www.sudzibas.lv Modern Home Izplata nekvalitatīvas poļu mēbeles

SIA Lans / VOX Mēbeles - Izplata nekvalitatīvas poļu mēbeles

SIA "Lans" izplata nekvalitatīvas poļu mēbeles savos veikalos "VOX mēbeles". Šīs mēbeles ļoti zemas kvalitātes ar vēl zemāku garantijas apkalpošanas servisu. Jāpaiet 5 mēnešiem, lai nomainītu nepareizās eņģes skapim. Nepažēlojiet pielikt 50% naudas un brauciet uz solīdāku veikalu (piemēram "LEX mēbeles").

Komentāri (6)

I Ilze 20.05.2006

Es jau 11 mēnešus cīnos lai man atdot kumodi, ko man paņēma, lai sataisītu pret grantiju. Gulta tika atvesta ar pelejushu matraci, esmu samaksajusi naudu, bet man nekvalitativa gulta un kumodi nemaz man neatdod, un kompanijas attieksme ir vienkarshi vienaldziiga, sliktaku servisu neesmu redzejusi! Diemzeel!

V Vita 24.10.2006

Pirku "VOX mēbeles" Jelgavā - "Pilsētas pasāžā". Pārdevējas ļoti laipnas, mēbeles saņēmu laicīgi un pilnā komplektā.

J Jānis 28.02.2008

Neiesaku iegādāties šīs mēbeles! Nekādas kvalitātes, piegāde novēlota, brāķi, apmaiņa jāgaida vēl kādi 3-4 ja ne vairāk mēneši...

L Laurencija 28.02.2008

Man tā pati situācija. 2007.g.novembrī pasūtīju gultu matraci (762 Ls!), pēc 2 mēn. saņēmu matraci (tas bija ok), bet gultas režģis- zem katras kritikas- dēlīši saliekti, mitri, iepuvuši, nobrūnējuši, iepakojums "izvarots", nevienas skrūves, ne skavu ar ko režģi sastiprināt. Plasmasi, kuros būtu jāturas dēlīšu galime - saplīsuši.. ĀRPRĀTS! Un vēl par piegādi līdz mājām (Rīgā- 8km) noplēsa 15 Ls.

Man nav furgona ar kuru aizvest režģi atpakaļ, un man būtu vēl papildus vieni vienīgi finans.zaudējumi, nolēmu apmainīt tikai rāmja pacelšanas mehānisma amortizatoru (viens no 2 amort.bija absolūts brāķis- bez vakuma, nedarbojās) Bez nestrādājošā amortizatora nav iespējams pacelt rāmi matraci, jo ļoti smags, tapēc arī nekādi nevaru izmanot veļas kasti. Aiznesu apmaiņai un līdz pat šodienai (28.02.2008) neesmu saņēmusi jaunu vietā. Forši vai ne? atrunas, atrunas.. zvanu katru nedēļu, jautāju, bet tad viņiem nomainās noliktava, tad pēkšni izrādās, ka amortizators noliktavā pazudis un atbildīgā persona Ina (direktore?) to vien dara, kā meklē tur manu amortizatoru, un tā arī joprojām meklē.... :)

Vienīgais ļoti pozitīvais cilvēciņš, kas strādā salonā Lans par pārdevēju ir Māra (es brīnos, kā tur vispār var izturēt strādāt zem tādas debīlas vadības!). Viņai nākas ikdienu uzklausīt pircēju negācijas, bet viņa vienmēr ir laipna un saprotoša un jūt līdzi un cenšas maksimāli atbalstīt un palīdzēt pircējiem. Domāju, ka sia Lans drīz zaudēs visus savus klientus ar tādu vadības attieksmi pret preču kvlaitāti un piegādes termiņiem. Un īstenībā- es to arī novēlu!

L Liesma 26.03.2008

Saskāros ar šo iestādi pagājušā gada beigās un šī gada sākumā..tikai nedēļu atpakaļ manas peripētijas beidzās...Nevienam pašam neiesaku tur iegādāties preci, jo var būt tādi sarežģijumi par kādiem i nenojaust.
Tagad no sākuma...Atradām gultu:)jauka..pašai bija prieks, jo atradu to ko meklēju. Pārdevēja gadījās jauka...Viss šķita balts un skaists. Gultai veicām pirmo iemaksu, kas sastādija pusi, jo otra puse pie preces piegādes. Tā kā preces nebija noliktavā..mums solijās pēc 2 nedēļām dot ziņu. Gaidijām...2 nedēļas aiz muguras, bet ziņas nav. Zvaniju pati...uz ko saņemu atbildi - paši vainīgi...nēesot viss samaksāts, kad "tantei" pa telefonu populāri paskaidroju, ka mums pie pasūtīšanas teica, ka pie preces piegādes atlikusī summa mums jāmaksā..."tante" teica ka laikam nekompitenta pārdevēja gadījusies. (Hmm..es gan sākumā runājot ar pārdevēju no viņas uzzināju ka jau pieci gadi esot savā darbā, ...bet neiedziļināšos).
Liku saprast ka varu samaksāt, lai gādā gultu..uz ko klausīties dabūju jaunu versiju, par to cik patreiz traki ejot...Vācieši..kautkādas noliktavas...nekārtības...Hmm..a kur es tajā vainīga? Beigu galā...tomēr izsitu sevis vēlamo preci pēc nedēļas. Ok...Un te...:) atkal...Atveda gultu, bet...izpakojot to...konstatējām, ka viena no svarīgām detaļām salauzta. Skumji. Otrā dienā devos turp. Man tika iedots paraugs, lai rakstu vēstuli garantijai. Pēc 10 dienām atbilde būs. Zvanīs. Protams ka pati zvanīju, jo man neviens neatzvanīja..uzstāju, atzīšos...biju skarba...man apsolija ka atvedīs detaļu.
Detaļa tika atvesta...vienas vietā pat 2(Runa par detaļām zem madrača kas atrodas-tehniski neizskaidrošu).OK...atveda..labi...domāju ka nu būs viss...bet:) jau atkal...izrādās ka abas detaļas acīmredzot ir citai gultai paredzētas, jo gan platumā, gan diametrā neatbilda vajadzīgajiem parametriem. Protams dabūju atkal zvanīt un atkal...bet nu...nu beidzot viss galā. Viena gulta un 4 mēneši. Jautājums..un vai kādam to maz vajag???Man nu vairs nē...ar Lans...nekad.

K karlo 18.10.2009

nu nau tik traki, iegādājos mēbeles vox mēbelēs.Dīvānu un gultu ar skapi-esmu apmierināts, man paskaidroja par materiāliem, par dīvāna mehānismu-nu protams cenas?Bet pabraukājot apkārt -es labāk samaksāju nuadu par normālu kvalitāti laminātam, kam ir sertifikāts.Cik jums zināmiem baltkrievu, vai poļu, vai leišiem ir sertifikāts par mēbeles eksplotāciju.Gudrīši pērciet papīra mēbeles, un vienreizējos dīvānus-skopais aiiiiii kā maksā divreiz.Termiņi ok, ir ilgi-pasūtiet tapetes vai LV preci nu mēnesis točna-karoče mani apmierina viss.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes