Ogres Slimnīca - Apkalpošana

Ogres rajona slimnīcas, poliklīnikas reģistratūra ir vienkārši zem katras kritikas.
1. Sazvanīt nevar, darīju to divas stundas no vietas, līdz izlādējās telefons un neatzvana, kaut gan tas ir teikts, ka atzvana.
2. Paņemot numuriņu apkalpošanai, gaidīju 40 minūtes rindā (uz to brīdi pirms manis bija varbūt tikai 3 cilvēki), jo pensionārus, kuri nesaprot vai arī nav izskaidrota kārtība, kādā tiek apkalpoti cilvēki, visu laku tiek apkalpoti bez rindas.
3. Saņemot savu kartiņu, manā kartiņā bija ielīmēti 3 svešu cilvēku analīžu rezultāti. Es saprastu, ja uzvārdi ir līdzīgi un personāls mēdz kļūdīties, bet 3 cilvēki noteikti tagad savas analīzes tā arī nesaņēma.
4. Viena reģistratūrā strādājošā mani apkalpoja ar noraudātu seju (vairāk gan izskatījās, ka raud visu laiku), īpaši neveselīgu izskatu. Vai tiešām tādam cilvēkam ir jāstrādā ar sabiedrību un medicīnas iestādē, ja acīmredzams viņai bija kādas personīgas problēmas vai pat slimība ?
5 Nezināma iemesla dēļ, mans ārsts nebija ieradies darba vietā. Devos uz reģsitratūru, lai uzzinātu, vai konkrētais ārsts atgriezīsies un pieņems pacientus 'pieņemšanas laiks viņam ne tuvu nebija vēl beidzies). Uz ko atbildi saņēmu, ka viņiem neesot informācijas, Bet vai tad Jums nav ārstu telefonu numuru, uz kuriem uzzvanīt un apjautāties, vai dakteris būs vēlāk vai nebūs? Saprotu, ka ārstu tel. nr. ir konfidenciāli, bet reģistratūrai vajadzētu to zināt, lai nepieciešamības gadījumā varētu atbildēt pacientiem.

Ir ļoti nepatīkami ierasties medicīnas iestādē, kur jau pirmā tikšanās ar personālu ir tik neprofesionāla, bezatbildīga un pavirša.

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes