www.sudzibas.lv Lindo grupa Nekvalitatīva apģērbu tīrīšana. Neatgriezeniski sabojāja divus uzvalkus

Lindo Grupa - Nekvalitatīva apģērbu tīrīšana. Neatgriezeniski sabojāja divus uzvalkus

Pilnīgi piekrītu tiem, kuri uzskata Lindo apģērbu tīrīšanas kantori par ļoti nekvalitatīvus pakalpojumus sniedzošu iestādi. Katrai savai lažai atrod "vainīgo" - to, kurš apģērbu tīrīšanā ir nodevis. Nodevām atpakaļ, saņēmām vēstuli, ka 1x uzvilkta uzvalkam ir 30% novalkājums un tas ir nekvalitatīvs. Vai Lindo ir apģērbu eksperts? Tādā gadījumā ir jāsaka pie pieņemšanas: "mēs šo uzvalku iztīrīsim, bet tas būs neatgriezeniski sabojāts". Tātad, pēc Lindo domāšanas uzvalks ir paredzēts uzvilkt trīs reizes un tad miskastē.

25.08.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Komentāri (1)

I I 26.04.2023

Tieši tā
uzvelku nopērk uzvelk uz pasākuma un tad atgriež , protams, jāievēro 14 dienu atgriešanas termiņš.
Un tā vienmēr būs tīrs smuks, jauns uzvalks.

3x uzvilkts jau ir ap 40% novalkāts. 30% tas vēl maigi...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes