www.sudzibas.lv Paus Konsults Neprofesionala attieksme

Paus Konsults - Neprofesionala attieksme

Itka nekada liela bēda, bet tomer nepatikami.
Zvanot uz SIA Pauls konsults sieviete bija diezgan rupja un aizskaroša saistiba ar maniem interesējošiem jautajumiem par situacijas noskaidrošanu.
Isti nesaprotu ja cilveks strada tāda vieta kur ir komunikācija ar citiem cilvekiem tad vai tad tiesam nevajadzēja ieverot kautkadas primārās pieklajibas normas un attieksmi. Ja tiesam nezin ka jaruna ar citiem cilvekiem tad varbut vajadzetu apsvert profesijas maiņu!
Diezgan rupjs serviss.

K

Komentāri (2)

K kurkulis2 10.11.2017

10.pants. Saskarsmes kultūra
(1) Saskarsmē ar parādnieku ir aizliegts:
1) izmantot agresīvas saskarsmes formas (tai skaitā izteikt draudus un veikt darbības, kas aizskar dzimuma, vecuma, rases vai etnisko piederību un drošību, reliģisko, politisko vai citu pārliecību, invaliditāti, sociālo izcelsmi un mantisko vai ģimenes stāvokli, kā arī seksuālo orientāciju);
2) sazināties ar parādnieku viņa cieņu un godu aizskarošā formā;
3) apmeklēt parādnieku viņa darbavietā, darbu veikšanas vietā vai dzīvesvietā bez parādnieka iepriekšējas piekrišanas;
4) sniegt nepatiesu vai maldinošu informāciju par parāda nemaksāšanas sekām.
(2) Saziņā ar parādnieku kreditoram un parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzējam ir pienākums ievērot samērīgumu.
(3) Saziņa ir uzskatāma par nesamērīgu, ja tā:
1) notiek svētdienās vai likumā noteiktajās svētku dienās;
2) notiek laikā no pulksten 21.00 līdz 8.00 vai bez parādnieka iepriekšējas piekrišanas laikā no pulksten 21.00 līdz 23.00;
3) apgrūtina parādnieka spēju izmantot ikdienas saziņai attiecīgus elektronisko sakaru līdzekļus.
11.pants. Saziņas līdzekļi
(1) Ja likumā nav noteikts citādi, ar parādnieku sazinās, izmantojot tos saziņas līdzekļus un kontaktinformāciju, kas norādīta kreditora un parādnieka noslēgtajā tiesiskajā darījumā.
(2) Ja parādnieks nav sasniedzams, izmantojot šā panta pirmajā daļā minētos saziņas līdzekļus un kontaktinformāciju, vai ja to ir lūdzis pats parādnieks, kreditors un parāda atgūšanas pakalpojuma sniedzējs ir tiesīgs izmantot kontaktinformāciju, kas tam ir kļuvusi zināma vai iepriekšējās sadarbības laikā izmantota saziņai ar parādnieku.
(3) Ja parādnieks nav sasniedzams, izmantojot šā panta pirmajā vai otrajā daļā minētos saziņas līdzekļus un kontaktinformāciju, saziņu ar parādnieku īsteno rakstveidā, nosūtot nepieciešamo informāciju uz parādnieka deklarētās dzīvesvietas adresi.

Оккупант 10.11.2017

Как вы правы. Вот такое ощущение что этих воров наконец- то поймали и они в бешенстве. Совершенно с вами согласна.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes