www.sudzibas.lv Purpur Furniture, C128 Slikts serviss, kvalitātes trūkums

Purpur Furniture, C128 - Slikts serviss, kvalitātes trūkums

Diemžēl sadarbība ar veikalu “Purpur” izvērtās kā ļoti nepatīkama. Sākot jau ar nespēju no pārdevēja puses izrakstīt atbilstošu priekšapmaksas rēķinu, avansa maksājums tika pasniegts jau kā realizācija, kura uz to brīdi vēl nebija notikusi.
Nākamais solis bija, kad pārdevējs neinformēja par preces ierašanos Latvijā, bija jāzvana pašiem, telefonu necēla, epasts - nav atbildes, atkal vairāki zvani līdz atbildei, jā prece ir atvesta. Sekoja komunikācija ar viņu piedāvāto transporta un montāžas kompāniju.
Kad prece bija atvesta un samontēta, ko apmaksāja klients, atklājās, ka montāža veikta pavirši un mēbele nav izmantojama. Mēbeles audums nebija izgājis kvalitātes pārbaudi rūpnīcā, viss bija noklāts ar nesaprotamiem pleķiem. To konstatējot, uzreiz tika veikta saziņa ar veikala vadītāju, kurš starp citu visā komunikācijas laikā slēpa savu vārdu zem neprofesionāla paraksta a. C. Purpur, izsakot pretenziju, veikalnieks telefonu nometa un vairs necēla. Klients uzrakstīja oficiālu pretenziju ar pievienotiem foto ar prasību preci ņemt atpakaļ un atgriezt naudu, kas ir saskaņā ar patērētāju tiesībām. Atbilde - veiks preces apmaiņu, naudu neatgriezīs, balstoties uz pat. Ties, diemžēl visu likuma pantu veikala saimnieks nav lasījis.

Atvestā jaunā prece, kas bija jāgaida vēl 3nedēļas (atkārtotas neērtības klientam) diemžēl arī bija ar defektu, ne tik lielu kā sākumā, bet bija, kas norāda, ka rūpnīcai ir regulāras problēmas ar kvalitātes nodrošināšanu. Klients pretenziju vairs neizteica, jo trešo reizi saņemt brāķi ir absurds un naudas atmaksu pārdevējs nepiedāvā, kā pats atzina - jo nevar atdot atpakaļ.
Dīvains ir arī fakts, ka klientam netika dots parakstīt pieņemšanas-nodošanas aktu, līdz ar to klientam nav viņa kopijas un likumā noteiktā garantijas dokumenta, savukārt pārdevējs preci nevar ievadīt grāmatvedībā atbilstoši pieņemtajām normām likumā.

Žēl, ka šeit esošās diskreditējošās atsauksmes netika izlasītas pirms pasūtījuma.
Neiesaku iesākt sadarbību ar veikalu purpur gan no mēbeļu kvalitātes viedokļa, gan no izteikti nepatīkamās apkalpošanas kvalitātes.

Komentāri (1)

M mahal 27.11.2021

Man gan ar vinuem super pieredze!
Iegādājāmies kumodi par ļoti labu cenu un ļoti labā kvalitātē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes