Kafejnīca Panna - Sūdzība

Apkalpošanas līmenis bija ļoti zems. Mēs gaidījām vairāk nekā 20 minūtes, lai pie mums pienāktu oficiants, lai gan zālē gandrīz nebija apmeklētāju. Kad viesmīle beidzot pienāca, viņa ar neapmierinātu sejas izteiksmi iemeta ēdienkarti uz galda un aizgāja. Pēc tam neviens vairs nepiegriezās pie mūsu galdiņa. Mēs tā arī nesagaidījām apkalpošanu un bijām spiesti aiziet.

J

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes