LV RU
www.sudzibas.lv Kostimi.lv preces pieejamība

Kostimi.lv - preces pieejamība

Iepērkoties veikalā (uz vietas) sagaidīja nepatīkams pārsteigums: vēlējos iegādāties sev parūku, taču par cik veikalā vēl daudz dažādu preču, tad pārdevēja to nolika atsevišķā plauktā - kamēr izvēlos pārējās lietas.. Pēc brīža pārdevēja man paziņo, ka preci tomēr nevarēšu pirkt - tikko ieradies klients, kas to bija internetā rezervējis! Uz jautājumu, ka prece taču jau ir atlikta priekš manis, saņemu atbildi - BET JŪS VĒL NEESAT SAMAKSĀJUSI! Tā nu man acu priekšā prece tika pārdota citam klientam.
Mācība - ja ko iekārojat - jāpērk uzreiz, savādāk vienkārši pateiks, ka jums tomēr nepienākas.
No klienta, kas bija pasūtījis preci - ja es to parūku būtu uzreiz nopirkusi, pasūtītā prece izrādītos jau TIKKO nopirkta!!!
Abos gadījumos vienkārši - nekādas sistēmas un garantijas!
FUI FUI FUI

Atbilde no Kostimi.LV Pārstāvja atbilde 04.02.2013

Labdien Unaco,

Unaco, jums uzreiz vajadzēja rakstīt sūdzību veikala vadītājai. Ja mūsu menedžeri bija pieļāvuši rupju kļūdu un pārkāpuši iekšējās darba kārtības noteikumus, jums ar kurjeru tiktu nosūtīta kāda cita parūka pilnībā Bezmaksas.

Unaco, jūsu aprakstītajā situācija ir arī dažas neskaidrības. Situācija ir neskaidra dēļ tā, ka plauktā pie menedžeriem stāv tikai internetā veiktie pasūtījumi un biroja klientiem atlikt kāroto preci plaukāt menedžeri nemaz nepiedāvā.
Birojā ir skaisti zaļi iepirkšanās groziņi, lai klients preci var turēt pie sevis visā apmeklēšanas reizē.

Visā pasaulē Ziemassvētku un Jaungada periods ir visstrādīgākais un klientiem pārpildīts laiks.
Tāpēc, sākot ar 15. decembri, pasūtījumi 100% tika rezervēti tikai pēc apmaksas VAI prece tika pārdota tam, kas pirmais maksā. Par to klienti tika brīdināti ar izceltiem uzrakstiem sarkanā krāsā eVeikalā, tika informēti par to telefona sarunās kā arī epastos.

Cienījamie klienti, ja jums ir kādas atsauksmes, sūdzības, ierosinājumi, ja mūsu darbinieki vai mūsu serviss ir licis jums vilties, nekavējoties dariet to zināmu veikala vadītājai, rakstot uz epastu (pieejams veikalā pie kontaktiem). Visas sūdzības tiek izskatītas un sniegta atbilde, parasti, dažu dienu laikā.
Vienmēr, ja tiek konstatēta mūsu veikala vai mūsu darbinieku kļūda, kā dēļ radītas neērtības klientam, kompensējam ar dāvanu karti vai skaistu atlaidi.

Kostimi.lv ir svarīgi, lai jūs būtu apmierināti ar mūsu servisu.

Jauku dienu, Kostimi.lv

Un

Vairāk sūdzības par Kostimi.lv

Komentāri (1)

Sa Sanny 03.01.2013

Protams, ka jāpērk uzreiz, ja kaut ko gribi nopirkt. Kāda sistēma? Tas ir interneta veikals - pasūti internetā, apmaksā un būs tev garantija, ka saņemsi savu parūku.

Gribēju veikt pasūtījumu jaungada ballei, man skaidri un gaiši teica, ka garantē preci, tikai, ja par to veikšu apmaksu, jo Jaungada bums un precei neatliek utt... teica, kas pirmais maksā, tam preci atdod. Neko darīt, braucu pati pie viņiem. 30 datumā to mazo veici gāza riņķī, tas, kas tur notika ir tīrākās šausmas, cilvēki kā izbadējušies grāba visu, piemērīšanas kabīnēs rindas, viens otram cauri tikt nevarēja - kādas garantijas tu gribi? Negaidīs taču uz tevi, kamēr tu staigā pa veikalu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes