"Meistari" – Andrejs Brendiuks(Андрей Брендиук), Jānis Trafimovičs - Bojajums
Atsauksme par remontu
"Meistari" – Andrejs Brendiuks, Jānis Trafimovičs
Mēs pasūtījām vannas istabas remontu un visas dzīvokļa krāsošanu. Samaksu “meistariem” veicām avansā, kas mums kļuva par skumju mācību. Rezultātā “speciālisti” darbu nepabeidza, vienkārši aizgāja, apsolot atgriezties un turpināt. Gaidām vēl joprojām. Uz visām mūsu pretenzijām un fotogrāfijām ar acīmredzamiem trūkumiem viņi reaģēja ar apsūdzībām, it kā mēs būtu krāpnieki. Bet vai tas ir loģiski, ja visa summa tika samaksāta ar kvīti un parakstu? Tad viņiem vienreiz “salūza mašīna”, citreiz “slimoja”...
Pēc pilnas samaksas darba kvalitāte izrādījās šāda:
Calligaris skapītis (vērtība 4 000 EUR) — sabojāts. Bez saskaņošanas iznests uz balkona (svars virs 100 kg, akmens virsma), bojāts no visām pusēm.
Flīzes — sāka krist nost jau pēc 3 mēnešiem. Piedāvāja “remontu” par 1 000 EUR.
Mēbeļu montāža — uzstādot skapīti, flīzēs izurbti 6 lieki caurumi, jo tas tika piestiprināts pārāk augstu.
Hansgrohe dušas sistēma — sabojāta: norauta vītne, detaļas saskrāpētas.
Duškabīne — uzstādīta nepareizi, neievērojot instrukciju, tāpēc radās daudzi lieki caurumi.
Dušas durvis — nostiprinātas nepareizi: stikls stāv lokā, blīvgumijas sagrieztas šķībi, ūdens tek uz grīdas.
45° stūri (apmaksāti atsevišķi) — visi ar šķembām. Solīja salabot ar epoksīda šuvju masu, bet joprojām novelk atbildību, apgalvojot, ka to vajadzēja iegādāties mums.
Santehnika — vannas noteka uzstādīta šķībi, krāni arī.
Spogulis — nolauzts stūris un tas bija paslēpts. Tikai pēc mūsu pretenzijas piekrita nomainīt.
Vanna — uzstādīta nelīdzeni, vainu novēla uz “šķībajām flīzēm”.
Un tas vēl nav pilns problēmu saraksts. Praktiski viss, kam viņi pieskārās, tika sabojāts.
Secinājums: žēl, ka uzticējāmies šādiem “meistariem”. Zaudēta nauda, sabojāti materiāli un sabojāts garastāvoklis. Neatkārtojiet mūsu kļūdu.
Pievienot komentāru