LV RU
www.sudzibas.lv Mare Baltija Metāla siltinātas durvis

AtrisinātaMare Baltija - Metāla siltinātas durvis

Nekādā gadījumā neiesaku metāla durvis izgatavot firmā SIA "Mare Baltija" pie Renāra Apsīša, jo:1.) termiņu nepastāv-sola vienu termiņu, kad tas pienāk, nekas netiek darīts, atkal sola otru termiņu, atkal nekas netiek darīts un tā visu sadarbošanās laiku, līdz beidzot, ja līgumu noslēdzām 17.06.2010-durvis tika uzstādītas 01.09.2010, jo es kā klients visu laiku zvanīju, prasīju, kad būs durvis izgatavotas un uzstādītas, bet ne jau viss darbs bija pabeigts pat tad;2.)šis cilvēks vai kāds cits atbildīgais NEKAD nepazvanīs pirmais, neatvainosies, ka nevarēja ierasties-es zvanīju visu laiku un tad man bija jāklausās, ka daudz darba un kārtējie solījumi;3.)attieksme unikāla-šādu vienaldzību pret saviem pienākumiem vēl nekad nebiju sastapusi, nesagaidīju nekādu atsaucību un cieņu pret klientu tādā ziņā, ka solīt solīja, bet solījumus nepildīja-cilvēkam nav sajēgas par to, kā ir jāstrādā ar klientiem.Pievīla neskaitāmas reizes sadarbības laikā.Sadarbība bija tikai no manas puses-bija jāuzplijās, lai jau izdara savus pienākumus-atbrauc un uzstāda beidzot tās nelaimīgās durvis;4.)kad durvis bija uzstādītas, nošokēja krāsas "kvalitāte"-varēja viegli ar nagu ieskrāpēt un paliek krāsā švīka;5.) jau nepilnas 2 nedēļas pēc durvju uzstādīšanas nokrita rokturis, kas vēl tagad stāv un ļogās;6.)durvis nav noregulētas un vienas durvis ir 2 reizes pamatīgi ieklemmējušās tā, ka, lai atdabūtu viņas vaļā, ir jārauj riktīgi ar spēku vaļā;7.)vienām citām durvīm izmēri neatbilst-ir šķirba starp durvīm-durvis nav pareizā izmēra izgatavotas;8.)solījās visus defektus sataisīt, bet nu jau pat klausuli neceļ augšā-izvairās no saviem pienākumiem.Ja vēlaties jaunas metāla durvis, lūdzu nepasūtiet pie šīs firmas, jo šie cilvēki nesaprot, ko nozīmē kvalitatīvas durvis, patīkama sadarbošanās ar klientu, solījumu pildīšana, līgumā noteikto pienākumu izpildīšana-šīs lietas uz viņiem vienkārši neattiecas. Es ļoti nožēloju, ka sasējos ar šo firmu, kas vienkārši nošokēja ar savu attieksmi un nekompetenci.Žēl, ka krīzes laikā uzņēmēji neprot cienīt klientus kā vērtību un sava reputācija neko nenozīmē.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 08.07.2019

Uzņēmuma Mare Baltija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Us

Komentāri (32)

Re Renārs 27.11.2010

Labdien Ramona.

Uzskatu, ka Jūs neesat pilnīgi norādījusi visu darbu aprakstu- kad durvis pasūtījāt minējāt, ka vēlaties, lai tās uzstāda ne ātrāk par augustu, jo cik sapratu nebija savākta visa nauda. Termiņu nokavējām, atzīstu to 100%, bet par to tika piemērotas soda sankcijas, kuras es bez jebkādām diskusijām pieņēmu. Durvju kvalitāte ir 100% atbilstoša to cenai, jo kā maksā tā strādā. Par dažām nepilnībām, kā jau esmu minējis tās tiks novērstas līdzko būs iespēja, kādam to izdarīt. Iespējams tas tiktu izdarīts jau sen, vienkārši Jūs ar savu draudēšanu un neklausīšanos esat panākusi to. ka nevēlos ar Jums komunicēt.
Izjūtot cieņu pret pārējiem iedzīvotājiem Apsolu, ka nepilnības tiks novērstas.

Ar cieņu
Renārs Apsītis

O o 27.11.2010

nu Renār,
kopš augusta (vai septembra) ir pagājuši vismaz 2 mēn., samaksāts acīmredzot ir, bet atbildība ir tikai solījumu līmenī.
"Iespējams tas tiktu izdarīts jau sen, vienkārši Jūs ar savu draudēšanu un neklausīšanos esat panākusi to. ka nevēlos ar Jums komunicēt." - nekomunicē, vienkārši novērs sava darba nepilnības nevis tikai ar vārdiem, bet arī ar darbiem, kāds komunikācijai sakars ar nepabeigtu brāķa darbu. kas tas par "tiklīdz būs iespējams" - tad, kad pūcei aste ziedēs, vai tad kad ziemā putni izknābās putas

par kvalitāti šīs durvīm jau katrs pats var nojaust: "kā maksā tā strādā"

Es Eseseseseseseses 27.11.2010

arii varu teikt - nu Renaar...
lai kas un kaa tur ir bijis, bet firmas paarstaavim uzrakstiit - kaa maksaa, taa straadaa...teiciens peec definiicijas ir debils; kur nu veel attieciibaa uz privaato biznesu..un ja pats atziisti, ka durviim ir defekti, tad realitaatee kvalitate drosi vien ir drausmiiga, tiesi taa, kaa kliente seit ir aprakstiijusi...
Taapat ieteiktu paarlieku neuztraukties un neizteikt indiigas pieziimes par klienta finansiaalo staavokli, jo taa tu pats sev kaajaa iesauj - so te lasa potenciaalie klienti, kuriem visticamaak materiaalie liidzeklji nav neierobezoti un ja ir iespeeja, ka nesaskanju gadiijumaa sis fakts tiks riiveets vinjiem degunaa, vinji pameklees citu durvju izgatavotaajfirmu, Ogres rajonaa taadu tacu netruukst..

Zi zintis 27.11.2010

Durvis izskatās tīri tā neko, izklausās ka Ramonai savos pāķos Madlienas pag. vienkārši apnicis sēdēt uz soliņa pagalmā un tenkot, izdomājusi internetu piesārņot ar kārtējo stāstu ka visi meistari ir slikti un vispār jābrauc uz Angliju tur taču ir zelta bedre.

Re Renārs 27.11.2010

Atvainojiet, par nepareizi noformulētu izteikumu "kā maksā tā strādā", runa iet tieši par krāsojumu, protams mēs varam gan pulverkrāsot, gan trīsreiz gruntēt, bet saprotiet, ja durvju cena ir apmēram 240.00 Ls tad paskaitiet vien cik izmaksā metāls, furnitūra, transports, montāža, montažas piederumi utt...

Ma Maria 28.11.2010

Может быть уважаемый Рейнарс и SIA "Mare Baltija", хоть тут сможет ответить когда соизволит хотя бы поднять трубку, и все же приехать и исправить свои косяки в Елгаве????
Для народных масс объясню, что фирма не несет никакой ответственности не по срокам не по гарантиям, только авансы очень хорошо берет. После того как нам установили забор с опаданием в три недели. Ворота просели уже через два дня после установки, замок на калитке развалился еще через неделю, доски все потресканные и докрашиваемые на месте. В итоге на все просьбы по хорошему исправить свои косяки Рейнарс, кормил меня завтраками, а теперь и вовсе не поднимает трубку. В связи с этим, я тебе Рейнарс, обещаю, что устрою не только антирекламу, но и закажу экспертизу для бюро потребителей, следующим шагом будет заявление в трудовую инспекцию, а потом уже и в налоговую службу. А ниже выложу работу этой "Замечетельной" фирмы.

Ra Ramona 28.11.2010

Renār, tas, ka Jūs nepazvanījāt, ka nebūsiet, ir nepiedodami, bet tas, ka Jūs neceļat klausuli, zinot, ka zvanu es, jau ir rupji un nepieņemami.Kā jau teicu-ja darbs nebūs izdarīts pēdējā termiņā, es savus draudus realizēšu-ieliku sūdzības un antireklāmas par Jums, lai zin citi, kā noritēja mūsu sadarbība.Es netaisos kaut kad sagaidīt, kad Jūs beidzot aplaimosiet mani un izlabosiet tās nepilnības-to vajag darīt pēc iespējas ātrāk, tad arī nebūs tādu reklāmu.Un jau 3 mēneši ir pagājuši, kopš durvis it kā ir uzstādītas, bet nu ja vēl aizvien nevarat izlabot visu, tad pieņemiet vairāk cilvēkus, ja tik daudz darba.Atbildēt uz šo manu atsauksmi ir laiks, lai jau sevi aizstāvētu no briesmīgajiem pircējiem, bet pazvanīt man laika nav?Tipiski Jūsu garā.Un neklausījāties Jūs mani.Tā ka vēl aizvien naivi gaidu, kad tad ieradīsieties, bet tās nepilnības, piemēram, kā durvju iesprūšana nav nemaz tik nenopietnas, lai nekavētos, atbrauktu un izdarītu, kas līgumā paredzēts.Cena bija Jūsu nosauktā un aprēķinātā-pats atzināt, ka kvalitāte sūdīga.Trukst vārdu par Jūsu bezkaunību

Ra Ramona 28.11.2010

Zintim ziņojums-vienalga vai pāķi, vai pilsēta, bet arī mums ir tiesības uz kvalitāti un kvalitatīvu preci-naudu maksājam.Un mani nosauktie defekti bildē nav redzami-vai var redzēt to, ka viņas mēdz iespŗūst, ka ir nenoregulētas, ka ir kvalitāte krāsai slikta?Protams, ka nē...
Un Renār, Jūs savā piedāvājumā pats iekļaujat tāmē krāsu, tās cenu, tās kvalitāti, kuras kvalitāti arī garantējat ar sava uzņēmuma vārdu.Durvis varējāt jau uzstādīt augusta sākumā-vidū.Žēl, ka nesamaksāju visus maksājumus pēc pilnīgas uzstādīšanas un nepilnību novēršanas-tad Jūs jau būtu maksājis soda naudu nu jau par 4 mēnešiem, bet diemžēl apstākļi piespieda ātrāk noslēgt visus papīrus.Jūsu lielākā problēma-necieņa pret klientu, kā izrādās, ka es neesmu viena, kas nav ņemta vērā-savā ziņā atvieglojums, jo vēlāk būs vieglāk tikt ar Jums kārtībā, jo esam jau vairāki neapmierinātie klienti, ja ilgi vilksiet labošanas darbus garumā-es jau ar netaisos likties mierā, arī man kā Marijai ir plāni, ja neievērosiet savus pienākumus pret mums-pircējiem.Jūsu darīšana-vai naudu saņemot, pazudīsiet, neņemot vērā sūdzības vai tomēr beidzot sāksiet domāt par kvalitāti, kas nozīmē apmierinātus klientus un lielākas iespējas uzņēmumam izsisties krīzes laikā un zelt un plaukt.

Li LilijaPaegle 06.12.2010

Pazīstu Ramonu, kā cilvēku, kurai nav vienaldzīgi kādā vidē dzīvo. Viņa rakstīja projektu, lai piesaistītu līdzekļus daudzdzīvokļu mājas durvju nomaiņai, bija vajadzīgs līdzfinansējums no iedzīvotājiem. Viņa uzņēmās iniciatīvu, lai cilvēkiem būtu labāki apstākļi. Projektu apstiprināja, finansējumu piešķīra.

Renāra frāze ..."kā maksā tā strādā, " liecina par bezatbildīgu uzņēmēju.Ja viņš zināja, ka par līgumā noteikto summu nav iespējams uztaisīt kvalitatīvas durvis, tad tā arī būtu teicis jau pašā sākumā, nevis tiranizējis klientu.Pēc komentāriem redzu, ka arī citi cietušie.Šeit noteikti jāiejaucas attiecīgajām instancēm, kaut gan, ja uzņēmējs spētu parādīt savu labo gribu savas firmas vārda spodrināšanai, tad viņam to arī steidzīgi vajadzētu darīt.Vienmēr ir iespējams labot pieļautās kļūdas nevis ieciklēties uz nespēju risināt saskarsmes problēmas. Aicinu abas puses nolikt "kara cirvi"-savstarpējos apvainojumus un atjaunot labo slavu savstarpēji. Ramona ticēja, ka atradusi labu firmu, kas kvalitatīvi un laikā veiks darbu, bet firmai jāatjauno klientu ticība saviem darbiem.
Jo, kas tad ir vajadzīgs šajā situācijā- Ramonai-lai mājas iedzīvotājiem nebūtu sūdzību par durvīm, bet firmai, lai nebūtu neapmierinātu klientu un to var izdarīt, novēršot defektus un atvainojoties( tur gan vajadzīga liela vīrīšķība, bet tāpēc jau cilvēkam mūžs dots, lai augtu).
Lai izdodas!

Domāju, ka firma tikai iegūtu, ja parādītu to, ka spēj pārvarēt konfliktsituācijas.

Būvuzraugs 08.12.2010

Pirms pasūtiet durvis, apskatiet durvis dabā un uzzieniet kas lācītim vēderā un apkārt vēderam.
Noteikti palīdzēs rekomendācijas no jau realizētiem objektiem.
Ļoti reti, kad zemākā cena durvīm ir lētākais risinājums!

Ra Ramona 08.12.2010

Tur jau tā lieta, ka tā nemaz nebija lētākā cena-kopā bija 9 piedāvājumi un šis piedāvājums bija piektais-tātad bija 4 piedāvājumi lētāki un 4 dārgāki.

Kārlis 17.02.2011

To losi gan jau kāds izmācīs kā cienīt klientus!

O o 17.02.2011

jau likās, ka Renārs atvainojies piekāstajiem klientiem un visu izlabojis. varbūt vēl kādu 1/2 gadu jāpagaida?

Ra Ramona 19.02.2011

Nekas vēl nav mainījies attiecībā pret durvju uzlabošanu!Tikai durvju kvalitāte palikusi sliktāka-vēl 1 durvis neverās ciet!!!Diemžēl!!!Kamēr nebūs izlaboti defekti, antireklāmas turpināsies!

MārisRuskis 09.03.2011

Atbildīgās personas neatbild uz zvaniem un epastiem!!! Esam iemaksājuši pusi naudas, lai iegādātos un saņemtu metāla vārtus. Labprāt samaksātu arī otru pusi, bet šķiet, ka SIA Marebaltija pārstāvjiem ir pilnīgs ''pofigs''. Sākumā kautkādas atrunas un meli, pēc tam vispār klusums...
Iespējams vēl kādu izdosies apkrāpt, bet savā laikā aplis beigsies, un tad pagriezīsies pret pašiem (SIA Marebaltija īpašniekiem).
Laikam jāņem talkā pāris vīri ādas jakās... :(((
Lūdzu neiekrītiet ar Sia Mare baltija!

Vi vilis 09.03.2011

Nu ko losi Renār, domā daudz būs klientu pēc šādam ziņām par tavu darbu.Es arī grasījos pasūtīt 2 durvis un vienus vārtus jūsu uzņēmumā.Paldies visiem, kas nav vienaldzīgi un dalās negatīvajā pieredzē.Manā gadījumā tas ļoti palīdzēja.Ramona vēl iecietīgi pret tevi izturas, es būtu tā pietesis tevi, ka slimnīcā gulētu.

O o 09.03.2011

varbūt Renčiks gaida 1 gada jubileju no līguma noslēgšanas dienas vai uzstādīšanas dienas?
varbūt no pirmās sūdzības dienas?

Ra Ramona 09.03.2011

Iesaku visiem, kas cieš no firmas, likt sūdzību Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā-šodien saņēmu vēstuli no cienījamā Renāra, ka līdz 30.aprīlim visas Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā iesniegtā iesniegumā minētās nepilnības tikšot likvidētas.Došu ziņu, kā gan ies, bet nu šaubas māc, ka firmas pārstāvji beidzot ņemsies pie prāta un pildīs līgumā paredzētās darbības.Es gan šokā esmu, ka tik daudz cilvēki jau ir cietuši no šīs firmas!!!Un prieks, ka kāds laicīgi izlasīja šo sūdzību un ieguva pareizu priekšstatu par firmu pirms sadarboties ar viņiem. Garantija ir 2 gadi, bet nu uz to firma laikam iet-novilkt laiku, lai ne par ko nav jāatbild!!!Cerams, ka tomēr izpildīs vēstulē teikto, jo pircējiem ir tiesības un pārdevējam ir pienākums pret pircējiem!Māri Ruski, veiksmi!!!

Le LEFT_THE_FUCK 19.03.2012

Mare Baltija ir sūdu kantoris, kas var būt par uzņēmumu ja SIA ir ar pamatkapitālu 1LS, sanāk ka jebkurš bomzis mūsu valstī var kļūt par uzņēmēju. Otrs variants viņš gaida kad varēs sagrābties pasūtījumu skaitu un aizbēgt savācoties avansus, dzirdēti daudz gadījumu - krāpnieks. Treškārt viņam nav nekāda komanda ar darbiniekiem, pāras purni čakarējās cehā (baigais uzņēmums un uzņēmējs - sēž kaut kādā pagrebā savākušies 3 šmuļi ar netīriem purniem bez izglītības un nu tik metinās durvis).
Klienti kas vēršās tādos uzņēmumos nesavācoties pilnīgu informāciju par uzņēmumu un nepalasot atsauksmes ir idioti, tie kas gaida pēc pasūtījuma dienas vairāku menešu garumā un pēctam neuzraksta par to sūdzību arī ir idioti.
Protams uzņēmuma vadītājs cik noprotu ir Renārs, arī pilnīgs idiots, par to lai pārliecinātos atliek atvert mājas lapu marebaltija, kad priekštats rodās momentāli, ka šajā uzņēmumā vadītājam ir zems izglītības līmenis un nav zināšanas par saimnieciskās darbības veikšanu, palasot šos komentārus arī var secināt ka persona ir pilnīgi vienaldzīga pret saviem patērētājiem, agri vai vēlu viņu gaidīs tiesas darbi, jo ne visi piedod ar vienu ierakstu antireklāmā, tai brīdī god. Renārs būs spiests mainīt SIA nosaukumu un turpinās strādāt, bet par laimi cilvēki ir spējīgi atcerēties uzņēmuma juridisko adresi kas ir: Džohara Dudajeva gatve 5-62, Rīga LV-1084 (līdz ar to šim uzņēmumam klientu skaits saruks katru gadu, līdz viņš būs spiests savu darbību pārtraukt).
Kādēļ viņam būs jāpārstāj savu saimniecisko darbību? Jo šai personai īstajā laikā nepietiks zināšanas jurisprudencē.

Neiesaku ar Mare Baltija uzņemties saistības, nervi, labs garstāvoklis paildzina cilvēka dzīvi.

Zh zhogs 02.05.2012

Nezinu, kas ir Renārs, bet man te parādās saistība ar tādu tēlu kā Mārtiņš Tūte no agrākā Vārtu Dizaina: http://www.sudzibas.lv/?search=v%C4%81rtu+dizains&x=0&y=0, kas tagad darbojoties augstākminētajā Mare Baltija (juridiskā adrese gan tagad ir cita: SIA MARE Baltija, Reģ. Nr. 40103297642, Katlakalna iela 13, Rīga, mob. 22308200, T: +371 20041389, +371 2230820, [email protected], www.marebaltija.lv). Darbošanās metodes nemainās:(

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes