www.sudzibas.lv Mrgreen Limitu pārkāpšana

Mrgreen - Limitu pārkāpšana

Šī nav tipiskā sūdzība par to, ka azartspēlēs neveicās, bet gan par iespējams apzinātu manipulēšanu ar spēlētāju emocijām. Stāsts sekojošs - profilam ir uzstādīts nedēļas iemaksu limits kas ir 15€, dažreiz protams paveicās un gadās laimēt, bet kādreiz zaudēt un viss ir pašsaprotami, taču problēma sākas pēc izmaksas veikšanas. Gandrīz katrā lielākā izmaksas reizē, kas ir tikusi veikta saskāros ar vienu un to pašu situāciju jau vairākkārt - veicu izmaksu, pārliecinos ka spēles kontā nauda ir 0 un ka esmu to pieprasījis Mrgreen minētajā izmaksu darba laikā, nedēļas iemaksu limitu esmu sasniedzis, viss, veru ciet lapu. Pēc kāda laika pārbaudot atkārtoti profilu vai izmaksa ir veiksmīga - atkal redzu, ka nauda ir atgriezusies spēles kontā un tie kas ir azartiskāki sapratīs, ka vēl daļiņu no summas dažreiz sanāk nospēlēt atpakaļ un beigās izmaksa ir mazāka kā plānots vai tiek pilnībā zaudēta. Šāds izspēlēts triks neatkārtojas no mrgreen puses pirmo reizi un ja tāds paņēmiens tiek izspēlēts, tad principā pēc mana lēmuma pieņemšanas izmaksāt naudu, kā arī limita sasniegšanas mrgreen dod iespēju atkal no laimētās naudas kas atlikta atpakaļ spēles kontā turpināt spēli un minētie 15€ nedēļā tiek pārsniegti. Zemāk arī pievienoju attēlus, kas pierāda šī raksta patiesumu - kā redzams vienā attēlā izmaksa tika veikta 18: 44 atstājot profilu ar 0€ bilanci, taču otrā attēlā pulksteņlaiks jau ir nakts laikā un spēle tiek turpināta, kā arī minētā "izmaksa" tā arī netika atcelta, kā arī saņemta, bet gan vienkārši ielikta atpakaļ bilancē

R

Komentāri (5)

P PatiesiibasMeka 29.09.2022

Izskatās gan pēc tipiskās sūdzības

P Palīgs neskaidrajiem 29.09.2022

Jā, nu šis ir konkrēts ārprāts. Bespreģels, kā teikt. Es laikam nevarēšu naktī aizmigt...

T taisnibascinitajs3 29.09.2022

Es teiktu, ka kāds čoms zin tavu paroli un atcēla izmaksu un uzzipāja pēc pusnakts, kad sākusies jauna diena limitiem.

Joe Rogans👽 29.09.2022

Mr Green solīja 100 bezmaksas griezienus, bet pēc reģistrācijas un depozītā apčakarēja un uzmeta error.

A ak-Menis 30.09.2022

Iesaku pārliecināties ar viņu atbalstu, vai sākotnēji iemaksātie 15 EUR tika vispirms apgrozīti, vai pieprasījāt izmaksu uz pareizo metodi, un arī pārbaudīt, vai nav lūgti kādi dokumenti - pēc pieredzes, šīs ir trīs situācijas, kuras varētu būt par iemeslu. Esmu pieredzējis arī, ka banka atmet manu maksājumu atpaka kļūdas dēļ.
Un ja zināt, ka esat visu izmaksājis un nekādas tālākas iemaksas kontā nav veiktas - manuprāt, diezgan pašsaprotami vispirms pārbaudīt, no kurienes bilancē uzradušies līdzekļi, pirms sākt par tiem spēlēt.. šādās lapās parasti naudiņa par brīvu gluži nebirst. ;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes