www.sudzibas.lv Remiro Travel Neprofesionāla gide

Remiro Travel - Neprofesionāla gide

Gribēju padalīties par savu vasaras ceļojumu ar tūrfirmu REMIRO TRAVEL. Ceļojums nosaukums bija „Saksijas un Bohēmijas Šveice”, tas notika 16.07-22.07.2012. Grupas vadītāja – RENĀTE (pati ir arī šīs firmas līdzīpašniece).Izvēlētie apskates objekti bija lieliski, ko es nevarētu teikt par grupas vadītāju. Mans ieteikums grupas vadītājai ir pamācīties komunicēt ar cilvēkiem, jo diemžēl tas bija viņas trūkums. Viss sākās labi, mēs izbraucām no Rīgas, mums izstāstīja mazliet par Lietuvas vēsturi - pastāstīja kurp mēs dodamies un tad sākās īstās…šausmas
Gribētos sākt ar to, ka visas nedēļas garumā iebraucot kādās pilsētās, mums netika stāstīts par šo pilsētu, tikai izbraucot no pilsētas mikrofonā tika pajautāts – nu jūs taču ievērojāt, redzējāt, pamanījāt... kā gan mēs svešā pilsētā varam iedomāties vai pamanīt to, ko neesam nekad redzējuši.
Ļoti daudz mēs uzzinājām par to, ko mēs neredzēsim vai kur nevajadzētu braukt.
Visi pārgājieni tika organizēti diezgan neprofesionāli – gide izkāpjot no autobus vienkārši iet prom, nemaz nepagaidot grupu...vienkārši aiznesās!
Gide izgāja cauri autobusam vieu reizi visa brauciena laikā – lai savāktu naudinju.
Kad grupas vadītājai tika lūgts atkārtot informāciju par ceļojumu, viņa paziņoja : BET ES JAU TO TEICU! (un neatkārtoja). Turklāt viņa sadusmojas un kliedz virsū.
1.dienā mūs nosauca par slimām un piedzērušām!!!! (lai gan alkoholu nelietojam, turklāt tika atteikts iedot tualetes atslēdziņu).
2..dienā kad vēlējāmies noskaidrot radušos situāciju, jo ar mums sāka sarunāties ar starpnieku palīdzību, grupas vadītāja mums paziņoja, ka nožēlojot, ka mēs braucam līdzi, jo traucējam VISIEM, (jeb precīzāk – ieteica mums nekad nebraukt). Protams, izrādījās ka VISI ir inteliģenti cilvēki, izņemot mūs četrus cilvēkus. Visiem ir zināms, KĀ vajag uzvesties, kad brauc ar šo grupas vadītāju, izņemot mūs. Bet izrādījās, ka 95% brauca pirmo reizi. Sarunas beigās tika pieaicināti VISI, lai izteiktu viedokli par mums, bet liels biju mūsu pārsteigums, kad izrādās ka nevienam netraucējam atpūsties. (Gide izturējās ļoti neprofesionāli, šis cilvēks neprot un nav ieinteresēts risināts konfliksituācijas).
3. dienā mēs devāmies uz Prebiša klinšu vārtu apskati bija pateikts, ka mums ir 3 stundas un 16.00 bija jābūt autobusā, 16.20 gide dodas uz autobusu, tie kas ieradās 16.23 BIJA NOKAVEJUŠI 23 min un VISI ir neapmierināti.
5.dienā braucām skatīties ūdenskritumu, diemžēl no ūdenskrituma tur nav nekā (pār akmens grēdai pārlej pāris spaiņus ūdens). Grupas vadītāja pateica, ka ar vilcieniņu dosimies 15.15, tā kā bija diezgan daudz laika gide ieteica paēst, tā nu pasūtījām ēdienu un pļāpājām. Pienāk gide un paziņo, ka VISI ir paēduši un mēs braucam 30 min ātrāk, kad centāmies iebilst, ka mums pat ēdieni vēl nav atnesti, mums tika pateikt ka VISI ir paēduši (it kā mēs nebūtu pieskaitāmi pie tiem visiem). Vaicājām gidei, vai būtu iespējams braukt atsevišķi, viņa vienkārši paziņoja, ka ir viena biļete uz visiem, pagriezās un aizgāja. (jo tā neesot viņas problēma)
6. dienā sākās ar nepatīkamu pārsteigumu - brokastis bija paredzētas 7.00, bet 7.05 viss bija apēsts, mūsu gide sēdēja un ēda un redzot, ka vairāki cilvēki ir palikuši bez brokastīm, pat nepakustināja ne pirkstiņu, lai mēģinātu noskaidrot, kāpēc tā ir gadījies, viņa izlikās, ka nekas nav noticis, galvenais, ka pati paēdusi. Viesnīca bija maza, un ja patiešām ir gadījies tā, ka vairākiem cilvēkiem ir pietrūkušas brokastis-būtu tikai normāli mēģināt rast risinājumu – piemēram piedāvājot iebraukt veikalā (tīri cilvēciski).Pēcpusdienā tika paredzēts stikla darinātāju priekšnesums + pusdienas, izvēle visiem vienāda zupa kā arī gaļa un kartupeļi. KO DARĪT TIEM, KAS NEED GAĻU? Palikt badā. Beigās no demonstrējumiem nebija ko skatīties, vismaz atļāva pasūtīt uz vietas, bet ne jau grupas vadītāja pajautāja, vai ir iespējams uz vietas pasūtīt, pašām bija jāiet un jāprasa.
7.dienā bija notikumiem bagāta. 2 cilvēkiem no grupas vajadzēja skriet pakaļ autobusam, jo VISI ir bijuši tualetē ilgāk par 15 min. Tad nu braucām mājās. (skriešana bija soda mērs tiem, kuri neievēroja 15 min limitu – manuprāt, pieaugušiem cilvēkiem nav jāskrien pakaļ autobusam, lai, redziet, viņu pārmācītu – tas jauir slimi!)
Ja grupas vadītāja bija paēdusi, tad VISI ir paēduši. Ja grupas vadītāja bija bijusi uz tualeti – tad VISI ir bijuši tualetē. Es neieteiktu Jums doties ar šo firmu, jo Jūs uzskatīs par slimiem, piedzērušiem un neinteliģentiem un VISI būs neapmierināti.
Ceļojuma laikā katrā dienā kādam no ceļotājiem sanāca konflikts ar šo cilvēku.
Ar Renāti ceļot neiesakām. (tikai sabojāsiet brīvdienas)
Rakstīt uzņēmumam sūdzību kā saprotat nav jēgas, jo Renāte ir šī uzņēmuma direktore.
Lūdzu, izvērtējiet 2x pirms dodaties ceļā!
Tāda bija mūsu pieredze braucot ar REMIRO travel!

A

Komentāri (30)

G g kalniņa 14.01.2013

akma u.c. ! traveller!
Ko var ņemties!!! Nu nebrauciet vairāk ar Renāti, ja nepatīk! Man patīk un es braucu!!!Tāpat neviens jūsu ķengas neklausīs, katram pašam ir jākrāj pieredze un jāizvēlas pašam!
Brauciet ar personīgajiem auto bez gida vai lidojiet, bet aizveriet vienreiz savas netīrās mutes! Te no mušas tika uzpūsts zilonis, nekādas skandalozas grupas nebija, ceļojums bija lielisks!
Un pēdējie komentāri vispār ...Vai tik tu-akna vai plauša- pati neesi izbijusi draudzene, ja visu tik labi zini?!!!Nu un, ja arī tā būtu, kāpēc par to te jāraksta? Tas ir viņas bizness! Neprofesionalitāte var gadīties arī Impro un jebkurai firmai, bet ne visi uzreiz par ne tā pateiktu vārdu vai skatienu kladzina...
Tās sākuma sūdzības vispār nebija nopietni ņemamas!!!

S salome 29.01.2013

Arī mēs braucām šajā ceļojumā - tikai augusta mēnesī...diemžēl - aina tāda pati.Brokastis daudziem nepietika, daudzi bija neapmierināti ar Renātes iedomīgo attieksmi pret braucējiem, viesnīcā istabene bija pārbaudījusi dažu čemodānu saturu...Renāte recepcijā neizteica nekādas pretenzijas, nepaspējām paēst pie "skaistā"!!!ūdenskrituma, kad jau bija jāskrien atpakaļ uz autobusu...mājupceļā daudzi vēlējās izkāpt ātrāk ārā, Renāte atkal neapmierināta...nu nē, piedodiet, bet ar šo firmu mēs vairāk nebrauksim.

L Lilija2 11.03.2013

Arī es braucu tajā pašā skaistajā Saksijas braucienā, kuru sabojāja 3 tūristes, kas nebija apguvušas tūrisma ētiku.Izlasīju šīs daudzās sūdzības, ko, kā mēs pārējie grupas biedri secinām, visas rakstījusi viena persona- Irēna Komarova, kura kopā ar draudzenēm Kristīni Pētersoni un Ievu Lasmani centās sabojāt mums braucienu un tagad cenšas visādi nomelnot gidi. Neciešu apmelotājas, tāpēc, lai kā nevēlos, nākas rakstīt, jo ne jau gidei jākliedz un jāpierāda citiem, ka melns patiesībā ir balts.



Viss sākās jau Rīgā. Viena no jaunajām dāmītēm kavēja apmēram pusstundu. Mēs pacietīgi gaidījām, jo Kristīnes draudzenes apgalvoja, ka viņa tūlīt būs. Piebrauca blondīne ar taksi, pat neatvainojās, ka mums pārējiem nācās tik ilgi gaidīt. Gide centās mūs izklaidēt ar jokiem, novērst komfliktus. Jau pirms Bauskas Kristīnei vajadzēja uz tualeti.Tā tas sākās un turpinājās visu pirmo dienu- 3 draudzenes lietoja alkoholu ( certurtā viņu bariņā gan viņas rāja un audzināja, taču tas nelīdzēja), visos benzīntankos pa ceļam skrēja piepirkt kokteilīšus, kavēja, mums nācās katru reizi dāmītes gaidīt. Autobusā viņas skaļi trokšņoja un ik pa laikam apmeklēja autobusa tualeti, kura līdz vakaram jau pamatīgi smakoja pie katra straujāka pagrieziena.



Gide darīja savu darbu- stāstīja, jokoja kā allaž. Kad sākās iepazīšanās, lasot braucienam piemērotus nodomus no gides iedotajām lapiņām, vienlaikus arī kādu nopietnu vārdu par sevi sakot, no meiču kompānijas ieradās tikai viena pārstāve- Ieva. Gidīte tajā brīdī vēl neapjēgdama, ka kompānija aizmugurē ir jau „kunga prātā”, naivi pajautāja, vai viņas labi jūtas un viss ok? Atbildei atskanēja Ievas rēciens, ka redz kā viņas par slimām nosauktas...aizjoņoja uz aizmuguri un sūdzējās, ka gide viņas apsaukājusi. Otrā rītā pirms pilsētas apskates ekskursijas pie gides pieskrēja Irēna un uzbruka ar apvainojumiem, ka gide viņas apsaukājusi, apvainojusi... Vai tiešām gidei, kura neko tādu nebija darījusi, vajadzētu taisnoties- sak, es tā nedarīju, atvainojiet? Gide atbildēja, ka viņai jāvada ekskursija un negrasās kompliktēt, un : „Ceru, ka jūs vairs uz mūsu braucieniem nepieteiksieties”- tie bija vārdi, pēc kuriem Irēna un Kristīne sāka kliegt, cik neprofesionāla pieeja, kāda slikta gide...Gide uz to neatbildēja, bet vērsās pie grupas, lai apkārtstāvošie izsaka savu viedokli. To vairāki tūristi tūlīt arī darīja- pauda sašutumu par to, ka trīs dāmītes autobusā lieto alkoholu, trokšņo, neļaujot pārējiem klausīties gides stāstīto. Tad meičas tā kā nomierinājās, tajā un nākamajās dienās gidei staigāja pa pēdām līdzi pilsētās un uzmanīgi klausījās, pat smaidot un šķietot apmierinātas. Arī mēs pārējie centāmies ar viņām sadzīvot. Bija gan grupā vēl divas dāmas gados, kam aizvien kaut kas traucēja- vienu vīrs satrauca, otru, pat nesapratām, kas, bet pie sevis purpināja un burkšķēja, taču citiem īpaši netraucēja. Bija gan situācija, kad gidei nācās palaist grupu sev pa priekšu Česskij Raj un gaidīt Kristīni no tualetes pie biļešu kontroles, jo Kristīne taču nevarēja doties pa pastaigu takām bez iemīļotās alus pudeles, kuru bija jāatrod autobusā, arī citur uz dāmītēm bija jāgaida ilgi un dikti. Taču dzirdēju, cik laipni un pacietīgi gide atbildēja uz Kristīnes jautājumiem, vēlreiz stāstot kalnu veidošanās vēsturi un citas lietas, kuras mēs jau bijām dzirdējuši autobusā.

Tā lūk. Vēl varētu gari un plaši rakstīt, arī par to, kā viņas bija mums pārējiem un arī šoferīšiem, kuriem Kristīne centās pielabināties cerībā, ka kaut ko izmaksās, apnikušas un nolēmām kādā degvielas uzpildes stacijā, kad viņas atkal pamatīgi kavēja, pabiedēt, tēlojot, ka braucam prom. Ja ne gide likusi pagaidīt, pārējie savās dusmās labprāt tiešām šīs Raganas būtu atstājuši.



Dīvainākais, ka portālā pirmā sūdzība parādījās ar īsto vārdu Irēna, otrā jau Ireena Barvedis, tad Irēna nez kā pārtapa par annu, bet, pēc citu grupas biedru rakstītām atbildēm, Irēna Komarova nepakautrējās uzcept vēl vienu sūdzību, mainot paroles un datorus.



Visiem iesaku izvairīties no tādām ceļabiedrēm kā Irēna Komarova, Ieva Lasmane un Kristīne Pētersone. Ceturtā atšķīrās labā nozīmē, viņu vārdā nepieminēšu. Te nu vietā latviešu teiciens par zāģi, kas otram kož, bet pats kliedz.



Ar cieņu Lilija

M māra-line 16.03.2013

Šajā ekskursijā brauca mana draudzene un pēc brauciena stāstīja par šo dāmīšu uzvedību, jo diemžēl sēdēja diezgan tuvu viņām autobusā.Līdz ar to izjuta gan alkahola dvaku, gan kāju aromu, jo tās tika celtas uz priekšējo sēdekļu atzveltnēm un kur tad vēl skaļums, dēļ kura daudz kas no gides stāstītā palika nesadzirdēts. Uz aizrādījumiem šīs ceļotājas atbildējušas, ka var atpūsties kā grib.
Ar REMIRO TRAVEL regulāri ceļõju jau gadus 3. Līz šim mana pieredze ir bijusi pozitīva . Man ir problēmas ar kājām un šai ziņā vienmēr esmu saņēmusi iejūtīgu un taktisku attieksmi gan no gides, gan šoferiem.Ekskursijas ir bijušas interesantas, arī ar ēšānu un gulēšanu saistītais serviss apmierinājis.Tagad pēc mana ieteikuma ar šo firmu ekskursijāš brauc kādi 10 mani draugi un paziņas ar savām ģimenēm un saviem draugiem. Tā kā suņi rej, bet karavāna iet tālāk.
Ar cieņu Māra Miķele

L labscelojums1 11.08.2014

Nu .lai ceļotu ar Renāti, tad jābūt divkosim-patīk vai nepetīk-klanies viņas priekšā, citādi kā padomju laik-soda sankcijas!Mēs ar viņu vairs neceļojam!

F friks 02.08.2015

Gribelīgā Renāte brauc atpusties nevis strādāt, jo kas ir viņas darba devējs?

Z Zigmārs 30.09.2016

Gada laikā ar šo firmu esmu bijis kādos 5 ceļojumos un man šķiet, ka Renāte tur ir viszinošākā gide. Braukšu arī nākamgad!

I IngaAgni 30.09.2016

Kādas kaislības!!! Lai nu ko,bet profesionalitātes trūkumu Renātei tiešām nevar pārmest. Personīgās īpašības, tas jau ir pavisam cits jautājums, bet, kā teica Olga Rajecka "neesmu pieclatnieks, lai visiem patiktu". Kam Renāte nepatīk, tie nav spiesti braukt, ja nu tomēr brauc - sakrājušos žulti var mēģināt izvemt, bet kaut kur citur, ne internetā. Ar Remiro esmu braukusi reizes piecas, droši vien nelabvēļi mani pieskaitīs Renātes draudzenēm, kaut tiešām tā nejūtos :D Viņa ir profesionāle, ekskursijas ir labi noorganizētas, nekad neesmu palikusi izsalkusi, lai gan neesmu gājusi brokastīs kopā ar "masu" ( kā te dažas izsakās ). Ar Remiro var ceļot.

M [email protected] 18.11.2018

Visu cieņu REMIRO TRAVEL.Tikko atgriezos no brauciena uz Belostoku un secināju,ka gida darbs nav viegls.Ja autobusā ir cilvēki,kuri nerēķinās ne ar vienu,ceļojums ir sabojāts visiem.Mani izbrīnīja pieaugušu cilvēku uzvedība,prastums.Droši vien viņi arī neko nedzirdēja,jo izskanēja frāze-kāds tad ir gides nopelns šajā braucienā?Es izvēlēšos tieši šo firmu,jo šādi cilvēki cerams braucienus organizēs paši.Lai dotos ceļojumā, ir jārēķinās ar citiem,ir jābūt noteiktā laikā un vietā un jāievēro elementāras pieklājības normas.Vai vērts vispār diskutēt par elementārām lietām?

Tiko atgriezos no ceļojuma Arendoles muiža, Daugavas loki, ceļojums labs,gide jauka zinoša, bet turpmāk lūdzu likt precīzāku informāciju.Arendoles muižā paredzēta ,,vēlo brokastu kafija/tēja ar plātsmaizi",nav lēts prieks 5.eir. no cilvēka, lai tā būtu, katra paša izvēle.Kafijas vai tējas vietā liepziedu novārījums, tad tā arī ir jāraksta informācijā!

ra cieņu Inta Zirnīte

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes