LV RU
www.sudzibas.lv LIDO Neiedod kurjeriem visu sūtījumu

LIDO Spice - Neiedod kurjeriem visu sūtījumu

Jau ceturto reizi pēc kārtas pasūtot ar wol|t lido izsniegšanas viteta spice neiedod kurjeriem visu saturu un pat neļauj to pārbaudīt, kad klientam tiek atvests tur nav puse sūtījumu, jau 70 min gaidot kad vārēs pusdienot un se tev, nav, šoreiz 4 reizi kurjeru nelaidu prom lai noskaidro viņš man sacīja ka viņam visu neiedeva, tad kāpēc nepārbauda uzreiz.

06.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

P Pīkstulis 06.03.2021

1. Jo kurjers nevar plēst maisu vaļā un pārbaudīt visu.
2. Ja pasūtījums ir redzams, kurjers var tikai tad pārliecināties par visu pasūtījumu

E Es pats vien 06.03.2021

Maiss ir redzmas jo ir uzraksta kam jabut ieksa. Tesi tads pats ka piegada Rimi Vai Barbora

Oskars Oskarsons 06.03.2021

Nez vai kurjeram būtu jāveic izmeklēšana par sūtījuma sastāvdaļām. Viņam maksā par sūtījuma aizvešanu no punkta A līdz punktam B.
Šis jautājums būtu Jums jārisina pa tiešo ar Lido vai arī caur Wolt ofisu. Priekš kam čakarēt uz vietas kurjeram smadzenes, ja vien nav aizdomas, ka tieši viņš kaut ko ir izvilcis ārā no pasūtījuma?

H Helsu 06.03.2021

Wolt un bolt kurjeriem nav japarbauda vai pasūtījums ir nokomplektēts pareizi. Sadas neskaidrības jārisina ar wolta klientu servisu, kuri arī tālāk izmeklēs šo atgadījumu, lai atrastu vainīgo.

E Es pats vien 06.03.2021

Diemzel bet tas nav pirmais gadijums, kad kurjeri zog

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes