www.sudzibas.lv Pakalpojumu kvalitāte Rīgas satiksme transporta saraksti

Pakalpojumu kvalitāte - Rīgas satiksme transporta saraksti

Gribu sūdzēties par to, ka sabiedriskais transports kursē pēc sava saraksta tikai retos gadījumos. 24. Autobuss, 9: 21 Baltāsbaznīcas ielā, uz centru (Abrenes) , atnāca laikā, kas jau ir brīnums, bet nez kāpēc pieturā "Melīdas iela" vadītājs nolēma pastāvēt ar atvērtām durvīm 5 minūtes, bez jebkādiem paskaidrojumiem. Varbūt vadītājam nenāk prātā, ka pasažieriem varētu būt nepieciešams pārsēsties citā autobusā/trolejbusā un cilvēkam ir saplānots ceļš? Protams, ka nokāvēju uz savu nākamo transportu, nokāvēju darbu. Ja tas būtu vienīgais gadījums, tad es vēl varētu saprast - katram gadās neveiksmīgas dienas, bet kad tādas situācijas jau ir sistēmātiskas... Piemēram vakar, 04.10.2022, gaidot 3. Trolejbusu 9.39 Sarkandaugava uz centra pusi, tas vienkārši neatnāca, paveicās, ka vismaz 11. Autobuss atnāca laikā un spēju aizbraukt. Ļoti ceru, ka Rīgas satiksme tomēr spēs sakārtot savu darbību

Komentāri (1)

A absolut1327 05.10.2022

tak viņiem,diemžēl pie pakaļas tas viss. Viņi sēž uz mīkstiem krēsliem un nekrata, kur kas steidzas
ar 24. vienmēr problēma ar saraksti. ir pat rakstītas sūdzības pa pastu viņiem 0 emocijas

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes