www.sudzibas.lv Minikid.lv Slikts serviss, neatgriež naudu

Minikid.lv - Slikts serviss, neatgriež naudu

18.05.2025 pasūtīju sulas spiedi, pagāja nedēļa līdz saņēmu apstiprinājumu. Samaksāju par preci, bet izrādās atsūtīts bija nekorekts rēķins ar citu cenu, pasūtījumu beigās atcēlu. Pagājis mēnesis, bet naudu vēl nav atgriezuši. Uz telefonu neatbild, epastā solīja atgriezt naudu, bet nekā.

7 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Komentāri (1)

🎰Ludomāns🎰 4 st atpakaļ

Šī ir ļoti pamatota s*dzība par klientu apkalpošanu un iespējamu patērētāju tiesību pārkāpumu. Tavs teksts ir saprotams, taču nelielas stilistiskas korekcijas var palīdzēt padarīt to strukturētāku un iedarbīgāku – it īpaši, ja vēlies to iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC), publiskot atsauksmēs vai pieprasīt savu naudu oficiālā ceļā.

Uzlabota versija (publiskai atsauksmei vai s*dzībai):

Minikid.lv — slikts serviss un neatgriezta nauda

18.05.2025 veicu pasūtījumu sulas spiedei. Apstiprinājums pienāca tikai pēc nedēļas. Pēc maksājuma veikšanas izrādījās, ka atsūtīts bija rēķins ar nepareizu (augstāku) cenu, tāpēc pasūtījumu atcēlu. Kopš tā laika ir pagājis vairāk nekā mēnesis, taču samaksātā nauda joprojām nav atmaksāta.

Uz telefona zvaniem neatbild, e-pastā tikai sola, ka nauda tiks atgriezta, taču reāli tas netiek izpildīts. Šāda attieksme ir nepieņemama. Neiesaku šo veikalu – ļoti slikts serviss un neuzticama attieksme pret klientiem.
Ko darīt tālāk?

Nosūti oficiālu pretenziju pa e-pastu un ierakstītā vēstulē (ja iespējams):

Norādi termiņu, līdz kuram nauda jāatgriež (piem., 7 darba dienas).

Paziņo, ka pēc šī termiņa vērsīsies PTAC un/vai pie juridiska pārstāvja.

Vērsies PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrā):

Iesniedz s*dzību PTAC mājaslapā.

Pievieno pierādījumus (rēķins, e-pasti, maksājuma apliecinājums).

Ja maksāji ar karti — mēģini “chargeback” caur banku:

Sazinies ar savu banku un informē, ka pārdevējs nav izpildījis pienākumus.

Bieži vien banka var palīdzēt atgūt līdzekļus, ja prece nav saņemta vai pasūtījums atcelts.

Publicē atsauksmi arī citos kanālos:

Facebook, Trustpilot, Google Reviews utt.

Jo vairāk klientu brīdina viens otru, jo grūtāk uzņēmumam turpināt šādu praksi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes