www.sudzibas.lv Mēbeļu Guru Briesmīgs serviss

Mēbeļu Guru - Briesmīgs serviss

Pasūtīju kafijas galdiņu, kuru gaidīju gandrīz divus mēnešus un tā arī nesagaidīju. Divas reizes tika piegādāts nepareizais galds. Zvanot uz veikala prasot palīdzību un situācijas izskaidrošanu meitene pasaka, ka viņai tiek bojāts garastāvoklis un noliek klausuli.
Noteikti nevienam neiesaku tērēt laiku ar šo veikalu, jo vēl sliktāka apkalpošana un attieksme ir grūti iedomājama.

R

Komentāri (2)

Ludomāns 20 st atpakaļ

Šeit ir soļi, ko vari darīt šādā situācijā:

1. Pieprasi rakstisku paskaidrojumu un risinājumu no "Mēbeļu guru"

Uzraksti viņiem e-pastu ar precīzu notikumu aprakstu: pasūtījums, divas kļūdainas piegādes, saruna pa telefonu.

Pieprasi:

pareizo preci

vai naudas atgriešanu

vai līguma anulēšanu sakarā ar līguma pārkāpumu (nepiegādā pareizu preci)

2. Ja nereaģē – iesniedz s*dzību PTAC (Patērētāju tiesību aizsardzības centrs)

To vari izdarīt tiešsaistē šeit: https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-s*dzibas

PTAC var piespiest uzņēmumu rīkoties atbilstoši likumam.

3. Ja esi maksājis ar karti – sazinies ar banku

Ja neesi saņēmis pasūtīto preci, iespējams vari uzsākt "chargeback" (naudas atgūšanas) procesu, ja maksāji ar karti.

Sazinies ar banku un izskaidro situāciju – dažkārt bankas var palīdzēt atgūt naudu.

4. Publicē pieredzi atsauksmju vietnēs

Tā vari brīdināt citus un piespiest uzņēmumu reaģēt:

Google Maps

Facebook

ss.com (ja viņi tur tirgojas)

Trustpilot

P Palīgskolnieks neskaidrais 20 st atpakaļ

Dod bītu, jē jē

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes