Marti-Pro - negodība

Tiko atbraucu no ceļojuma-Slovākija, slēpošanas kūrorts Jansa. Ceļojums bija ''vienreizējs'', sākšu ar to, ka autobus ar kuru braucām vienkārši briesmīgs, trīs reizes paceļam nojukām, divas reizes gandrīz avārijā, šoferu attieksme vienkārši briesmīga.Solītās viesnīcas vietā tika iedalīts pansionāts.No organizētāju puses nekādas organizētības, piemēra: no rīta braucam uz kalna, paslēpojam 2 stundas sāk līst lietus, ko daram-braucam uz viesnīcu?!?! tā vietā lai aizbrauktu kaut kur izklaidēties vai kaut kur ticur paslēpot.. pavadonim visu laiku viss ir viss labākajā stāvokli-viņu viss apmierina, neskatoties uz to ka grupai galīgi neapmierina tas kas notiek ceļojuma laikā!
Ko varu teikt-NEBRAUCIET!

Z

Komentāri (10)

U Uldis 22.02.2010

Līdzīga situācija ar Marti-Pro firmu veidojās arī manai labai paziņai. Nupat 20. februārī 2010.g. viņa atgriezās no Slovākijas slēpju brauciena un dalījās domās ar mani kā ar pieredzes bagātu braucēju ar Latvijas tūrisma firmu autobusiem.
Problēmas radās jau ceļā uz Slovākiju. Busā nedarbojās tualete. Šī situācija nepārprotami izraisīja dažādas problēmas. Šoferi, nevienu ārā nelaiž. Runā visādas muļķības par cilvēkiem, kuri esot tādi un šitādi. Piestāj tikai katru 5-to stundu. Vēl pāris gadu atpakaļ šādus autobusus uz trases nelaida. Ja nemaldos, šādas lietas ir normētas elementāros Eiropas tūrisma principu nolikumos.
Jau Slovākijā - nebija saprotams, kāpēc brokastīm atvēlētas nieka 30 minūtes.kaut arī vairums cilvēki izteica vēlmi par 15 minūtēm šo laiku pabīdīt. Šoferīši, devās prom, brīdinot, ka atpalicēji netiks gaidīti.
Tāpat par trašu izvēli. Braucot uz Slovākiju ir tā īpatnība, ka gandrīz katru dienu brauc uz dažādām vietējām trasītēm, formāli saskaņā ar plānu. Tā notiek gadu gadiem (pats esmu tur bijis). Viena otra ir tikai nedaudz augstāka par mūsu Žagarkalnu. Dabiska cilvēku reakcija ir uz tādām lūgt vairs nebraukt. Ja uz kalniem, tad jau, protams lielākajā - Jasnā. Arī šinī jautājumā nekādas pretīmnākšanas.
Šoferīši ārkārtīgi nelaipni un bieži pat nepieklājīgi. Radās iespaids ka Slovākijā viņi ir sevis dēļ, bet ne klientu dēļ, kuri, starp citu, par to ir samaksājuši naudiņu.
Par cenu: Cena lēta - 345ls. Bet, vai tas ir visu šīs nepatīkamās attieksmes vērts. ATTIEKSME - KĀ MAKSĀJIET TĀDU SERVISU DABŪSIET. Vēl jo vairāk, ka slēpot un snovot mīļi tā arī īsti netika slēpot kārtīgā kalnā.
Agrāk par tādu firmu nebiju dzirdējis.Vismaz ne labo firmu sarakstā !!! :))))))
SECINĀJUMI.: IZVĒLATIES CITAS FIRMAS AR GADIEM PĀRBAUDĪTU UN POZITĪVU ATTIEKSMI: piemēram OZOLTŪRE, IMPRO, ĶEIZARKALNS, GORBANTS, KOLUMBS un daudzas citas.
Ne viss lētākais ir labākais. ievāciet informāciju par firmu pirms lēmuma pieņemšanas. Tas ir vienkārši. Tagad ir interneta laikmets. Piemaksājiet kādu nelielu naudiņu klāt un un būsiet patiesi apmierināti.
JAUKUS CEĻOJUMUS !

S StanislavsMarnics 08.07.2010

Marti-PRO direktora Stanislava Marnica komentārs.
Sešas sezonas mēs vedam slēpotājus uz Slovākijas kalniem. Par šo periodu mēs izirējam un izmantojam 12 dažādas autobusus, no 10 līdz 48 vietām. Sešu sezonu laika mūsu autobusiem nebija nevienas avārijas vai satiksmes incidenta, nebija sastādīts neviens protokols par ceļas satiksmes pārkāpumiem, kā arī neradās neviena problēma ar citiem ceļas satiksmes dalībniekiem.
Diemžēl tehniskas problēmās reti, bet gadās – tas var notikt ar jebkuru tehniku. Bet nekad mūsu tūristiem nebija izmaiņas ceļojuma programmā autobusu tehnisko problēmu dēļ.
Par šoferim un šoferu attieksmi: Šoferi strādā saskaņā ar brauciena programmu un saskaņā ar grupas vadītāja noradījumiem. Par to mēs brīdinām ceļojuma sakumā: ar visiem jautājumiem vai problēmām lūdzu vērsties pie grupas vadītāja. Pārpratumi rodas, kad tūristi sākt brauciena laikā jauta šoferus:
...Kāpēc autobuss pa ceļam nevar naktī pieturēt tualetēm jebkura vietā jebkura laikā?
...Kāpēc autobuss nepietur pie pacēlāja, bet stāv atļautā stāvvieta 1 kilometru no slēpošanas trasēm?
...Kāpēc autobuss nevar 5 reizes dienā braukt uz kalnu un atpakaļ, ja ceļotāji viens pēc otra grib atstāt autobusā savas mantas?
Šoferi suta ceļotājus pie grupas vadītāja, tas ir standarta sadarbības prakse starp šoferim, grupas vadītajiem un ceļotajiem.
Par viesnīcām: Slovākijā mums ir trīs standarta viesnīcas, bildes un detalizēts apraksts var atrast mūsu mājas lapā. Mēs piedāvājam tieši to, ko solījām, par ko stāstam, rakstam mājas lapā un ceļojuma līgumā.
Par alternatīvo programmu piedāvājumu: Līgumā ir atsevišķi ierakstīts, ka nelabvēlīga laika apstākļu gadījumā Marti-PRO var piedāvāt alternatīvo variantu, bet visus papildus izdevumus apmaksā klients. Pēc praktiskas, tūristi izvēlās termālus baseinus, netālu no viesnīcām.
Man nav saprotama sūdzības autora nostāja: mūsu grupas vadītājs šī brauciena laikā bija kopā ar grupu 24 stundas dienā no sakuma līdz galam, un neviens no tūristiem neteica nevienu vārdu par to, ka viņiem ir sūdzības vai pretenzijas. Ja neviens neko neteica, kā indentificiet problēmu ? Ka samainīt vai izlabot to ceļojuma laikā? ... Atgriežas mājas – teicāt „Paldies par braucienu” un pēc tām rakstat sūdzības par to, ka vis bija slikti.
Ka firmas vadītājs bušu loti laimīgs, ja pienāks tāds laiks un grupās būs tikai pozitīvi ceļotāji ar gaišam emocijām... pagaidām realitāte ir tāda, ka ceļojumā laika nākotnes sūdzības autori neizsakās savādāk par citiem.

S SiaMarti-PRO 15.07.2010

Uldi, paldies par Jūsu komentāru. Kā Marti-PRO firmas direktors es vienmēr atbalstu konstruktīvu kritiku un pēc iespējas ieviešu attiecīgas izmaiņas mūsu firmas darbā. Ja kritikai nav konstruktīvais raksturs, bet gan tā ir domāta, lai nomelnotu mūsu firmu, es sāpīgi pārdzīvoju netaisnīgu apvainojumu dēļ. Dotajā gadījumā uzskatu jūsu komentāru par tādu.
Ja Jūs vēlāties izreklamēt zināmās jums tūrisma firma, uzrakstiet par tām izsmeļošāk, uzrakstiet par braucieniem ar citām tūrisma firmām, par to darbu un šo tūrisma firmu attieksmi tieši pret jums. Izplatīt savā vārdā negatīvu informāciju par pakalpojumiem, kurus jūs personīgi neizmantojāt, pie tam pietiekami nepārzinot informāciju, maigi runājot, ir nekorekti. Jūsu komentārā ir ne tikai neprecizitātes, bet arī apzināti nepatiesa informācija. Priekš tam, lai www.sudzibas.lv portāla lasītāji varētu iepazīties ar informāciju dotajā tēmā tai skaitā arī no Marti-PRO firmas puses, uzskatu par nepieciešamu nokomentēt jūsu vēstuli.
1. „20. februārī 2010.g. mana paziņa atgriezās no Slovākijas…” – Mums nebija grupas, kura atgrieztos no Slovākijas 2010. gada 20. februārī (kā tika minēts augstāk, jūs personīgi nepiedalījāties braucienā, bet no paziņas jums ir neprecīza informācija);
2. „Busā nedarbojās tualete…” – Tā ir, ja brauciena laikā gaisa temperatūra ir zem nules, autobusu īpašnieki neizmanto autobusu tualetes (ūdens tualetē aizsalst aukstuma laikā un tādējādi bloķē tualetes darbu). Priekš tam, lai pasažieri justos ērti, pēc divām – trim stundām autobuss pietur uzpildes stacijās ar aprīkotam tualetēm. Kopā ceļā (kurš aizņem 21 stundu (17 stundas brauciens un 4 stundas pieturas)) mēs pieturam septiņas reizes Latvijas, Lietuvas, Polijas un Čehijas teritorijās. Informācija par to, ka autobuss pietur tikai pēc piecām stundām, neatbilst īstenībai.
3. „Šoferi, nevienu ārā nelaiž…” – Robežās ar Lietuvu un Slovākiju autobuss apstājas ceļu apmaksai. Šajās divās vietās izkāpt no autobusa var tikai šoferis, bet izlaist pasažierus no autobusa aizliedz vietējie ceļa satiksmes noteikumi. Atgādināšu, ka tūristu autobuss, kā jebkāds cits transportlīdzeklis, var apstāties tikai speciāli atvēlētās tam un apzīmētas ar ceļa zīmēm vietās, atbildību par pasažieriem uzņemas autobusa vadītājs.
4. „Vēl pāris gadu atpakaļ šādus autobusus uz trases nelaida. Ja nemaldos, šādas lietas ir normētas elementāros Eiropas tūrisma principu nolikumos…” - SIA Marti-PRO nepieder savs transports, bet visus autobusus mēs izīrējam no transporta firmās, kuras uz patstāvīga pamata strādā Eiropas tūristu maršrutos kā ar Latvijas, tā ar ārzemju tūristiem. Latvijā ir speciālie dienesti, kuri strādā pēc Eiropas Savienības rekomendētiem noteikumiem, kas divreiz gadā nosaka transportlīdzekļa derīgumu ekspluatācijai.
5. Par dienas kārtību, ceļojumu plānu un to izmaiņām – Tā kā ceļojums uz Slovākiju ir grupas ceļojums un lai ceļojuma laikā nenotiktu pārpratumu un nesaprašanas no tūristu puses, savā mājas lapā mēs izvietojam brauciena detalizētu aprakstu. Dienas kārtība ir sastādīta pēc tūristu vēlējumiem, par sešiem gadiem tā mainījās evolūcijas ceļā un šodien, mūsuprāt, dienas kārtība ir optimālais risinājums aktīvas atpūtas cienītājiem. Pērkot ceļojumu, tūristi noslēdz līgumu ar mums, un visi brauciena nosacījumi ir aprunāti līgumā. Saņemt ceļojuma laikā līgumā aprunātus pakalpojumus un būt neapmierinātam par savu apzinātu izvēli ir mazākā mērā dīvaini. Gribu īpaši uzsvērt, ka braucienos uz Slovākiju mēs arī piedāvājam izmitināšanu tieši pie pacēlājiem ar iespēju pašiem izvēlēties dienas grafiku. Saprotams, ka ceļojuma maksa ar tādu izmitināšanu pieaug proporcionāli dzīvošanas izmaksām. Prasības piedāvāt kaut ko ārpus līgumā aprunātiem pakalpojumiem par līgumā aprunāto brauciena cenu uzskatam par nepamatotām.
6. „Tāpat par trašu izvēli... Viena otra ir tikai nedaudz augstāka par mūsu Žagarkalnu…” – savā interneta mājas lapā mēs izvietojam detalizētu informāciju ar kūrortu, jebkurš var apskatīt kalnu slēpošanas trašu shēmas un izlasīt kūrorta aprakstu, bez pūlēm veidot savu priekšstatu par trašu garumu un sarežģītību. Slovākijas kalnu slēpošanas trašu salīdzinājums ar vienu no labākām slēpošanas vietām Žagarkalnu Latvijā ir domāts cilvēkiem, kuri nekad nebija kalnos un savām acīm neredzēja trašu daudzveidību, ko piedāvā Slovākijas kalni.

7. „Šoferīši ārkārtīgi nelaipni un bieži pat nepieklājīgi. Radās iespaids ka Slovākijā viņi ir sevis dēļ, bet ne klientu dēļ…” – Par šoferiem un šoferu attieksmi: Šoferi strādā saskaņā ar brauciena programmu un saskaņā ar grupas vadītāja noradījumiem. Par to mēs brīdinām ceļojuma sakumā: ar visiem jautājumiem vai problēmām lūdzu vērsties pie grupas vadītāja. Pārpratumi rodas, kad tūristi sākt brauciena laikā jautāt šoferiem:
...Kāpēc autobuss pa ceļam nevar naktī pieturēt tualetēm jebkura vietā jebkura laikā?
...Kāpēc autobuss nepietur pie pacēlāja, bet stāv atļautā stāvvieta 1 kilometru no slēpošanas trasēm?
...Kāpēc autobuss nevar 5 reizes dienā braukt uz kalnu un atpakaļ, ja ceļotāji viens pēc otra grib atstāt autobusā savas mantas?
Šoferi suta ceļotājus pie grupas vadītāja, tas ir standarta sadarbības prakse starp šoferiem, grupas vadītajiem un ceļotajiem.

8. „slēpot un snovot mīļi tā arī īsti netika slēpot kārtīgā kalnā…” – absolūti patiess apgalvojums, tieši tāpēc ceļojuma laikā uz Slovākiju mēs vedam tūristus ne tikai slēpot kalnos. Par ceļojuma nedēļu mēs vedam visus, kas vēlas, trīs dažādos ūdens relax kompleksos, ar termāliem baseiniem, izklaides zonām un saunām. Tiem, kuri vēlas, mēs arī organizējam ekskursijas uz Demanovas ielejas stalaktītu alām. Četras reizes par nedēļu pēc slēpošanas kalnos mēs pieturam pilsētā priekš tam, lai tūristi varētu pastaigāties pa pilsētu vai apmeklētu veikalus. Izlasīt par izklaidi un pasākumiem, kuri tiek piedāvāti bez slēpošanas Standarta komplektā braucienam uz Slovākiju, var mūsu mājas lapā Internetā. Tajā gadījumā, ja kāds brauciena laikā vēlas slēpošanas vietā pastaigāties pa pilsētu vai doties uz termālajiem baseiniem, mēs pēc iespējas koriģējam autobusa maršrutu, lai nodrošinātu maksimālu komfortu ne tikai tiem, kuri slēpo, bet arī tiem, kuri dot priekšroku atpūtas alternatīviem veidiem.

9. Mūsu attieksmes apliecinājums pret tūristiem ir liels tūristu skaits, kuri izvēlas mūsu pakalpojumus ik gadu. Attiecībā uz izvēli ir vērts vienmēr uzmanīgi iepazīties ar pieejamiem piedāvājumiem tirgū, savākt maksimālu informāciju. Pateicoties interneta attīstībai, šodien informācija kļuva pieejamākā nekā kādreiz. Paliek tikai jautājums, vai jūsu priekšstats par aktīvu atpūtu sakrīt ar jūsu vēlmēm…

E Elmārs 31.08.2010

Marti-PRO direktors Stanislavs Marnics ļoti rupš cilvēks.2010g janvārī nopirkām slēpošanas tūri uz Livigno.No autobusa uz viesnīcu bija jākāpj stāvā kalnā apmēram 1900 metru jo autobuss nevarot piebraukt.Autobuss no lidostas pārpildīts cilvēki nervozi Stanislavam Marnicam viena atbilde nepatīk kāpiet ārā.Ja negribat sabojāt braucienu par savu naudu iesaku ar Marti-Pro nebraukt.

A Andris 31.08.2010

2010.g janvāra braucienam uz Livingno.
Piekrītu Elmāra teiktam, jo biju klāt, kad šis vadītājs izturējās rupji un nepiedienīgi.Bija gadījums, kad vakarā ar draugu aizgājām pie viņa uz apartamenta nummuru, lai par kaut ko apjautātos.Mūs ielaida priekšnamā, bet, kad uzzināja, ka mēs esam atnākuši, lai apsvērtu kādu samilzušu problēmu, tad pēkšņi, mums norādīja uz durvīm un kad centos vēl ko pateikt, tad mani vienkārši rupjā veida izstūma ārā.Tikai tad sajutu, ka no Marnica k-ga nes stipra alhakola dvinga.Patstāvīgi nācās izjust draudīgo attieksmi no šī cilvēka! Tika izteikti draudi:"ja nepatīk, vari izkāpt no autobusa", un tamlīdzīgi.Bija iespaids, ka Marnics to vien gaidīja, kad varēs kādu iekaustīt, jo izskats un izturēšanās bija tāda, kā ielu huligānam ... Man protams, neināktu pat prātā, vēlreiz ielaisties ar Marti pro.., bet ja vēlaties nedaudz stresa un nervu sriedzi, tad jums ir obligāti jādodas uz šo kantori - Marti Pro.

P Pjotr 16.11.2010

Esli estj mesto dlja takih negativnih viskazivanij so storoni klientov, znachit i pravda firma problemnaja. Prosto tak, ljudi negativ pisat ne budut. I serjoznie konkurenti MartinPro tozhe vrjatli budut zanimatsja takoj erundoj. Ploho, pochit uehali s etoj firmoj. Horowo 4to nashol etot forum.

ж Жанна 11.03.2011

Захотелось и мне поделиться своим опытом общения с руководителем фирмы Marti-Pro, переписку с которым после возвращения из поездки в Словакию (12.02-20.02) я выставляю здесь.
Станислав!
Я имею немалый опыт написания различных текстов, но впервые поводом к творчеству является НЕГОДОВАНИЕ.
Мы давно мечтали о ГОРАХ и, смею предположить, были одни из первых, сделавших резервацию. Тогда, в июне, Вы были само терпение, подробно ответили на множество наших вопросов, уверили в ответ на наши сомнения «Словакия или Италия?», что именно Словакия для нас, имеющих лишь опыт латвийских холмиков, будет самым правильным выбором; ни на секунду не усомнились в нашей физической форме и т.д.
Уже в автобусе Вы позволили себе раздраженные комментарии и откровенное игнорирование «неудобных» вопросов, чему мы с коллегой даже постарались найти оправдание в виде усталости, проблем в бизнесе и тд.
И вот наступил долгожданный день – мы в Ясне! Совершен первый спуск по трассе N5, затем второй, думаю, их могло быть еще очень много, но... Появились Вы и предложили поехать с Вами на трассу N13, найти «новичков». Я отлично помню, как стоите Вы, Светлана и Егор и ждете меня. Я усомнилась вслух, обращаясь к Вам: «А сумею ли я спуститься с тех горок, которые предстоит преодолеть мне на пути к этой трассе?». И так же помню Ваш незамедлительный ответ: «Раз здесь съезжаешь, значит и там сможешь!» И опять ни тени Вашего сомнения в моей физической форме!
Действительно, преодолела, хотя и непросто, но успокаивая себя тем, что это всего третий спуск и ВСЕ еще впереди. Затем мы втроем (без Вас) съехали СТРОГО ПО трассе N13, поднялись на подъемнике и тут опять появились Вы. Светлана с Егором устремились вперед, а вы ПО СОБСТВЕННОЙ ИНИЦИАТИВЕ решили дать мне некоторые наставления. Объяснили, как можно преодолеть любую, даже самую крутую гору, а потом продолжили словами: «Ну, а теперь широкими дугами поехали», и пригласили следовать за Вами.
Часть горки Вы прошли ПО ТРАССЕ широкими дугами, а потом вышли вне трассы влево ПОД ПОДЪЕМНИК, тут же повернули вправо и «растворились».
Я, следуя Вашему приглашению, попыталась проделать то же самое, и выскочила на камни, столь успешно преодоленные Вами. Встреча эта была полной неожиданностью для меня. Естественно, я испугалась, и сделала то, чего делать, понятно, не должна была.
И вот здесь в моем повествовании могла бы стоять жирная ТОЧКА, которая, увы, в силу Ваших личностных особенностей превратилась в самый широкий ассортимент букв и знаков препинания.
Позволю себе некоторое отступление. Я тоже как и Вы работаю с клиентами, а также с пациентами, и всегда испытываю ответственность за свои действия и результат, а причину неудач ищу ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО в СВОИХ действиях, не боясь ВСЛУХ высказать свое видение проблемы, не снимая отвественности с себя. Естественно, для этого требуется определенное мужество.
А теперь возвращаюсь к тому «роковому» спуску.
Вы съехали, время идет, меня нет, Светлана проявляет беспокойство. Меня нет 5, 10, 15, 20 минут. Я лежу на снегу, я не могу вначале даже приподнять головы, через энное количество времени мне удалось сесть, все предметы кружатся, я различаю только цвета, о том, чтобы встать я и не помышляю. Картинка становится чуть яснее, достаю мобильник, нет, ничего не вижу, пробую чуть позже – лучше, набираю Светланин номер и сообщаю, что упала, ударилась, встать не могу, скорее всего сотрясение. Светлана обращается к Вам:
- Стас, надо ехать ее искать!
- Ничего, встанет и приедет!
- Да она не из тех, кто из-за ерунды лежать будет!
Но вы-то все знаете, и смело берете НА СЕБЯ ответственность!
Прошло еще какое-то время, Светлана «дергает» Вас и Вам ничего не остается, как отправиться на поиски.
Вы подъехали, я сижу, Вы уже все оценили, Вам ясен и диагноз, и тактика.
- Надо вставать, здесь сидеть нельзя!
- Я не могу, у меня кружится голова.

ж Жанна 11.03.2011

- Надо!
Я послушно пробую встать, даже встаю. Задаю вопрос, подразумевающий возможность вызова санитарного транспорта, Вы отвечаете, что спуститься можно только на своих двоих.
Я опять же послушно начинаю одевать лыжи, Вы с раздражением наблюдаете, как я смею (о ужас!) НЕПРАВИЛЬНО одевать их – вначале верхнюю, затем приподнимаю нижнюю ногу и тут же, естественно, теряю равновесие. Через несколько минут Вам надоела эта картина, и вы с уже нескрываемым раздражением сообщили: «Вначале одевают нижнюю лыжу!»
Ннаконец я смогла ЭТО! И, на своих двоих, тормозя ежесекундно, съехала вниз.
Потом мы ждали Светлану и Егора, отправившихся уже на наши поиски, мне становится хуже, я хочу сесть, но Вы неумолимы: «Сидеть нельзя, кровь нужно разгонять - блистаете Вы медицинскими познаниями – обопрись на палки!»
Опять послушно последовала совету, оперлась, хуже, голова кружится, начинает тошнить.
Я решаюсь обнаружить СВОИ медицинские знания.
- Стас, я кататься не смогу, я врач, у меня сотрясение!
- Я терпеть не могу тех кто ноет и жалеет себя!
Отрублено.
Больше я не пыталась достучаться в Вас до того, чего нет.
Подъехали Светлана с Егором, вы предоставили нам широкий выбор: «У вас два варианта – либо Вы едете со мной (подразумевалось продолжение катания) или вот ski-bus, спускайтесь вниз и ждите наш автобус!»
Мы выбрали второй вариант.
Через ЧАС мы были внизу, мой муж был оповещен, что я упала на ровном месте (среди камней – прим. автора).
Я в последний раз поинтересовалась, нельзя ли вызвать сюда скорую (хуже становилось с каждой минутой). Ответ был в уже ставшем привычном для меня ВАШЕМ ФИРМЕННОМ стиле:
- Я Вам раздал книжечки ( о 16 страницах!), вот найди телефон и позвони!
Ясно, поедем на автобусе.
Правда, о чудо, Вы даже сопроводили нас в приемное отделение. Дальше рентген, осмотр невропатолога, госпитализация на 48 часов.
Вот здесь я могла бы поставить еще одну точку. В конце концов, недооценили мое падение, переоценили свои познания, но не поставлю, а продолжу.
Я не рассчитывала ни на Ваше сочуствие, ни на участие, а всего лишь на человеческое поведение ВЗРОСЛОГО мужчины.
Вы же вели себя как нашкодивший мальчишка, который побоялся признаться в своем неблаговидном действии сразу, а с каждым днем усиливающийся страх просто парализовывал Вас. Вы не спросили исключительно ради приличия о том, как я; вы боялись встретиться со мной глазами, поздороваться и даже умудрились сообщить хозяину гостиницы о моей плохой физической форме и заклеймить в моем лице всех женщин-врачей!
Финалом стала тишина в ответ на мое «Всего доброго» по выходу из автобуса в Риге!
Я прилагаю к сему трактату копии документов – результат магнитного резонанса, который показал недооцененность травмы. У меня не сотрясение, а контузия с кровоизлияниями в обеих лобных долях, что делает прогноз хуже, а реабилитацию дольше. И два больничных – с 22 февраля по 3 марта, и с 3 марта по 31 марта.
Все вышеперечисленное дает мне полное право требовать компенсации физической и моральной в размере стоимости моей путевки, о чем Вам и сообщаю.
Жанна Заковряшина
P.S. Справедливости ради отмечу, что поездка в целом оправдала наши ожидания – жилье, горы, замечательный водитель, группа и т.д.

ж Жанна 11.03.2011

А теперь выкладываю ответ вышеупомянутого руководителя:
Уважаемая Жанна!

Нам очень жаль, что с Вами произошел несчастный случай – это, без сомнения, очень тяжелое переживание, мы понимаем, что в результате этого у Вас возникают различные отрицательные эмоции. Поездки, связанные с горными лыжами - это, по опеределению, отдых, связанный с повышенным риском, который берет НА СЕБЯ каждый, кто едет в такую поездку. Мы изначально не беремся оценивать уровень подготовки лыжников и их навыки и соответственно, не берем на себя НИКАКИХ обязательств и ответственности за все, что не связано конкретно с услугами, предоставляемыми нашей фирмой на основании договора. Конкретно в данном случае мы обязались организовать поездку: доставить Вас и Ваш багаж к месту проживания, обеспечить Вас жильем соответствующего уровня, двухразовым питанием, билетом на подъемники, бесплатной доставкой к магазинам и местам отдыха после каждодневных поездок на трассы, доставкой обратно в Ригу и медицинской страховкой на конкретное количество дней. Все вышеупомянутое мы исполнили в полном объеме, что, в том числе, подтверждают Ваши слова в конце письма. Мы рады, что Вы понимаете и признаете, что мы ВЫПОЛНИЛИ свои обязательства перед Вами и перед всей группой. Мы уважаем право своих клиентов высказать свои обоснованные претензии в течении 10 (десяти) дней с момента окончания поездки (Ваше письмо пришло через 13) и, если что-то из того, что мы обязались сделать было НЕ СДЕЛАНО или сделано не в надлежащем объеме или качестве, мы обсуждаем в клиентом размер компенсации. В Вашем случае, как подчеркнуто выше, мы считаем, что исполнили все свои обязательства по договору и Вы это подтверждаете.
Все, что связано конкретно с несчастным случаем, произошедшим с Вами, выходит за рамки действия наших обязательств и договора и определенное недовольство и конфликтная ситуация, возникшая после него – очевидно результат стрессовой ситуации, которая повлекла непонимание между Вами и мной ЛИЧНО. Я не имею медицинского образования, поэтому не беру на себя обязательства обеспечивать поддержку и советы туристам, которые занимаются потенциально опасным видом спорта. Я не должен был сопровождать Вас на горе – это не входит в обязанности представителя фирмы, также в обязанности представителя фирмы не входит оказание медицинской помощи туристам. Место, где Вы катались – это организованный горнолыжный курорт и медицинскую помощь там оказывают уполномоченные на то службы. Моя обязанность как человека, случайно оказавшегося рядом, была убедиться в том, что с Вами все в порядке и так, как повторюсь, я не имею медицинского образования, я предположил, что Ваши повреждения позволяют Вам добраться до места оказания помощи самостоятельно, если такая помощь понадобится.
Перед поездкой с Вами и членами группы был проведен инструктаж по поводу условий действия страхового полиса, который покрывает риски, связанные с катанием на лыжах. В приложении к страховому полису отдельно упомянуто условие, что все действия, относящиеся к страховым случаям, должно совершать само застрахованное лицо, действуя по СВОЕМУ усмотрению.
В связи с вышесказанным, еще раз выражаю Вам ИСКРЕННЕЕ сочувствие по поводу случая, произошедшего по субъективным причинам, связанным ТОЛЬКО и ИСКЛЮЧИТЕЛЬНО с Вами (так как в тот день погодные условия позволяли беспрепятственно кататься и Вы ехали по обозначенной открытой трассе). Лично, как физическое лицо, приношу Вам свои извинения, если мои слова или действия огорчили или обидели Вас, но как представитель фирмы возвращаюсь к сказанному выше – фирма „Marti Pro” выполнила свои обязательства перед Вами абсолютно по всем пунктам, указанным в договоре, подписанном Вами и фирмой и не считаю Ваши требования материальной или моральной компенсации обоснованными.

С уважением и пожеланиями скорейшего выздоровления,

Станислав Марниц

M mk 08.11.2011

Esmu braucis ar Marti -Pro gan uz Austriju, Slovākiju (3 reizes), Itāliju un mani daži paziņas arī. Šogad brauksim atkal. Katram cilvēkam savi tarakāni galvā. Ja gribi slēpot tad to sabojāt nevar ne autobusa vadītājs, ne grupas vadītājs un citi...
Ķeram kalnos baudu! Nemāki slēpot nelien kur nevari, ne jau ar spēku tas grupas vadītājs Jūs nostūma pa to kalnu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes