Rigas Lidosta - Ignorance

Atlidojot pēc kāzu ceļojuma, kopā ar mums neatlidoja nodotā bagāža. Pēc pāris dienām, atgādinot, ka joprojām gaidām, tika netieši pateikts, ka naktī var braukt pakaļ, drošības pēc pirms tam uzzvanot. Zvanot uz numuru, kurš dienas laikā atbildēja un divreiz apstiprināja, šī numura derīgumu arī naktī, mēs pēc stundas neveiksmīgiem zvaniem, braucām 40km uz lidostu, kur mierīgā tonī pateica: Bija plānots, ka šovakar ielidos, bet neielidoja. Tas pats turpinājās. Katru dienu zvanot, atgādinot, pārsteigti atkal solīja noskaidrot vismaz kaut ko. Šovakar, kad atkal bija plānots ielidot, zvanam, lai nav vēlreiz pa tukšo jābrauc - stundu no diviem numuriem - neceļ. Pat pazvanījām uz maksas INFO, kur pateica, ka īsti neko nevar darīt, lai zvana uz to numuru! Attieksme ir pazemojoša.

Komentāri (1)

L Lidosta Rīga / RIX Support Pārstāvja atbilde 08.09.2016

Lidostai “Rīga” ir svarīga katra pasažiera pieredze un esam pateicīgi par sniegto informāciju, tomēr tā kā lidostā virszemes apkalpošanas pakalpojumus sniedz ne tikai lidosta “Rīga”, bet arī neatkarīgs uzņēmums SIA Havas Latvia, mēs būtu pateicīgi uzzināt papildu informāciju, lai šo situāciju izvērtētu. Lūdzam atsūtīt informāciju par lidojumu (reisa numurs, datums, aviokompānija) uz e-pastu [email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes