Kanclera nams, Jelgavā - Klientu krāpšana

07.01.2018. apmeklēju Kanclera namu Jelgavā ar mērķi iegādāties mēbeles. Apskatījusi mēbeļu klāstu, izvēlējos citrīnu,pie kuras bija piestiprināta liela cenu zīme ar cenu 92,0 €. Nogājis uz otro stāvu( pie mēbelēm nebija neviena pārdevēja) un teicu,ka vēlos iegādāties vitrīnu par 92,00€. Pārdevējs meklēja datorā mēbeli un neatrada par tādu cenu,piedāvāja man atkal kāpt trešajā stāvā un mēbeli parādīt. Atrunājos, ka man sāp kājas un otrreiz uz trešo stāvu nekāpšu uz ko pārdevējs atbildēja- man arī sāp kājas,bet tomēr aizgāja. Atgriezies viņš paziņoja,ka mēbele maksā 110,00€, bet cenu 92,00€ bija noņēmis. Kāpēc tā notiek, kāpēc man bija viss tas jānoklausās un jāaiziet ar tukšām rokām? Vai tiešām veikaliem nav vajadzīgi pircēji un peļņa!? Kāpēc tāda necieņa ?!

Papildināts Ināra Būriņa 08.01.2018

Gribu saņemt no veikala vadības paskaidrojumu un kā šādas problēmas tiks novērstas.

Komentāri (6)

No sirds atvainojos par nepatīkamo situāciju un neveiklo piezīmi.

I Ināra Būriņa 08.01.2018

Es vēlos saprast , kāpēc radās šāda situācija ar cenām ? Vai tā nav krāpšana? Es ļoti gribēju šo mēbeļu un būtu nopirkuši arī par 110,00€,ja tāda cena būtu uzrādīta uzreiz,bet šobrīd man ir aizdomas,ka mani krāpj.

A Artūrs Grīnfelds 09.01.2018

Labdien!
No sirds atvainojamies par sagādāto sarūgtinājumu un aizvainojumu. Mūsu pārdevējs rīkojās un runāja nepiedodami nelaipni. Attiecībā uz mēbeli tā patiešām bija kļūda. Pārvietojot mēbeles uz nepareizās mēbeles uzlīmēta nepareizā cena. Parasti darba dienās saskaroties ar cenas kļūdu pārdevējs vēršas pie vadītāja un kļūda tiek labota uz veikala rēķina.
Tā arī šobrīd piedāvājam -
Jūsu izvēlētajai mēbelei, kura maksā 110 eiro tiks piemērota 20% atlaide un tā Jums izmaksās 88 eur. Papildus piedāvājam Jums arī bez maksas nogādāt mēbeli uz mājām.
Ceram uz Jūsu pozitīvu atbildi!

--
Ar cieņu,
SIA ''Kanclers"
mēbeļu un velosipēdu nodaļas vadītājs
Artūrs [slēpt]@kanclers.lv
www.kanclers.lv

A AnvoyT 10.01.2018

Ārprāts, cik nožēlojams darba devējs. Nav brīnums, ka darba ņēmējiem ir tik vienaldzīga attieksme pret klientiem, ja darba devējs izturas tik nievājoši un neadekvāti pret saviem darbiniekiem. Augstu klientu apkalpošanas kultūru var panākt ar elementāru cieņu pret darbinieku. Tas tā, starp citu. Bet Mārtiņam iesaku meklēt darbu, kas radīs gandarījumu un sūdzības autorei iesaku nākamreiz savus untumus un uzspēlēto "apkrāptās" lomu pietaupīt privātai sarunai ar uzņēmēju, izvairoties no publiskas sevis un citu privātpersonu apkaunošanas. Pilna pasaule ar dāmītēm, kas mūžīgi jūtas apkrāptas, bet reāli savas nezināšanas, loģiskās spriestspējas trūkuma dēļ vai klasiskas nekaunības dēļ, no "apkrāptās nabaga pircējas" vienā rāvienā pārvēršas par alkatīgu himeru. Nevienu negribu aizskart, bet šī situācija no malas izskatās nežēlīgi absurda un bezkaunīga.

I Ināra Būriņa 05.02.2018

Ja Būtu alkatīga himera,tad to mēbeli jau būtu paņēmusi par piedāvātajiem labumiem 88 E un bezmaksas piegāde. Mana kāja šajā veikalā nav bijusi un vairs arī nebūs. Kur ir mana bezkaunība - ka esmu gados un man grūti kāpelēt pa trepēm augša lejā. Esmu pacietīgs cilvēks, netendēts uz konfliktiem, bet šī situācija mani izveda un aizvainoja.

K Kliente27 15.05.2019

Labdien! Palasot šo visu saprotu ka neesam vienīgie kuri pieredzējuši šo rūgto pieredzi ar cenu maiņām...Pirms 2mēnešiem ar vīru pasūtījām iekārtas par konkrētu summu un pie pirkuma brīža uzzinājām, ka summa krietni pieaugusi, par ko pārdevējs mūs pat nebrīdināja..Ja pasūtu preces par tādu summu, tad vēlos viņas arī saņemt par tādu pašu! Liels paldies par vilšanos Kanclerā vairs neiegriezīšos un neieteikšu arī citiem!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes