www.sudzibas.lv JYSK Krāpšana

Jysk - Krāpšana

Par 02.01.2021. Pasūtījumu nr. 100193497, matracis domino 140x200 cm, 159, - eiro
saņemu atbildi no jysk:
"atsaucoties uz telefona sarunu, informējam jūs ka preces netiek rezervētas un jūsu izvēlētā prece bija pieejama tikai paraugā, kuru nepārdodam kā jaunu preci iepakojumā, tāpēc jums tiks veikta naudas atgriešana. "
sarunā ar operatori netika minēts, ka prece ir kā paraugs, man tika nosūtīts rēķins apmaksai, apmaksa tika veikta, taču vakar lūk saņemu paziņojumu, ka preces nav. Tātad, tika apmaksāta neesoša prece, veikals netika sazvanīts un pēdējā prece netika rezervēta, tā visa vietā man lika veikt maksājumu par neesošu preci. Un tagad jysk operatore ne par ko neatbild? Ciet tikai pircējs, kurš veica apmaksu, un kuram tagad jāgaida naudu jau no 02.01.2021. Un vēl nedēļu uz priekšu. Tā ir īsta krāpšana! Un šajā laikā, kad klātienē nav iespējam neko nopirkt, jysk izmanto iespēju apkrāpt savus pircējus onlainā. Un neko nevar izdarīt, jo pa telefonu taču tikai sūdzēties vari, un tev pasaka, ka viņi neko palīdzēt nevar. Skaisti. Briesmīgs veikals un apkalpošana. Neieteiktu nevienam

05.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 05.01.2021

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Vai varēsiet iesūtīt informāciju par Jūsu pasūtījumu?
Būs nepieciešams pasūtījuma numurs.
Informējam, ka naudas atmaksa tiek veikta 7 darba dienu laikā uz kontu no kura tika veikts maksājums.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
JYSK komanda.

R

Komentāri (1)

L Laila51 05.01.2021

04.01.2021 internetveikalā vēlējos pasūtīt segu un datorkrēslu, problēmas radād jau brīdī, kad vēlējos apmaksāt- mistisku iemeslu dēļ nevarēju apmaksāt ne no sava datora, nedz arī telefona. Izmantoju čatu un sazinājos ar laipnu darbinieci, kura uztaisīja pasūtījumu un man epastā atnāca rēķins, ko momentā apmaksāju. Vakarā saņēmu epastu, ka maksājums saņemts. Un reklamē, ka pasūtīju var uz vietas veikalā saņemt 1h laikā kopš apmaksas. 05.01. No rīta atkal čatā rakstu un man paziņo, ka ir problēmas un ka nevar nokomplektēt TC Alfas veikalā! Zvanos, man atbild, ka neko nezin, ka nav atbildīgi u.t.t. un ka man jāgaida līdz zvanīs vai sūtīs epastu un piedāvās citu opciju. Esmu neatlaidīga un bombīju JYSK visur kur varu, jo man neder atbilde " Ar Jums sazināsies dienas laikā" 12:18saņemu e-pastu, ka varu izņemt preci Berģos vai atgriezīs naudu- izvēlos Berģus, lai viss noritētu raitāk atzvanu. Viss itkā labi, un gaidu SMS, ka varu doties pakaļ- izreklamēts taču ka 1h laikā var saņemt pasūtījumu. Paiet 2h SMS nav. Atkal rakstu čatā- kur darbiniece rupji vienkārši atvienojas, lai nebūty jāatbild! Neliekos mierā- tomēr atbild, ka manu pasūtījumu pašlaik komplektē. Nu tad gaidu vai 1h laikā atnāks SMS! Vairs neiepirkšos šajā internetveikalā, jo esmu dziļi vīlusies, gan par to ka sola, bet nav gan par darbinieku attieksmi. Aaa un joprojām rādās internetveikalā ka abas preces ir pieejamas TC Alfa veikalā! 220.lv bija norādīts, ka izvēlētās preces būs pieejamas 18.janvārī! Tāpat citos veikalos un izvēlējāmies JYSK šī solījuma dēļ- saņemt šodien!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes