Jolly.lv - Slikts serviss
Klienta serviss nulles līmenī.
Pasūtīta prece, uzreiz apmaksāta.
Tā kā veselu nedēļu nav nekādas informācijas par preces statusu, nosūtīju vēstuli uz mājas lapā minēto adresi. Divu dienu laikā nav nekādas atbildes.
Mēģinu zvanīt uz mājas lapā norādīto telefonu - divu dienu laikā neviens neatbild.
Nosūtu vēl vienu vēstūli, kur pieminu PTAC un policiju.
Atbilde pienāk ātri "prece ir nosūtīta". Ne atvainošanās, ne paskaidrojums, kāpēc tāda situācija.
Prece atnāca ātri un tas, kas bija pasūtīts.
Komentāri (2)
Lai sekotu līdzās savam pasūtījumam, jāreģistrējas savā profilā, kur viss redzams! Atvainojamies, ja nebija patīkama iepirkšanās, kā arī paldies par Jūsu labajiem/sliktajiem vārdiem, katra šāda lieta liek mums palikt labākiem un zinām uz ko pilnveidoties!
Jolly.lv
Drausmīgs apkalpošanas līmenis. Paiet nedēļa līdz pienāk ziņas par pasūtījuma statusu un gaitu un arī tad, ja pats viņiem vairākas reizes zvani vai raksti. Var arī neatbildēt. Prece tika piegādāta. Iepirkos vairākas reizes, taču pēdējā arī būs pēdējā. Iemesls. Preces vizuāli atbilst mājaslapā ieliktajām fotogrāfijām, taču neatbilst to kvalitāte un pieteiktais materiāls.
Rakstīts, ka soma ir no ādas. Patiesībā tā ir no kaut kāda mākslīga materiāla - varētu būt sintētiskā āda - un vēl smird tā, ka jāturās pa gabalu. Pēdējo pirkumu - melnu Paolo peruci somu - izliku uz lodžijas, lai vēdinās, taču nedēļas laikā izmaiņas minimālas. Droši vien būs jāmet ārā. Ņemot vērā, ka maksāja ap 90 eiro - diezgan nepatīkami. Neiesaku nevienam. Naudas izmešana. Tad jau labāk pērciet Temu. Somas bilde pielikumā.