Nevaru piereģistrēties šajā lapā - man liek mainīt e-pasta adresi !!!

SIA "DELTA SVR" (ir tieša saistība ar SIA "Evor").Nejauši "izdevās" vienu rēķinu samaksāt 2 reizes. Nu jau četrus mēnešus ilgsts sarakste (atbildes saņemu tik drausmīgā latviešu valodā, ka reizēm saturs pat nav saprotams) - raksta man visādas muļķības un neliekas ne zinis par izveidojušos pārmaksu - nu jau man ir skaidrs, ka savu pārmaksāto naudu neredzēšu kā savas ausis. Nekas cits neatliks kā rakstīt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības birojam (kaut tur rakstīt arī nav lielas jēgas - tur daži "speciālisti" arī nespēj izlasīt un saprast iesnieguma būtību (rakstīju sūdzību par vienu banku - man atbildēja ar draudiem, ka banka tūliņ no manis nez ko pieprasīs - bija sajūta, ka vai nu darbinieks, kas rakstīja atbildi ir debīls lasītnepratējs vai arī lobē kobnkrēto banku - Swedbanku).

I Ineta 49 07.07.2015

Pievienot atbildi

Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes