Latvijas Nafta 84 DUS Ērgļi - Nelaipna apkalpošana

Apkalpošanas speciāliste Svetlana Zariņa ļoti nelaipni apkalpo, neatbild uz sveicienu, lai gan viņai būtu pirmajai jāsveicinās ar klientu, kad pasaka - paldies, neatbild ar lūdzu, pilnīgs klusums, pārgriezta, neapmierināta sejas izteiksme. Lūgums vadībai izskatīt klientu apkalpošanas speciālistes attieksmi pret saviem tiešajiem darba pienākumiem pret klientiem. Paldies!

L

Komentāri (2)

Sardele 17.04.2019

Jā nu.. ko lai saka...varbūt vēl sarkanu paklāju izritināt jums? Varu saderēt, ka paši ikdienā esat tādi, kas pirmie nesveicinās, taču čakli mākat citus analizēt un kritizēt. Sūdzība par neko. Vēl varētu saprast, ja pārdevējs jūs mātes valodā pasūtītu un vēl iespertu pa pakaļu. Lai laba diena. Analoģija šàda veida sūdzībām ir vieglā sastrēgumā esot, Waze spaidīt vissarkanākos toņus, ka nu baaaaigais standstill. Lai veicas arī turpmāk uzvilkties no patiesi nebūtiskā.

S Svetlana Zarina 18.04.2019

Gribu redzēt to cilvēku, kas mani nepatiesi apvaino.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes