www.sudzibas.lv Kvist Industries Darbinieku visatļautības neatdekvāta rīcība un lēmumu pieņemšana pašrocīgi.

Kvist Industries - Darbinieku visatļautības neatdekvāta rīcība un lēmumu pieņemšana pašrocīgi.

Šajā iestādē laikam nekad kārtības nebūs. Ko dara priekšniecība, kur viņa skatās galu galā?
Runa iet par iestatītāju darbu. Kāpēc cilvēkam, kurš strādā labu laiku pie cnc aparāta un ļoti labi pat strādā un nav atbildīgs par aparāta iziešanu no ietindas ir iestatītāja vietā, kurš saņem par to darbu stundas likmi, kā ari algu jāraksta paskaidrojumi un jābojā savas izaugsmes iespējas ar meistaru uzliktajiem paskaidrojumiem. Ir tāda meistare, ka Jeļena, kura atbild par maiņas kārtību un uzrauga visu notiekošo tikai viņa liek rakstīt strādniekiem neadekvātus paskaidrojumus, kuri pa visam attiecās uz citu struktūras vienību. Kas tas par meistaru, kurš nezin, kuram ir jāraksta paskaidrojums, , strādniekam, vai iestatītājam. Vai tiešām pēc maiņas strādniekam jānāk ar trīcošām rokām mājās un slapjām acīm, kurš saņems rakstīt paskaidrojumu? Vai jāraksta paskaidrojums būtu jāraksta iestatītājam, kuram ir šādi darba pienākumi. Šādu meistaru vajadzētu atlaist no pienākumiem, ja nezin kam kas ir jādara. Vai ari lai iziet kursus nevis dēļ likmes turas un traumē nepamatoti citus strādniekus, kuri pat ar bailēm ierodas darbā, dēļ šādas attieksmes no meistara, vai vispār grib mainīt darba vietu. Tiekat tak vienreiz galā ar šo bardaku un meistarus atlasiet tādus, kuri zin ko dara, nevis, kad strādnieks ziņo par radušos problēmu, bet attieksme ir vienvārdu sakot pofig. Dēļ tā nav jācieš nepamatoti citai personai, kura par to ir birdinājusi un attieksme ir šāda. Ari meistaram būtu jāzin, kad nepamatota citu aizskaršana zināšanas vai nezināšanas dēļ ir darba līguma minēto punktu pārkāpums

01.04.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (2)

R Rasa Bondare 14.04.2020

SIA KVIST CNC maiņas meistare Jeļena ir viens no labākajiem darbiniekiem, kurus zinu. Viņa necieš nolaidību, bezkaunību, bezatbildību. Arī man ir gadījies "salaist dēlī". Paskaidrojums ir jāraksta tādēļ, lai papīra formātā būtu izklāsts par konkrēto notikumu. Nu, uzrakstīju to paskaidrojumu un neviens mani par to "nesita". Nekad neesmu saņēmusi nepamatotus aizrādījumus. Jā, mūsu uzņēmumā iestatītāji ir aizņemti un meistariem ir liela atbildība, jo jāzin viss par produkciju un darbu un jāatbild par visiem, kas strādā viņu maiņās.
Te nu izskatās, ka kāds baigais "profesionālis" uz rokām, sarkanām acīm atnācis mājās un kautko birdinājis par "šādu attieksmi". Beigās ir atsauce uz kautkādiem Darba līguma "minētajiem" punktiem. Kas tur bija minēts - nekādu punktu - paģiraina, bezatbildīga un iedomīga cilvēka histēriski murgi.
Lasot sūdzību rodas jautājums - Ka šis "profesionālis" ir skolā mācījies? Izskatās, ka stipri viduvēji. Attiecīgi, varu secināt, ka strādāju kopā ar iedomīgu, bezatbildīgu, histērisku kolēģi, kas sevi dēvē par "augsti kvalificētu strādnieku". Es, kaut arī neesmu tik kvalificēta, tomēr esmu "operatore".
Visai manai tirādei ir nobeigums un secinājums. Šāda sūdzība par Jeļenu tikai pārliecina ka mūsu meistare ir īstais cilvēks, īstajā vietā.

K Kārtībnieks133 15.04.2020

Paskaidrojums bija jāraksta ieststītājam nevis strādniekam, kurš ir brīdinājis par neiestatītu līdz galam agregātu. Kas atiecās uz to meistaru, varu pateikt vienu, kad neko labu tur redzēt nevar. Tā ir tukša lieka izrādīšanās, lai saglabātu savu vietu, jo pēc izglītības laikam nekur ciur neiederas tāpēc arī turās vienā vietā un pati nezin, kam dot rakstīt paskaidrojumus. Pēc atsaksmēm tā ir vienīgā maiņas meistare pie, kuras šāds bardaks pastāv.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes