www.sudzibas.lv JYSK Ļoti slikts servis, krāpšana

Jysk - Ļoti slikts servis, krāpšana

Internetveikala pasūtīju čemodānu Rode (45×27×68) , bet izrādījās, ka tas neatbilst norādītajiem parametriem. Mājās izmērīju. Zvanīju, pastāstīju situāciju, teica, ka esot kļūdījusies veikalā, un es varu atbraukt apmainīt. Atbraucu apmainīt, bet izrādījās, ka tie visi ir tādi (neviens to pat nemērīja) . Pie tam lūdzu pa telefonu, lai noskaidrotu precīzus parametrus. Veikalā pati mērīju un rādīju darbiniekam, ka koferis ir mazāks.. Uz ko man atbildēja, ka tās ir manas problēmas) , ka es tādu pasūtīju un cita nebūs! Gribēju ietaupīt laiku, bet galu galā iztērēju daudz vairāk laika un paliku bez čemodāna.

01.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 20.08.2021

Labdien,

Paldies par Jūsu ziņu un atsauksmi.
Informējam, ka esam veikuši izmaiņas JYSK e-veikalā un precei ir norādīti korekti tās izmēri.
Atsaucoties uz iepriekšējo telefonsarunu vienojāmies , ka dosieties uz tuvāko JYSK veikalu veikt preces atgriešanu, lai saņemtu samaksāto summu.
Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām un radušos situāciju.

Komentāri (1)

A Amanda Jemeneja 02.08.2021

Nīderlandē tas pats, tikai preci vispār nesaņēmu un ilgi gaidiju atpakaļ naudu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes