LV RU
www.sudzibas.lv JYSK slikts serviss

Jysk - slikts serviss

Vēlējos iegādāties galdu, veikala internetlapā bija norādīts, ka Daugavpils veikalā ir 2 gabali.
1 - Aizbraucu uz veikalu 100km vienā virzienā, kur saņēmu atbildi, ka to nav uz vietas, bet par internetlapas kļūdaino informāciju - ka lēnu atjaunojas, pat pēc manas sūdzības viņi neizlaboja informāciju (vēl 2 dienu laikā pārbaudīju, vēlāk neskatījos);
2 - pasūtīju ar piegādi, piegādāja vēlāk nekā bija norādīts un norunāts;
3 - atnāca galds kurš neatbilda bildei internetlapā (galda virsams stikls bija nevis causpīdīgs, bet matēts);
4 - iepakojumā bija tikai galds, bet nebija visu pārējo detaļu, kuras bija norādītas komplektācijā.
Nekad vairs neiepirkšos šajā veikalā.

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 27.09.2018

Pateicamies, ka uzrakstījāt šo atsauksmi un darījāt zināmu notikušo. Mums ļoti žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, iepērkoties mūsu interneta veikalā.Nosūtat mums pasūtījuma numuru,lai varam piegādāt trukstošās detaļas.

Ar cieņu,
Jysk komanda

Ty

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes