www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss

Jysk - Slikts serviss

Ja ir pacietība un gribat naudu ieguldīt Jysk, droši iepērcieties un ceriet, ka kādu dienu gan jau savu preci saņesiet un iespējams, ka kāds ar Jums sazināsies - man līdz šim nav izdevies nedz sazvanīt interneta veikalu, nedz saņemt rakstisku atbildi uz e-pastu :)

Pasūtīju Jysk internetveikalā preci un uzreiz apmaksāju rēķinu 16.12.17. Nopriecājos par opciju bezmaksas piegāde un vēl, ka varēju pat kalendārā ieklikškinot norādīt piegādes dienu (es izvēlējos 19.decembri). Likās lielisks serviss, BET!
Protams, gaidu - PRECES NAV, zvana no viekala vai kurjera/šofera protams NAV. Nu neko, pirmssvētku laiks, saprotu - visi ļoti aizņemti.
21.decembrī mēģināju sākt interesēties, kur ir palikusi mana iegādātā/apmaksātā prece (starpcitu vairākos veikalos ir pieejama) - sazvanīt norādīto tālruni neiespējami, bet, par cik, auto atbildētājs laipni piedāvāja nosūtīt viņiem e-pastu ar savu jautājumu, tad tā arī darīju.
BET, Līdz 26.decembrim - atbildes nav nedz elektroniski, nedz telefoniski.
26.decembrī plkst 14:45 sazvanīju Jysk biroju (pieļauju administratori, jo man priekšā nestādījās), kas protams neko pateikt nevarēja, kā vienīgi - "nodošu Jūsu tālruni interneta veikalam, lai Jums atzvana". Ir plkst 18:00 (interneta un biroja darba laika beigas), domājiet mans kāds atzvanīja vai elektroniski atbildēja - pareizi domājiet "nē".

Jaunajā 2018 gadā Jysk vadībai novēlu veiksmīgi atbrīvoties no esošiem darbiniekiem un pieņemt strādāt gribošus ļaudis, kas saprot kā strādāt ar klientu un ko nozīmē attieksme pret klientu, lai nav tā tukšā "muldēšana" mājas lapas sadaļā "Jysk vērtības".

Papildināts Reputācija 27.12.2017

Korekcija: 26.decembri aizstāt ar 27.decembri.

R

Komentāri (1)

JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 02.01.2018

Labdien, Daini!
Ļoti atvainojamies, ka iepirkšanās mūsu interneta veikalā Jums sagādāja nepatīkamu pieredzi. Pēc mums pieejamās informācijas, šo situāciju jau izdevies atrisināt jau 28. decembrī, kad saņēmāt savu pasūtījumu mūsu veikalā t/C “Mols”. Piekrītam, ka situācija netika atrisināta nebija vislabākajā iespējamajā veidā. Ļoti atvainojamies, ka nespējām piegādāt preci ar kurjeru starpniecību. Diemžēl arī piegādes kompānijām pirmssvētku laiks bija ļoti noslogots, tāpēc no mums neatkarīgu iemeslu dēļ pasūtījuma saņemšana tik ļoti aizkavējās. Nākotnē mēs noteikti ņemsim vērā visas radušās problēmas un plānosim piegādes atbilstoši.
Kā atvainošanos vēlamies Jums piedāvāt bezmaksas piegādi nākamajam pasūtījumam, kā arī īpašu atlaidi. Nosūtīsim to uz Jūsu e-pastu dai***********[email protected].
Ceram, ka spēsiet piedod mums šo atgadījumu.
Ar vislabākajiem novēlējumiem Jaunajā 2018 gadā,
JYSK komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes