LV RU
www.sudzibas.lv JYSK Slikts serviss, apšaubāma darbības shēma

Jysk - Slikts serviss, apšaubāma darbības shēma

Tiek izdarīts pasūtījums, veikta samaksa un izvēlēta iespēja izņemt preces veikalā. Visas preces uzrādās, kā noliktavā esošas vairākos eksemplāros gan uz pasūtījuma brīdi gan visas pusotras nedēļas garumā, kuru tiek gaidīta īsziņa. Sms vēl joprojām nav, nekāds rēķins vai cits apliecinājums darījumam uz e-pastu arī neseko, kas nozīmē, ka vienīgais mans pierādījums darījuma eksistencei ir bankas izraksts ar pasūtījuma numuru. Iespējas noskaidrot pasūtījuma statusu nav, jo neviens neatbild uz ziņām un telefona zvaniem. Saņemt atpakaļ naudu arī nav iespējams, jo neviens neatbild.
A) vai jums uzrādās maldinoši preču daudzumi noliktavās?
B) vai jums nav jāatbild uz ziņām un sliktākajā gadījumā jāanulē darījums, ja, acīmredzot, neesat spējīgi izpildīt savas saistības, lai gan preces par kurām samaksāts, jums ir uz vietas?

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 14.06.2018

Vēlamies atvainoties, par radušos situāciju, iespējams ir radusies kāda komunikācijas kļūda. Pateicamies par Jūsu viedokli, mums ir svarīgi saņemt informāciju no mūsu klientiem, tas mums palīdz mums uzlabot klientu servisu un līdz ar to padara visu mūsu klientu iepirkšanās pieredzi patīkamāku.
Lai mēs varētu vērst par labu radušos situāciju un uzlabot Jūsu iepirkšanās pieredzi nākotnē, lūdzu, atsūtiet mums ziņu uz e-pastu: [email protected], kurā norādiet arī pasūtījuma numuru.
Gaidīsim no Jums ziņu.
Lai veiksmīga diena!

P

Komentāri (3)

Dainis 14.06.2018

Skandināvu veikals taču, viņiem viss lēni, akurāti un vispār pie kājas :D

P pircējs21 15.06.2018

Žēl, ka vienīgais veids sagaidīt atbildi ir rakstīt publiskas sūdzības, jo uz viņu mājaslapas kontaktu formā atstātajām ziņām viņi nereaģē. (Ar visiem pasūtījuma numuriem un visu informāciju). "Komunikācijas kļūda" ir viņu publiskais tēls un attieksme nevis radušās situācijas apraksts.

T Tani 18.07.2018

Абсолютно согласна с коментариями про отсутствие обратной реакции и большими проблемами с коммуникацией! На откровенно хамское поведение "продавца" Жанны в магазине Даугавпилса,была написана жалоба,на которую никакой реакции обратной не последовало. Попытка связаться электронно,на ту почту,которую они предлагают,ни к чему не привела так же. Покупать что либо расхотелось моментально..Поздравляем с "успешной" работой! Но до скандинавского стиля работы вам ещё как до Луны.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes