NĪP nekustamā īpašuma pārvalde, Jelgava - Ārkārtīgi slikts serviss

Jelgavas NĪP gan klientu apkalpošanas daļas vadītājas A. Mizūnes, gan inženiera I. Kovaļenko, gan avārijas brigādes santehniķu attieksme pret dzīvokļu iedzīvotājiem ir ārkārtīgi rupja un ciniska. Gan Mizūne, gan Kovaļenko atļaujas rupjā tonī atbildēt uz iedzīvotāju tel. zvaniem, kliegt, mētāt klausuli. Ar kādām tiesībām? Lielākā daļa Jelgavas iedzīvotāju ir saskārušies ar šādu attieksmi. Kāpēc Nīpa priekšnieku J.Vidžu tas galīgi neuztrauc, kāpēc tas tiek pieļauts, cik ilgi turpināsies ņirgāšanās? Kur galu galā ir kauns un gods, vai uz Jelgavas Nīpa strādniekiem, kurus "baro" dzīvokļu iedzīvotāji, tas neattiecas, un viņi uzskata sevi par pasaules nabu? Ja cilvēks, kurš pastāvīgi apmaksā visus rēķinus, vēršas pie savas dzīvojamās telpas apsaimniekotāju ar kādu jautājumu vai lūgumu, tad viņam ir visas tiesības saņemt kvalificētu un pieklājīgu atbildi. Nīps vairākas reizes ir pierādijis savu neprofesionalitāti, nekvalificētu darbu un augsta mēra nepieklājību. FUJ! Cik tas viss ir zemiski!

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes