www.sudzibas.lv Polstore Krāpniecība

Polstore - Krāpniecība

Nepasūtiet preces no interneta veikala Polstore, jo šis interneta veikals ir kārtējā krāpniecība, preci pasūtīju 02. 08. 2015. Bet pirms maksāšanas sazinājos pa telefonu nr. 29621625 man norādīja, ka prece būs piegādāta 07. 09. 2015. Savukārt, preci nepiegādāja noteiktā termiņā un 08. 09. 2015. Zvanīju uz e - veikalu, darbiniece norādīja ka nezinot kad būs prece, līdz ar to 09. 09. 2015. Vēlējos sazināties atkārtoti ar e veikala darbinieci bet vairs uz telefona zvaniem pat neatbildēja ne uz nr. 29621625 ne arī uz nr. 29468392... Ņemiet vērā, ka e veikala darbinieki atbild tikai uz tiem telefona zvaniem kad tiek veikts jauns pasūtījums bet neatbild uz tiem kuri gaida kad preci piegādās.

Komentāri (1)

P polstore 10.09.2015

Viola Freiberga gan neko nebija pasūtījusi :) Klients ar daļēji patieso pirkuma vēsturi bija Lāces kundze. Un tā kā šajā izklāstījumā ir daļa patiesības, tad nu labāk būs zināt visu vēsturi:
Pasūtījums tika veikts 02.08.2015. laikā, kad mūsu visi darbinieki ir atvaļinājumā. Šajā laika, tā jau ir tradīcija, visiem pirkumiem tiek piemērota 10% atlaide. Pasūtījumi tiek apstrādāti pēc atvaļinājuma, kurš beidzās 10.08.2015. Šajā dienā šai kundzei arī tika nosūtīts priekšapmaksas rēķins par preci, kuru viņa pasūtīja (Tā prece bija noliktavā un, pēc rēķina apmaksas, tiktu divu dienu laikā piegādāta).
Pēc rēķina saņemšanas, Lāces kundze zvanīja un teica, ka gribējusi pirkt citu preci. Ok, mums nav problēmu, gājām viņai pretī un mainījām rēķinu, saglabājot minēto 10% atlaidi. Vienīgais, ka prece nebija noliktavā un ka piegādes termiņš tika minēts 07.09.2015., pie nosacījuma, ja rēķins tiks apmaksāts savlaicīgi - maksāšanas termiņš bija 13.08.2015. Rēķins bija apmaksāts 21.08.2015. Pēc tam mēs veicām pasūtījumu ražotājam un apmaksājam šo pasūtījumu. Tā kā tagad sākas sezona, tad rūpnīca ir diezgan noslogota, un nespēj realizēt pasūtījumu 14 dienu laikā, kā tas būtu augusta vidū. Lāces kundzei tika piedāvāti divi risinājumi - saņemt pasūtītās preces vietā alternatīvu, jeb dārgāku preci bez piemaksas vai arī naudas atgriešana. Lāces kundze izvēlējās naudas atgriešanu, kuru uzreiz arī saņēma atpakaļ.
Gribētu piebilst, ka mēs neesam vienkāršs interneta veikals, kas aizskrien uz tuvāko dīlera noliktavu un paņem klientam preci. Mēs esam Polijas vadošo uzņēmumu pārstāvji Latvijā, kas strādā pa taisno ar rūpnīcu, tādā veidā nodrošinot individuālos pasūtījumus: rūpnīca-klients.
Par Lāces/Freibergas kundzes apvainojumiem par krāpniecību, tad iesakām griezties tiesībsargājošās instancēs. Nevis netā zem cita uzvārda rakstīt. Tas var dot iespēju mums vērsties tiesā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes