www.sudzibas.lv JYSK Krāpšana

Jysk - Krāpšana

Sveiki, 02.01.2021. Noskaidroju, ka prece 1 gb. (pēdējā) matracis domino ir jysk veikalā saga, jysk operatore sazvanīja veikalu, apstiprināja, ka prece ir rezervēta man, es veicu apmaksu ar pārskaitījumu, gaidīju dažas dienas, atnāk vēstule, ka preces vairs nav. Viņiem tur jyskā labā roka nezin, ko dara kreisā. Tagad jāgaida nedēļa, lai atgrieztu naudu. Un jysk te nekur nav vainīgs, īpaši operatore, kura svēti solīja, ka veikalu sazvanīja, preci rezervēja. Paši pircēji ir vainīgi, ka pasūt nesošu preci, maksā naudu, un pēc tam gaida no pasūtīšanas dienas naudu atgriežoties 10 dienas (oficiāli nedēļa, bet no pasūtījuma dienas vēl trīs dienas) . Smuka shēma, vai ne? Interesanti, cik šobrīd apmanīto klientu gaida savu naudu? No tās taču var dzīvot? Varbūt nodokļu inspekcijai būtu interesanti uzzināt par šo shēmu, kā nedēļām ilgi tiek izmantota klientu nauda, kura tiek iemaksāta par neesošām precēm?

05.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 05.01.2021

Labdien!

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Vai varēsiet iesūtīt informāciju par Jūsu pasūtījumu?
Būs nepieciešams pasūtījuma numurs.
Informējam, ka naudas atmaksa tiek veikta 7 darba dienu laikā uz kontu no kura tika veikts maksājums.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,
JYSK komanda.

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes