www.sudzibas.lv Lubauto, varamaizvest.lv Slikts serviss, augsta maksa par pakalpojumu un sūtījuma piegādes bojāta nelaikā

Lubauto, varamaizvest.lv - Slikts serviss, augsta maksa par pakalpojumu un sūtījuma piegādes bojāta nelaikā

Nācās saskarties ar nepatīkamu pakalpojuma izpildi no kompānijas varamaizvest.lv, kas reģistrēta kā lubauto.
Šī kompānija nodarbojas ar starpvalstu sūtījumu pārvadājumiem, auto evakuāciju un pasažieru pārvedumiem. Bijām izmantojuši šīs kompānijas pakalpojumus vairākkārtīgi līdz brīdim, kad, iespējams pie vainas bija jaunu šoferu nolīgšana, taču iznākumu tas nemaina. Tika reģistrēts veikt sūtījuma savākšanu Latvijā un to nogādāt Vācijā. Viss sarunāts-sūtījumu savāks šoferis 5.00 no rīta un tad dosies uz Vāciju, kur mērķa vietā būs pēc 2ām dienām. Super, viss apmierina.
Tad nu paredzētajā dienā īsi pirms 3.00 naktī zvans, ka sūtījums tiks savākts pēc 10min. Tā nu ātri tiek viss atlikušais pakots kastē (jo dažas lietas tika glabātas vēsā vietā) , kaste nodrošināta un aizlīmēta. Kurjers ierodas savākt kasti. Tiek piekodināts, ka uz kastes virsū neko nelikt, jo virsējais saturs ir trausls. Viss saprasts, nauda samaksāta un kaste nodota šoferim. Sākums daudzsološs, jo, ja nebūtu atgādināts šoferim, pirms atvadīšanās pie auto, ka kaste varbūt tomēr ir jaieliek iekšā, lai viņu nogādātu galamērķī, visticamāk, ka tā tur arī būtu palikusi uz ielas stāvēt. Labi, saprotams, tīri cilvēciski, jo bija nakts un visi vēl gulēja un ar atlikuma izdošanu varbūt šoferis tika "izsists no sliedēm".
Tad nu 2as dienas par paku nav nekādas informācijas, kad paši mēģinājām sazināties ar šoferi, kas paku saņēma, atbilde pēc zvana bija, ka paka ir pie citiem šoferiem. Ok. Skaidrs, ka dažādi rajoni, dažādi adresāti, tāpēc sūtījumi tiek izmētāti pa busiņiem, kurš nu kuro rajonu apkalpo.
Nākamās dienas vakarpusē zvans no viena no šoferiem, ka sūtījumu piegādās nākamās dienas rītā ap 6/8.
Zvans par ierašanos tiešām ienāca laicīgi un, ka sūtījums būs pēc 15min.
No mājas ieraugot piebraucam busiņu, izgāju laicīgi ārā, nesagaidot durvju zvanu. Interesanti bija protams vērot, kā kurjeri centās atrast sutījumu un tad to izdabūt no busa (kaste 25kg ar dažādām lietām, tai skaitā arī produkti) . Sūtījums saņemts-paldies. Taču jau kasti ieraugot, sapratu, ka nebūs labi. Kaste bija vaļā, jo tai virsū bija kaut kas smags uzlikts, līdz ar to nekādas izolācijas. Virsējās mantas samīcītas, kaste silta, produkti sabojājušies. 2 dienu vietā paka ceļoja gandrīz 4as dienas un, ja tas būtu bijis zināms, tad nekas no produktiem netiktu sūtīts. Protams tur nebija ne svaiga gaļa nedz saldējums, bet pat tas, kam 3 dienu laikā nebūtu jāsabojājas-bija beigts.
Par pakalpojumu samaksa starp pārvadātājiem ir visaugstākā, tāpēc būtībā arī rēķinājāmies ar to, ka pakalpojums tiks sniegts kvalitatīvi un laikā. Muļķīgi bija cerēt. Nezinu, vai vainot pašu kompāniju, vai tikai šoferus, taču abi ir saistīti un rezultāts ir tāds kā ir-vilšanās, pakas sarurs sabojāts, piegāde nelaikā un par pakalpojumu samaksāta augsta un neatbilstoša Cena.
Iepriekš arī tika pievērtas acis uz to, ka bija noplīsis auto ceļā, taču kam negadās. Bet prece bija piegādāta salīdzinoši laicīgi un nebojāta, ko nevar teikt par šo reizi.
Sadarbība, protams, izbeigta, jo ir daudz citu piegādes kompāniju, kas savus pakalpojumus sniedz par saprātīgu (attiecīgu) samaksu un serviss ir labāks.
Gribējās tikai pieturēties pie iepriekšējās sadarbības, jo nebija bijušas problēmas, taču nu vairs šaubu nav, ka kompānijā labi darbinieki ilgi neturās un pakalpojumu maksas paaugstināšana ir vairāk kā neatbilstoša.
Lai visiem droši sūtījumi!:) )

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes