www.sudzibas.lv Oskuro outlet Vienaldzīga attieksme

Oskuro outlet - Vienaldzīga attieksme

Izdomāju iegriezties jaunatvērtajā Oskuro outletā Bowlero centrā. Ieejot veikalā īsti nemaz nepamanīju pārdevēju,tad sadzirdēju ka kāds tomēr ir un runā pa telefonu. Apsatigāju veikalu un īsti neatrodot to ko meklēju,domāju uzjautāšu pārdevējam,devos uz viņu pusi,bet puisis vēl nebija beidzis runāt pa telefonu,un redzot ka viņam tuvojos gāja prom no manis,lai varētu turpināt netraucēti sarunāties pa telefonu,tā es veikalā pavadīju apm.10min tā arī neagaidīju ka pārdevējs beigs runāt pa telefonu vēl pie tam uzkrītoši izvairijās no manis,ļoti žēl ka tāda attieksme pret potenciālu klientu.
Dārgais Oskuro Outlet,domāju Jums rūpīgāk būtu jāuztaisa personāla atlase,jo šis nav normāli. :(

O

Komentāri (3)

A Atoms 22.03.2014

Par algu 200 eiro menesi es netikai runatu pa tel., bet ari kafiju ar pienu katram klijentam piedavatu ;). ..

Dzila Eiropa un dzila Tupli mes balelini esam...

E Elīna 02.04.2014

Nezinu īsti par ko Jūs runājat, Oskuro outletā Bowlero centrā strādā divi ļoti izpalīdzīgi puiši, kas priekš klienta atradīs un atnesīs visu ko vien varēs atrast priekš Tevis. Personīgi ļoti labs iespaids, jo klients vienmēr pirmajā vietā!

K KaķisSunsPele 22.06.2018

“Oskuro” Outlets lielveikalā “Azurs”: nopirku pirms diviem mēnešiem apavus darbinieks, kas tur strāda atsaucīgs viss kārtībā. Pagāja mēnesis un re kā saplīsa apavi un aiznesu uz garantijas remontu. Un, tad sākās štelles parasti, ja iesniedz uz garantiju, tad cilvēkiem iedod kādu garantijas talonu vai uz čeka uzraksta, ka garantijas remonts vai ekspertīze un zīmogu uzspiež. Šajā gadījumā jautāju darbiniekam, darbinieks atbild, ka nevajag viss kārtībā iedodad savu telefona numuru nākošnedēļ mēs ar Jums sazināsimies. Pazvanīju pagājušonedēļ un vaicāju vai mainīs manus apavus vai atgriezīs naudu? Darbinieks vai priekšnieks atbildēja, ka naudu neatgriezīsim, kā arī nedosim jaunus apavus vietā, bet salabosim. Parasti, tā nenotiek cik esmu iepircies veikalos, ja ir garantijā vai ekspertīzē pēc ekspertīzes zvana klientam un piedāvā kādu risinājumu! Šajā gadījumā ne pazvana, neko, pasaka tik to, ka Jūsu apavi ir remontā un nākošnedēļ būs gatavi. Tākā jau pienākusi, tā saucamā aiznākošā nedēļa ne ziņas, ne miņas. Zvanu, neatbild! Māc jautājums vai es vispār dabūšu, ko atpakaļ?!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes