LV RU
www.sudzibas.lv LIDO Slikts serviss kasé

LIDO - Slikts serviss kasé

Sveicināti!

17.02.1921. Iegriezos lido Vērmanītī, Elizabetes ielā 65, lai nopirktu pusdienas līdzņemšanai.
Vienmēr strikti ievēroju visus pandēmijas laika ieviestos noteikumus. Šoreiz, nodezinficējot rokas iegāju zālē bez paplātes... Jā, mana vaina, neapzināta! Saņēmu pusdienas un devos pie kases norēķināties par pirkumu. Tur es saņēmu tik rupju " sveicienu " no kasieres, ka uz brīdī apjuku.
Tas, ka nebija paplāte, ir pārkāpums, jā, atzīstu. Toties tā vietā, lai kasiere pieklājīgi teiktu: atvainojiet, jūs neesat paņēmusi paplāti... Es aizskrietu, to paņemtu un atvainotos rupjā attieksme, prastie vārdi, ko man veltīja tā kasire, kas strādāja kasē, jau minētajā 17.02.21. , apmēram no plkst .12: 00 līdz 12: 30 vienkārši nošokēja. Cilvēks, kuram nav nekāda izpratne par pieklājību, vnk nedrīkst strādāt apkalpojošā sektorā. Nekad! Viņa pati noteikti zina, kura tā ir:) )

17.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes