Rīgas Namu Pārvaldnieka avārijas dienests - Bez operatīvas reakcijas

Izsaku vislielāko sašutumu un tai pašā laikā arī neizpratni par RN pārvaldnieka avārijas dienestu.
(t. 8008989)
runa ir par tilta ielu 24/1
19 jūn. Ap 10.45 konstatēju, ka no stāvvada (starp vannas istabu un tualeti) uz grīdas krājas ūdens.
Cik iespējams savācu un zvanīju avārijas dienestam 8008989. Pieteikumu pieņēma un teica, ka
jau no mājas pirmā stāva ir saņemts zvans.
Apsekoju kaimiņus-neviena nebija mājās. Pirmā stāva priekštelpa un kāpnes jau pludoja.
Pagrabā arī tecēja, arī pa elektrības kabeļiem. Kur varēju (pēc manas saprašanas) aizgriezu krānus, bet pie galvenā nebija piekļuve.
Zvanīju vēl divas reizes. Tikai ap 13.45 atbrauca RN pārvaldnieka busiņš ar santehniķi, kurš noslēdza ūdeni visai mājai.
Un tā es trīs stundas vācu ūdeni. Griesti piesūkušies ar ūdeni, krāsojums lobās nost utt.
Kāpēc? Kur ir jūsu lozungs-klientu ērtībām avārijas situācijās un kad steidzami nepieciešama
mūsu palīdzība, iespējami operatīvi utt.?

Komentāri (1)

Оккупант 20.06.2019

Нынешнее правление RNP состоит из маклеров. В инструментах ничего не понимает. Только как скинуть хату за бесценок на подставного с последующей реализации

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes