LV RU

Mazo grauzēju audzētava(LIELVARDE) - Krāpniece

Īsāk sakot, paskatījos ss.lv sludinājumos, kad piedāvā jūrascūciņas, cena 10.Ls. Mīļdzīvnieku audzētava, lielvārdē, virsaišu 16...sazvanījos, pajautāju cik maksās jūrascūciņa tāda un tāda šķirne, pateica 10.Ls, ar vīru aizbraucām, apskatījāmies, un nolēmām ņemt, pēkšņi cena no 10uzleca uz 15.ls, bet ja ņemsiet 2 tad abi par 20.ls, paņēmām vienu, samaksājām tos 15.ls un aizbraucām mājās, kad pagāja 1 diena, sapratām, ka cūciņai būs garlaicīgi, rakstu saimniecei saku, nu izdomājām paņemt otru, okey, bet cena būs 10.Ls, es saku, bet vakar tak piedāvājāt par 20.Ls ABAS, nu tas bija vakar, un šitai krāsas savādākas, un sākās murgs, sms viena pēc otras ar kategorisku nē, beigās atkāpos, jo nesaprotu, kā tā var mainīt cenas, ik pēc dienas un pēc saimnieces garīgā, nav jau žēl tos Ls pārmaksāt, bet KAPEEC man tas būtu jādara, ja PATI teica tā??? Kur meklēt taisnību??? Kapēc tāda attieksme pret klientu???

Sv

Komentāri (19)

Ba balta 10.10.2010

Slikta pārdevēja... :(((

Sa santamaria 11.10.2010

Piedāvājums noteikti bija aktuāls tikai uz to brīdi, kad iegādājāties pirmo dzīvnieciņu. Nezinu nevienu pārdevēju, kurš "mētāsies" ar momentpiedāvājumiem dienām, nedēļām, mēnešiem, gadiem...zin, varbūt kaut kad paņems... Neizlēmība prasa upurus!!! Nākošreiz zināsi - ja piedāvā izdevīgi, nav ko minstināties. Tas attiecas uz jebkuru preci, pakalpojumu.

Ka karmena 11.10.2010

Pilnīgas muļķības, klientam vienmēr taisnība!!!

Xx xxx.xxx.xxx 11.10.2010

Pilnigas mulkibas ir tas ko jus tagad sakat!!!

es piekritu pardevejam nevis kaut kadam pircejam limonadnikam!!!

Ba baiba 11.10.2010

Karmena! Tas, ka saņemtajai precei, pakalpojumam jābūt kvalitatīvam, nav šaubu, bet ne jau tu būsi tā, kas noteiks, cik liela atlaide, kādas akcijas pārdevējam jāpiemēro. Tev piedāvā, tāpēc atliek tikai izvēlēties - ņemt vai neņemt. Sūdzība ir nevietā, jo, kad piedāvājums izskanēja, klients atteicās.

Po poga 11.10.2010

Klientam vienmēr taisnība tikai tāpēc, ka viņš ir klients?! Nu tiešām kā var tik stulbi domāt?

Ba balta 11.10.2010

tas jau skaidrs, ka Jūs abas te tagad rakstiet, tās saucamās pārdevējas...Es pārdodu pati netā zābakus, un cena man ir viena, nemainot to, katru dienu savādāku, un pēc mana garastāvokļa... jo pagāja viena nakts, kad es pārzvanīju, nu bet tas tak tikai cilvēcīgi..ja ir piedāvājums izsteikts, viņam TĀDAM IR ARĪ JĀPALIEK !!!

Pa paija 11.10.2010

cerams, ka viņai tā cūka tā arī paliks nenopirkta, tad šamējā varēs līdzi mest un nebūs nevienam vajadzīga.Es aizbrauktu izsistu logus namam tam.

Pe peteris 11.10.2010

Esmu tirdzn.menedžeris 15gadus, ja piedāvājums tika piedāvāts, konkrētam klientam, viņš var kaut vai pēc nedēļas zvanīt un pieprasīt tādu cenu, kā piedāvāja konkrētais pārdevējs!

To To Ferratum 11.10.2010

Pareizi! Ja klientam piedāvāji preci pa 10 Ls, tad tev arī jāpārdod pa 10Ls.Cik noprotu, ka cilvēks brauca tieši uz to veikalu tikai dēļ cenas, kura tika viņai piedāvāta.Un ja jau jūs pārdevēj sākat mainīt cenu ik pēc 10 min, tad ziniet Jūsu vieta ir tirgot belašus labākajā gadijumā(kaut gan pie belašiem Jūs tur urļiki pārmācītu). :D

Sv sviesc 11.10.2010

Braucām ar vīru no Rīgas uz Lielvārdi speciāli pakaļ, kaut gan sludinājumā rakstīts, ka pašas pievedīs klāt, bet nekā...un cena mainījās uz vietas, runa bija 10.Ls, bet viņa izlēma, ka par 15.Ls, nu tādu ceļu nobraukuši, kas cits atlika??? Bet mani satrauc pašas pārdevējas attieksme, kad vēl rakstīju viņai epastu, pateica, man te nav laika visiem atbildēt...ups, cik nesmuki, a laiks no mums naudiņu iekasēt, tad bija !!!

Sv sviesc 11.10.2010

Paldies Arnim par atbalstu!

Ba baiba 11.10.2010

Peter, pieprasīt var daudz ko!!! Jautājums - vai tas ir aktuāli. Piemēram, šobrīd ir cits ņēmējs par augstāku cenu, vai prece iepirkta dārgāk, preces apjoms noliktavā strauji krities utt. Es domāju, ka nav tā audzētava tik liela, lai vajadzētu uztraukties par realizāciju. Lūk, lielfirmām, kas tonnām sagrūdušas nevienam nevajadzīgas preces noliktavā to tik domā, kā iesmērēt klientam, ka baigi vajadzīga lieta un tā joprojām, bet pēc tam vairs par savu klientu, pārdošanas rezultātiem neliekas ne zinis. Tad, protams, ja prece līdz kaklam solīto cenu kaut pusgadsimtu var piedāvāt.

Es neatbalstu pārdevēju tajā, ka telefonsarunā vienu cenu sauc, bet aizbraucot citu. Rakstu par otro stāsta daļu.

Sv sviesc 11.10.2010

Viņiem jūrascūkas tur bija simtiem, kā arī truši, seski u.t.t. tā ir ferma...

As Aste 11.10.2010

Pārdevējas rīcība ir nekorekta. Īstermiņā viņa ieguva par 5 Ls vairāk, taču ilgtermiņā ... ???!!!

Sv sviesc 12.10.2010

Aste, Paldies!

Sa Saimniece 22.10.2010

Tātad atradu arī es netīšam šo rakstu!
Parasti cenšos neiesaistīties šādās diskusijās, bet šoreiz gribu informēt arī citus cilvēkus par notiekošo.
Lieta tāda, 1. par cenu sludinājumā rakstīts ka cena no 10 Ls, atkarībā no šķirnes. 2. par vesšanu klāt, jā vedam uz Rīgu klāt, taču tur jūs variet izvēlēties cūciņu no bildēm, un mēs to aizvedam uz Rīgu, taču kā dara lielākā daļa, brauc izvēlēties uz mājām. 3. No Rīgas atbraukt pie mums uz lielvārdi, nedomāju ka tas ir tika tālu, jo paši savām braucam pakaļ un Poliju, Vāciju, Krieviju, Somiju, Igauniju, Lietuvu, Holandi, Brēmeni, Poliju un citām tālām vitām, lai būtu laba ģenētika mūsu zvēriņiem. 4. Mums nav nekāda lielferma, lielfermas var būt tikai cūku, govju vai citas šādas, būtu tikai priecājušies ka ir kāds kas ar dekoratīvajiem un eksotiskajiem dzīvniekiem nodarbojas, jo esam daudzos dzīvniekos tieši pirmie kas tos sāka popularizēt Latvijā. 5. Visiem pārējiem cilvēkiem, par cenām, jā es rakstīju vēstuli atpakaļ, kad man teica ka pa 20 Ls abas būs, es piedāvāju vienu pa tiem 5 Ls ( kopā būtu par abām tad 20 Ls ), un citu ( ļoti retas krāsas ) pa 10 Ls (kopā būtu 25 Ls par abām ), tapēc nesaskatu neko tādu kā es nebūtu teikusi! 6. Neliela atkāpe šim visam, manas cūciņas kas ir vestas no visām pasaules malām maksājušas no 40-150 ( apmēram ) Ls, tācu kā redzat Latvijā nav šādu cenu. Un vēl dzīvnieks nav mēbele, katru dienu viss mainās, un no tām simtiem manām jūrascūkām, 90 % bija manas, jo redziet ir arī dzīvnieku mīļi, kuriem atliek laiks ar to visu nodarboties, jo visi mūsu ģimenē ar to "slimo" . Ceru tikai uz sapratni, jo Jūs esat pirmais neapmierinātais jūrascūciņu klients, manu 15 gadu laikā! Un ceru ka cūciņai pie jums būs labas mājas, un ka neizliksiet naidu uz viņu, lai jums veicas!

Ba basta 22.10.2010

cūka bija slima un atdota citiem cilvēkiem, kuri tagad cīnās par slimo cūķi, un nekādā jēgā netiek, sorry. Bet Tev meiten tik un tā jānāk pretīm cilvēkiem-pircējiem, ja jau tā slimo par cūķiem, tad nepārdod tās vispār ...

An anna 22.10.2010

kāda starpība no kurienes Tu viņas ved, un Rīga -Lielvārde-rīga maksā dārgi benzīnā, ja kas!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes