Lidosta Rīga / RIX - slikts serviss

Labdien.
Šā gada 06.07.2017 ierados lidosta, Rīga,. Auto novietoju maksas stāvlaukumā. Atgriežoties pēc laika devos uz auto pēc čeka, kuru saņēmu iebraucot teritorijā. Pirms izbraukšanas no stāvlaukuma, devos uz pašapkalpošanās aparātu, lai samaksātu par pakalpojumu. Piebraucot pie automātiskās barjeras. Barjera nepacēlās. Iabraukt nevarēju. Devos pie apkalpojošā personāla. Viņš paskaidroja, kad iepriekšējais klients nebija veicis samaksu līdz galam. Tāpēc sanāca kļūda un samaksāju cita klienta rēķinu. Lai izbrauktu no stāvlaiku bija jāsamaksā vēlreiz savu, par savu čeku. Lūdzu atmaksāt kļūdas pēc samaksāto summu. 4.50 euro.

Atbilde no Lidosta Rīga / RIX Support Pārstāvja atbilde 11.07.2017

Labrīt!
Lai mēs izvērtētu Jūsu atsauksmi aicinām aizpildīt atsauksmju formu lidostas "Rīga" mājas lapā. Links: http://www.riga-airport.com/lv/main/atsauksmes/atsauksmes?

L

Komentāri (3)

T Tong Po 10.07.2017

Tev sūdzību jāadresē lidostai, ja kas. http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/kontakti

C critical thinker 10.07.2017

ne jau šeit...

C critical thinker 10.07.2017

bet vispār jau tam čalim bija jāreaģē un jākārto uzreiz , ja jau viņš zināja.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes