www.sudzibas.lv Realcomfort Briesmīgs serviss un kvalitāte

Realcomfort - Briesmīgs serviss un kvalitāte

Pasūtījām virtuves iekārtu 2014.gada oktobra beigās. Solīja visu izgatavot apmēram mēneša laikā. Ļoti steidzinot gan Viktoru ( kurš skaitās Realcomfort dizaineris), gan ražotnes darbiniekus ( iekārta tika ražota Bolderājas mēbeļu ražotnē), beidzot to mums uzstādīja 30.decembrī. Bijām iemaksājuši 75% no summas, lai darbi tiktu veikti ātrāk. Tūkstots reizes mums pārzvanīja no rūpnīcas, kā un ko labāk darīt, kaut gan par visu jau bijām vienojušies ar Viktoru ofisā. Konkrēti viņam norādījām uz krāsām un paraugiem,'dažas virtuves skapīšu durvis pasūtījām ar stikliem alumīnija rāmjos, un tieši tādi viņam bija ofisā uz vietas kā paraugs. Realitātē, protams, viss izskatījās daudz citādāk. Stikli bija nevis alumīnija rāmī, bet vienkārši ielīmēti tajā pašā panelī un rāmis bija apmēram 10cm plats no visām pusēm. Virsmā tika nepareizi(par lielu) izgriezts izlietnes caurums, līdz ar to izlietni mēs lietot uzreiz nevarējām. Skapīšua durvīm pēc 2 dienām izkrita eņģes, durtiņas izņēmām pavisam. Starp sienu un paneli bija apmēram 2cm liela šķirba, jo virsma tika šķībi uzstādīta. Viens augšējais skapītis vispār tika uztaisīts šaurāks kā pasūtījumā par apmēram 10cm, līdz ar to līdz stūrim paliek 10 cm liela atstarpe. Viktors bija savā galvā izdomājis, ka tā būs labāk. lai mēs varam atvērt logu, kaut gan vairākkārt teicām, la logs nāks vaļā tikai uz vēdināšanu. Tad nu no Jaunā gada sākas miljons e-pastu uz telefonzvanu. Sūtījām bildes ar "ņeprecīzajām" vietām izdarītajā. Fabrikas darbinieki nekautrējās pajautāt, vai gadījumā mums nav iespējas nopirkt citu izlietni :D. Mēs to pasūtījām un gaidījām apm. mēnesi... Viktors atbrauca vienu reizi pēc mūsu lūgumiem apskatīt visu klātienē, jo šī bilžu sūtīšana un e-pastu rakstīšana mums bija "mazliet" piegriezusies. Viņš noniecināja fabrikas un uzstādītāju darbu, savu vainu nekur nesaskatot. Beigās sazvanīšanās mums notika tikai ar fabrikas darbiniekiem, kuri uzņēmās visas Viktora kļūdas izlabot uz sava rēķina un nu beidzot 2015.gada 27.aprīlī atbrauca fabrikas darbinieks un uzlika jaunu virsmu, nomainīja stiklotās skapīšu durvis pret vienkāršām(jo par īstajām alumīnija rāmī viņi pieprasīja vēl papildus 180 eur), izlīdzināja šķirbas starp nomainīja visas eņģes. Vēl gribēju piebilst, ka ne reizi mēs neprasījām nekādas atlaides, visu samaksājām laikā un nevienā brīdī nelūdzām, lai taisa no lētākajiem materiāliem. Šis pasākums mums kopā izmaksāja 2000eur un "mazliet" nervu. Dzīvojām vairāk kā 4 mēnešus bez ūdens virtuvē, nevarējām līdz galam neko pieslēgt, jo visu laiku sākot no janvāra beigām tikām baroti ar solījumiem, ka pēc 1-2 nedēļām brauks visu labot. Mums šī bija pieredze visai turpmākajai dzīvei. Mācieties no mūsu kļūdām! :)

L

Komentāri (1)

R ri4y 29.04.2015

Latvijas likumdošana nosaka ka durvīm un logem jābūt brīvi pieejamiem atvēršanai, ja būs ugunsgrēks un dēļ jūsu virtuves iekārtas ugunsdzēsēji nevarēs atvērt logu, beigās nāksies maksāt vēl sodu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes