiem galdiem, kas bija aizņemti tajā vakarā, pie mums nepiegāja nevienu reizi. Kad es jau pati pajautāju, vai vispār šodien kaut kas notiek, mēs kustamies vai kas tālāk būs, man vien pateica: "kā? Jums nepateica, ka mēs šodien nekur nebraucam? "
tad pēc kāda laika izgāja vadītāja un apsolīja naudas atmaksu, ko es joprojām neesmu saņēmusi, kaut gan ir pagāJusi gandrīz nedēļa.
No sirds novēlu korektu pakalpojumu nodrošināšanu nākotnē. 😉
Pievienot komentāru