LV RU
www.sudzibas.lv JYSK bojāta prece

JYSK - bojāta prece

Internetveikalā pasūtīju gultas pārklāju BENT (artikuls 136-176-1005), cena 6,99 eiro. Order # 100064273. Saņemtā prece bija nekvalitatīva - pārklāja vidus daļā audums uzrauts, aizvilkts ar melnu diegu. Uzrakstīju atsauksmi Jysk mājas lapā pie iegādātā produkta. Atsauksme pie produkta neparādījās. Saņēmu šādu vēstulI: 14 dienu laika Jums ir iespēja preci nomainīt jebkura Jysk veikalā https://www.jysk.lv/veikali
Brauciens apmainīt preci ir līdzvērtīgs preces cenai. Tātad, par nekvalitatīvu preci nākas vēl piemaksāt. Neiesaku iegādāties Jysk preces internetveikalā.

Rd

Komentāri (9)

Kolta 14.02.2018

Kādu kvalitāti var gaidīt par 6,99 eur?

Rd rdaina 14.02.2018

Tā ir akcijas cena. Gandrīz uz pusi mazāka kā sākotnējā. Nav norādīts, ka prece var būt ar defektiem. Par plānu kokvilnas audumu no Indijas tā ir normāla cena., bet ne jau precei, kuras pelekā auduma caurums aizvilkts ar melnu diegu.

Dainis 15.02.2018

1. Ja esat ''akcijas'' pircējs tad arī esiet apmierināti ar ''akcijas'' kvalitāti.
2. Pēc likuma patērētājs par saviem līdzekļiem nodrošina bojātās preces atgriešanu veikalam.

Rd rdaina 15.02.2018

Akcija nenozīmē bojātas preces pārdošanu. Ievietoju tikai tādēļ, lai brīdinātu citus.

Dainis 15.02.2018

Jebkurai precei ir savs brāķa procents, vai tiešām domājat, ka šis dārgais ''budžeta'' ''Skandināvu'' veikals pārbauda katru preci?

Rd rdaina 15.02.2018

Liecieties tak mierā. Man ir bijuši pasūtījumi, kur viss ok. Šajā gadījumā es vienkārši brīdināju citus pircējus, lai pārbauda šo preci, esot veikalā, vai arī, pirms pasūta, padomā. Normāla attieksme būtu, ja preces vērtējums parādītos Jysk mājas lapā, tad es vispār šeit nerakstītu. Tur tas, diemžēl, neparādās. Es aizstāvu citu pircēju interese, Jūs, kā var saprast, tirgotāju. Atvainojiet, ja maldos.

Da danoksa 15.02.2018

vienmēr ir iespēja 14 dienu laika atgriez preci un dabūt naudu atpakaļ/ apmainīt preci
ko Jums arī piedāvāja Jysk! a kur jus tur dzīvojat laukos/Rīga vienalga. Jā ir pretenzija, zvaniet un mēģiniet atrisināt, varbūt piedāvās kādu citu alternatīvu, jo tas taču brāķis.

Rd rdaina 15.02.2018

Tieši šīs 14 dienas un apmaiņu veikalā man piedāvāja. Brauciens uz rīgu, kur varētu apmainīt, ir līdzvērtīgs iegādātās preces cenai. Tāpēc arī preci iegādājos internetveikalā.
Nupat pastā saņēmu piedāvājumu, ka bezmaksas kurjers varētu apmainīt. Interesanti, ka šis piedāvājums ir tikai pēc ziņas publicēšanas šajā portālā, nevis uzreiz. Tadēļ tas man nav pieņemami. Preci šodiem atdevu dzīvnieku patversmē. Ar to incidents izsmelts. Kā jau rakstīju, mans mērķis bija brīdināt citus interneta veikala lietotājus par šīs konkrētās preces iespējamo kvalitāti, nevis meklēt kašķi. Jauku nedēļas nogali visiem.

JYSK Latvija klientu serviss Pārstāvja atbilde 05.03.2018

Labdien,

Pateicamies, ka uzrakstījāt šo atsauksmi un darījāt zināmu notikušo. Mums ir patiešām žēl, ka Jums bija negatīva pieredze, iepērkoties mūsu interneta veikalā. Kā mēs jau minējam iepriekš 14 dienu laika preci ir iespēja atgriez jebkura Jysk veikalā, tā kā Jums nebija iespējas preci nodot veikalā, tika piedāvāts bezmaksas kurjers kurš atvedis jaunu gultas pārklāju. No šā piedāvājumam Jūs atteicaties.
Informēju ka jebkura klienta atsauksme par produktu ir pieejamā Jysk mājas lapā.
Mēs ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ka atvainošanas tika nosūtīta uz Jūsu e-pastu īpaša atlaide.

Lai Jums jauka diena!

Ar cieņu,
Jysk komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay