LV RU
www.sudzibas.lv Nordea Bank Neētiska rīcība

Nordea Finance - Neētiska rīcība

Jūlija otrajā pusē uzņēmums iegādājās Honda automašīnu Hondas salonā, izmantojot Honda līzings, kas juridiski ir Nordea Finance. Kad darījums bija galā, vairāk par nedēļu gaidījām solīto pavadzīmi par auto iegādi, taču nekā. Kad zvanījām paši, sapratām, ka neviens pat netaisās to mums sūtīt. Iemesls - esot jāinteresējas pašiem.Augusta sākumā saņēmām pirmo līzinga rēķinu, kurā, par lielu izbrīnu, ieraudzījām, ka mums jau izveidojies parāds - līzinga maksājums par jūliju (pilnā apmērā). Bet kā tad tā, automašīnu saņēmām tikai jūlija beigās un rēķinu par minēto parāda summu arī neesam redzējuši. Bankā atteica, ka tā vajagot, lai nestresojot tā tam jābūt, lai nomaksājot tik šo rēķinu tam paredzētajā laikā - 1. septembrī.Šodien ir tikai 19. augusts, kad banka jau atsūtījusi brīdinājumu par nenomaksātu parādu. Zvanam atkal ...Izrādās, ka runa iet par jūlija maksājumu, kura rēķinu viņi pat nav izrakstījuši un, kura summu iekļāvuši augusta rēķinā, par kuru iepriekš teica, ka tā vajag, lai nomaksājot ar augusta rēķinu.Tagad skaitamies parādnieki, kas laikā nemaksā rēķinus :)Uzmanieties ... bankas šajos krīzes gados ir kļuvušas par asinssūcējiem un negodīgiem darījuma partneriem.

A

Vairāk sūdzības par Nordea Finance

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes