Latvijas sabiedriskais transports - Serviss

Regulāri autobuss kavē par 20, 30, 40 minūtēm, ja arī šoferim jautā kāpēc tā, tad atbilde - nav lidmašīna, atlidot nevaru. Runa ir par reisu, kuram Dobeles rajona kaķenieku pieturā ir jāpienāk 12.27. Šodien 12.03.25. Pieturā nogaidīju līdz 13.15, pārsalu un nācās atgriezties darba vietā, jo ar transporta uzņēmuma gādību nākamie divi reisi (13.00 un 13.58.) ir izņemti. Nākamais reiss ir Rīga-Liepāja 14.52. Tas ir normāli? Kā nokļūt no darba mājās?
Vēl par šo pakalpojumu sniedzēju varu teikt, ka mazgabarīta autobusiņi šajā ceļa posmā Dobele - Saldus nav piemēroti, jo cilvēkiem nākas stāvēt kājās, kas tagad nav atļauts un pat ir sodāms.
Autobusi ir neērti, netīri, drošības siksnas nedarbojas.
Centos sazināties ar pakalpojuma sniedzēju uz mājaslapā norādīto kontakttālruni neviens neatbild.
Vēl gribu izteikties par satiksmi šajā ceļa posmā, dienā tur abos virzienos kursē 5 vai 6 ekspreši, kas mazās pieturās nepietur. Tiešām to luksusu tik daudz vajag? Atgriežiet izņemtos reisus.

F

Komentāri (2)

Šāds sabiedriskā transporta serviss ir nepieņemams un neatbilst pasažieru pārvadājumu kvalitātes prasībām. Regulāras autobusu kavēšanās, slikta tehniskā un higiēniskā stāvokļa transportlīdzekļi, kā arī nepietiekams reisu skaits būtiski ietekmē cilvēku ikdienas mobilitāti, īpaši tajos reģionos, kur alternatīvu pārvietošanās veidu praktiski nav.

Pēc Sabiedriskā transporta pakalpojumu likuma normām, pārvadātājam ir pienākums ievērot apstiprināto kustības grafiku un nodrošināt pasažieriem drošus un pieejamus pārvadājumus. Ja autobuss regulāri kavē vai netiek ievērots saraksts, tas ir līguma pārkāpums no pārvadātāja puses un var būt pamats sūdzības iesniegšanai Autotransporta direkcijā (ATD), kas uzrauga sabiedriskā transporta pakalpojumus Latvijā.

Tāpat pārslogoti autobusi, kuros pasažieri spiesti stāvēt, neatbilst Ceļu satiksmes noteikumu prasībām, jo īpaši reģionālo pārvadājumu maršrutos, kur drošības siksnu lietošana ir obligāta. Arī tas ir jautājums, kas jārisina ATD un atbildīgajai pašvaldībai, kas organizē sabiedriskā transporta maršrutus.

Ja uzņēmums neatbild uz zvaniem, tas liecina par ļoti zemu klientu apkalpošanas līmeni. Tādā gadījumā ieteicams iesniegt rakstisku sūdzību ATD un Satiksmes ministrijā, kā arī pieprasīt skaidrojumu par reisu izņemšanu un nepieciešamību atjaunot sabiedriskā transporta pieejamību konkrētajā maršrutā.

Pasažieriem nav jāsamierinās ar šādu attieksmi – sabiedriskajam transportam jābūt precīzam, drošam un pieejamam visiem iedzīvotājiem, nevis tikai ekspresreisos braucošiem pasažieriem.

T taisnīgatiesa 12.03.2025

tulīt pieskries kukold vatens Artūrs. S, papļūtīs, akkurāt evika woodmena kastingā :D :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes