LV RU

Nelda - cik var?

sodien aizgaju uz neldu, ta jau vinu ciest nevaru, bet vienkrsi atri vajadzeja ieskriet, skatos, teja- akcijas cena 2 maksa vienadi, bet viena nezkapec uz pusi letak, prasu tuvakai pardevejai, vai vina tiesam ta maksa, vina soka, " kas jus akla esat" pieiet pie konkretas tejas, skatas " ja tiesam, nepareiza cena"
jauki, ne? jus domajat, ka vina atvainojas... ha, protams, ka ne :////
jogurts, kurs nekad nav maksajis tik 0.35 ls, bet tada cens stav. ko prasu atkal, bet kada sieviete, laikam nodalas vaditaja man saka" vajg tak paskatities un pasai padomat"
jautajums tads - VAI ES EJU UZ VEIKALU, LAI IZZILETU TO, KURA CENA IR PAREIZA UN KURA NAV?
milie cilveki, cik ilgi jus turpinasiet brekt uz veikaliem, kuros ir kaut mazaka kartiba, bet pieversiet acis uz tadu cuciba, ka neldas un mego, kas uzpelnas uz nepareizam cena?
visvairak no ta jau cies veci cilveki, kuri pectam neies stridetis par cenam.
NELDA SARKANDAUGAVA, IR VISNEGODIGAKAIS VEIKALS...

I

Komentāri (5)

I ieva 04.06.2008

:(

I ieva 04.06.2008

kauna traips, butu paskatijusies, ka debsesmanna strada

A Anita 14.06.2008

Atvainojiet, bet strādāju par kasieri jau 2gadus. Un ļoti bieži nevis veikals, pārdevēji, kasieri kļudās, bet gan paši pircēji. Visi redz lētāko cenu- biezpieni un pieni un sieri ir ar dazadiem tauku saturiem. Kā var iedomāties, ka cena kas uzlikta pie kefīra 0, 5% var attiekties uz 7, 5%?????? Un kad pircēju pieved pie preces un paradi ka uz cenu zīmes ir norādīts tauku saturs, tilpums utt Tevi vel par muļķi nostāda nolamā un aiziet! Cūcība.

B bacilis3000 04.07.2008

par visiem lielveikaliem var izteikties apmēram vienādi, protams ir viens otrs labāks, bet nu, manuprāt, ja pievērš uzmanību tam ko pērk, tad nekādu problēmu nevajadzētu būt, lai gan gadās visādi. Arī es esmu pieredzējusi nelaipno apkalpošanu, cenu haosu, vecu pārtiku, bet ziniet ko, ja tiešām vēlaties labu apkalpošanu, tad dodieties uz mazajiem, manuprāt, tik pat kā izmirstošajiem veikaliem. Protams, preču klāsts nav tik liels, bet toties tādos veikalos mani apkalpo vienkārši lieliski, izeju ar patiesu smaidu uz lūpām. Parasti šādos veikalos pārdevējas nekautrējas pateikt, lai labāk to produktu neiegādājas, ka, piemēram, maize nav īpaši svaiga, ka labāk lai atnāk rīt, kad atvedīs svaigu maizi.
šādiem veikaliem rodas uzticība.
Tiešām žēl, ka lielie tirdzniecības monstri savairojas tik pārspīlēti daudz un aizēno un pat reizēm izspiež no tirdzniecības aprites mazos tirgotājus.

K K-6 17.07.2008

Lai ilgi neko nestastitu, saisinasu savu komentaru - un teiksu vienigi to, ka ari biezi iepercos veikalos "Nelda" (konkreti - Zolitude), jo tas ir blakus majai, un dazreiz kaut kas ir vajadzigs steidzigi. Es varu piekrist, ka situacijas var gadities visadas - bet! katru reizi, ienakot tur, es redzu, ka pirceji pilniba neapzinas, ka runa ar Klientiem! Katru reizi dzirdu frazi " ko TU neredzi pati", "akls esi", "paskaties pats" un t.t. Es tiesam nesaprotu, vai "Neldas" darbinieki vispar netiek apmaciti, kaaaa vajag stradat un kas ir klients? Ka var ta pazemot savus klientus un gaidit ka tie naks vel? Un vai Jus neredzat, cien. "Nelda", ka Jus nokritisiet zemak par zemo tikai del ta???Tikai nesakiet tagad uz so, ka pirceji pazemo kasierus - no situacijas var iziet visadi - un galvenais, ja cieni sevi pats, nevienam neizdosies tevi pazemot sava darba vieta. Tikai nav jabut tadam pasam un pazemot preti. Un ludzu, cienijama "Nelda", parbaudiet terminus uz partiku, tas ir arprats, ko Jums dazreiz tur var atrast.
Paldies

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes