www.sudzibas.lv Kālezers Slikts serviss

Kāla ezers - atpūtas vieta - privātīpašums - Slikts serviss

Piebraucām pie Kāla ezera atpūtas vietas ar ārzemju draugiem. Tiklīdz noparkojām mašīnas un izkāpām, pagalmā zāli pļaujošais saimnieks uzbļāva, kā mēs esam noparkojušies (bijām vienu mašīnu noparkojuši pie cenrāža). Tūlīt pat devāmies prom ar sabojātu noskaņojumu. Tāpēc neiesakām tur iegriezties, lai nesabojātu labo dienas noskaņojumu!

Komentāri (11)

U Uzticams partneris 27.06.2016

Kāda atpūtas vieta bija?

Z Zane Kļavuks 27.06.2016

Vieta bija tīra un sakopta, bet saimnieka attieksme pret klientiem - NEPROFESIONĀLA UN RUPJA!

P Parasts cilvēks 28.06.2016

Cik esmu tur atpūtusies viss bijis labi gan attieksmes ziņā gan sakoptības.
Varbūt vieglāk bija pārparkot mašīnu nevis sabojāt sev visu dienu.

Z Zane Kļavuks 30.06.2016

Bet, ja uzreiz pēc izkāpšanas saņem savā adresātā bļaušanu, nevis pieklājīgu palūgšanu pārparkot mašīnu?!

P Parasts cilvēks 01.07.2016

A tur bija iekļauti lamuvārdi ka runājat par ētikas normām? Ja nepareizi noparkojāties varbūt Jums pašiem ir morāles normas pārkāptas pret citiem, kuri nevarētu noparkoties Jūsu dēļ.
Vnk es nesaprotu par ko te cepiens, paši nejēdz noparkoties par ko saņem.aizrādījumu bez smaida uz sejas un tgd ņemas

Z Zane Kļavuks 10.07.2016

"Ja nepareizi noparkojāties varbūt Jums pašiem ir morāles normas pārkāptas pret citiem, kuri nevarētu noparkoties Jūsu dēļ." - par šo Jūsu teikto - šajā atpūtas vietā bijām pirmo reizi, bet, ja saimnieks būtu LAIPNI PALŪDZIS pārparkot mašīnu, mēs to nekavējoties izpildītu, un, labā noskaņojumā turpinātu atpūtu šajā vietā. Tik vienkāŗši!

Ja klausītu tādu cilvēku, kuri pat nejēdz normāli noparkoties, ieteikumiem, vispār nevarētu no mājas līst laukā.

Z Zane Kļavuks 30.06.2016

Ja saimnieks pieklājīgi, bez bļaušanas būtu pateicis, mēs ātri vien pārparkotos un turpinātu atpūtu šajā vietā, bet šeit jau ir runa par morāli un ētiku jeb cilvēcisku attieksmi!

Z Zane Kļavuks 10.07.2016

Jā, runa ir par ētikas normām. Ja esi biznesmenis ar mērķi uz klientu piesaisti, tad svarīga ir attieksme. Un, jā, šis saimnieks bija rupjš, jo bija dzirdami lamuvārdi.

č Čupakabra 10.07.2016

Vai ir pārliecība, ka zāli pļāva saimnieks nevis kāds nolīgts darbinieks?

Z Zane Kļavuks 27.07.2016

Nedomāju, ka darbinieks atļautos tik negantā balsī bļaut, viņam nebūtu tādas tiesības.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes