www.sudzibas.lv Tet slikts serviss

Lattelecom e-veikals - slikts serviss

Sveiki , vēlētos padaļīties ar savu pieredzi ar Tet-Eveikalu !
17.10 iegāju viņu mājaslapā pasūtīt sev jaunu veidtalruni kuram nāca klāt dāvana. Aizpildiju visu formu fine viss ok , pēc neilga laika zvana operātors apsiprināt pasūtījumu , zolīda laipna meitene , noskaidroja detāļas viss ok fine , saka prece mums ir noliktavā-pieejama 18.10 nodosim kurjeram un attiecīgi prece būs 19.10 (pēc ominas normatīviem) . Pienāk pirmdiena no kurjera ne ziņās ! uzrakstu meilā jautajumu ,noskaidrot pasūtijuma statusu . Zvana operātors sak diemžēl nezinam kāpēc prece netika nodota kurjeram piekdien , bet viena no precēm kautkur klejojot nav noliktā ( lai gan 17.10 teica ka viss ir pieejams) visdrīzāk nav veidtelefons noliktavā ! teica ka prece būšot trešdien ! Intreses pēc uzrakstū šodien čatā noskaidrot vai prece beidzot ir nodota kurjeram , atbild čata klienta kons. un sak man preces vel nav noliktavā kā sakarā vel nav dotota kurjeram ! Ļot neapmierināts saka vienu beigās izrādās kautkas cits - noskaidroju kura prece ta īsti nav noliktava ? man atbild dāvanas ... kuru man reāli nav dzīvē vajadzīga (bet tas tā) . Konsultantam saku tad noņemat to dāvanu kura man nav vajadzīga un izsūtat manu veidtalrunu , jo vecais nomira un esmu bez sakariem . ( konslt.pat necentās atrast kādu kompromisu , bet vēsi sak - varam noņemt dāvanu un tad rīt nodosim kurjeram un parīt gaidat sms) . ABSURTS vnk vēsa atieksme pret klientu kurš jau gadiem ir viņu klients ! Saprotu jā esu varbūt nepacietīgs , bet kāpēc jāmanā savi klienti ar kautkādām piegādēm, preces klejoshanu , laikiem . Un jāliek gaidīt nedēļu citiem varbūt vel vairāk un savu pasūtīto preci deļ kautkādas dāvanas , liekas neērtības sagādā tik saviem klientiem un nepatīkamu rūgtumu pret savu uzņēmumu . Vienmēr esu bijis apmierināts ar TeT bet šoreiz mani reāli vienkārši nokaitināja tā muļāšanās IR NAV IR NAV nezinam klejo . Cerams es esu vienīgais kas tik nepatīkami apdedzinājās ar viņu attieksmi un servicu !

22.10.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no SIA Tet Pārstāvja atbilde 23.10.2019

Sveiki! Ļoti atvainojamies par radušos situāciju! Būtu lūgums atsūtīt pasūtījuma numuru uz [email protected], lai varam izpētīt šo gadījumu, izdarīt secinājumus, identificēt kļūdas savstarpējā komunikācijā un rīkoties, lai šādi gadījumi neatkārtotos! Paldies jau iepriekš!

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes