www.sudzibas.lv Kofeman Slikta attieksme pret klientiem no barības, jaunas, gaišmatainas meitenes, ir sūdzība vadībai

Kofeman - Slikta attieksme pret klientiem no barības, jaunas, gaišmatainas meitenes, ir sūdzība vadībai

Labvakar! Iesniedzu sūdzību par jaunu, blondu darbinieci, kura strādā kofeman kafejnīcā marijas ielā 2, Rīgā, pretī Origo. Vajadzības gadījumā varu uzrakstīt oficiālu iesniegumu-sūdzību. Šodien, ap 12: 00 ierados kofeman padzert kafiju un sagaidīt transportu īsi pēc 16: 00. Darbiniece, kura arī pie kases pieņēma apmaksu, vēlāk, kamēr izgāju smēķēt, novāca neizdzerto kafijas tasi, lai gan uzliku cepures malu uz tases malas, lai redzams, ka nav jāsavāc. Tādējādi daļēju maksu par kafiju (kopā 2,50 euro) esmu zaudējis šīs jaunās meitenes dēļ. Ap pulksten. 14: 45 šī darbiniece pienāca pie manis un teica, ka šeit nav uzgaidāmā telpa, es te pārāk ilgi sēžot, nedrīkst tik ilgi, lai vācoties prom. Gribēju pasūtīt vēl kafiju, bet darbiniece ar attieksmi noņēma vēlmi ne tikai pasūtīt, bet vispār jebkad atgriezties šajā kafejnīcā. Jūs zaudējāt iespējamu pastāvīgu klientu. Kafejnīcu konkurence Rīgā ir liela, citur nav tik Skaisti iekārtots, bet par 1,50 euro var dabūt kafiju. Pie kam šādi darbiniece it kā centās pazemot mani, daudzu klientu klātbūtnē, kas nav piedodami. Varu iet uz tiesu, ja vajag, man yltak jebkā panākt taisnīgumu. Tāpat darbiniecei nebija cilvēciskas sapratnes, ņemot vērā, ka ārā ir aukstums, tā teikt-nosalsti, bet kafejnīcā palikt nevari. Uzvedos mierīgi, biju skaidrā, nevienu netraucēju, uzliku palādēt telefonu un veicu pierakstus, aprēķinus, matemātikas jomā laika kavēšanai. Pie tam nebija tā, ka pilna kafejnīca, bija pastāvīgi brīvas vietas, tādējādi nekādi arī nekavēju iespēju citiem klientiem apsēsties pie galdiņiem. Man pretī un blakus bija brīvas vietas nepārtraukti. Darbiniece strādāja 24.11.2024. Pusdienlaikā. Es vēlos vērsties augstākās instancēs, bet sākumā vēlos atrisināt savstarpēji atbilstoši likumam, kurš nosaka-ja strīdu nevar atrisināt sarunu ceļā, tad tiesā. Tik tālu nevēlaties iet noteikti. Tāpēc aicinu jūs rast risinājumu.
Lūdzu jūs:
1) atlaist darbinieci, kura izturējās netaktiski, dzina ārā un kuras dēļ zaudējot klientu
2) pastāvīgās atlaides kā kompensāciju par darbinieces rīcību, ko lūdzu noņemt no darbinieces algas, jo viņas dēļ zaudējot klientu;
3) jebkurai darba vietai sniegt rekomendācijās šīs darbinieces attieksmi un radīto zaudējumu uzņēmumam, zaudējot desmitiem vai simtiem klienta apmeklējumu;
4) paziņot man šīs darbinieces vārdu, uzvārdu gadījumam, ja nolemšu vērsties tiesā;
5) atlīdzināt man 2,50 euro par to, ka novāca no galda neizdzerto kafiju. (piemērs ir cita kafejnīca, kas par to uzreiz uztaisa citu, neņem naudu, kaut piedāvāju, kafija 2,00 euro, padziest, kamēr tualetē-arī jau citu kafiju, neprasot samaksu, ļauj sēdēt kaut līdz slēgšanai, ārzemnieki, bet superīga attieksme, turpmāk nežēlošu laiku pabraukt 6 pieturas no origo) ;
6) sniegt rakstisku atbildi.
Ar cieņu,
klients, kurš uzvārdu nosauks, ja lieta nonāks līdz tiesai.

Šādu sūdzību iesniedzu par darbinieci, bārmeni, jaunu, gaišiem matiem, kura strādā cofemann marijas ielā 2, Rīgā. Ja vadība nerisinās, iešu uz tiesu. Rada zaudējumus, apvaino, nelaipna, ļauna bārmene.

Papildināts Ranger 007 24.11.2024

Jaunas, gaišmatainas*

R

Komentāri (8)

S Smadzen'sVaig? 24.11.2024

Ak šis trauslais ego...

R Ranger 007 24.11.2024

Tai darbiniecei nav jāelpo! Meitene maita, grib nāvi otram

R Ranger 007 24.11.2024

A tev jāmirst mokās

Velvetpopstar 24.11.2024

Šausmas, pasaules gals.

P Palīgs neskaidrajiem 25.11.2024

Autor, vajag dakterus apmeklēt.

Dusmīgais Ainārs 24.11.2024

Laikam biezpiens galvā, ko šādu pieprasīt .🤦

Vajadzēja vēl jaunu ziemas jaku pieprasīt , lai nav auksti pieturā stāvēt 👌.

S sannas 25.11.2024

Tvaika ielā izlaidums?
Tāds murgojums sen nav redzēts. Nopirki kafiju un gribēji sēdēt vairākas stundas. Ievilkties ārā un brīnies, ka novāc galdu, lai vitiem nebūtu jāsēž pie netīras krūzes? Tu vēl sevi dēvē par izdevīgu klientu? Kāds viņiem izdevīgums no 1 kafijas vairāku stundu garumā? Viņiem no tevis ir zaudējumi, sēž pie tuksa galda un vēl telefonu lādē! Nekur,nevienā normālā vietā cilvēki nesēž stundām pie kafijas. Tas ietilpst darbinieku pienākumos tādus ilgos sēdētājus pasteidzināt vai nu izdarīt pasūtījumu, vai
pamest telpas.
Klauns ar saviem pieprasījumiem, atlaides viņam ( lai atkal sēdētu pus dienu pie vienas kafijas), atlaist darbinieci 🤣🤣, laikam.pats gribi tur strādāt, bet neņem.
Noteikti aizej uz tiesu, tiesas darbiniekiem būs pozitīva diena, jo par tevi runās un smiesies ilgi . Rēķinies, ka tev būs jāsedz visi tiesas izdevumi.

R Ranger 007 26.11.2024

Pašam vajag! Neviens jau par taisnību necīnās, pasaulē iet uz grunti!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes