LV RU

Park & Fly Rigas lidosta - Slikts serviss

Cienījamie park&fly! Vai jūs Ludzu turpmāk varētu nodrošināt to, lai klientiem pirms agrā rīta lidojuma ierodoties jūsu stāvvieta, nebūtu 15 minūtes ar zvanīšanu, mašīnas skaņas signālu un intensīvu bungošanu pa ēkas stiklotajām sienām jāmēģina no komatoza miega izcelt jūsu jēgu padzērušo dežurantu, minūtes 5 jānoskatās kā viņš mēģina aiztaisīt biksupriekšu un jānoklausās, ka vispār neviens netiks laists iekša, ja klientu paustā neapmierinātība turpināsies. Man pievienojās kāds kungs, kurs stundu no lidostas bija mēģinājis jūs sazvanīt, lai buss atbrauktu viņam un viņa ģimenei pakal uz lidostu, līdz beidzot pats bija atnācis ar kājām. Jāpiebilst, ka neviena cita darbinieka tajā diennakts stundā uz vietas nebija, tāpēc laikam bija paredzēts, ka klientus uz/no lidostas vedīs tas pats neadekvātā stāvoklī esošais dežurants - tas ir kā? Beigās uz lidostu mani aizveda augstāk pieminētais kungs un paldies viņam par to. Parasti jūsu darbinieki un serviss ir labā līmenī, bet šoreiz (28/10 ap plkst. 4: 30am) paliku uz pauzes. Aizejiet, pārbaudiet, gan jau ka jūsu darbinieks veļoprojām ir krietnā žvingulī un apdraud jūsu klientu plānus, dzīvību un veselību. : (

Dc

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes