www.sudzibas.lv Jokuzimes.lv Slikts serviss, savu darbu nepārzinoši operatori

Jokuzimes.lv - Slikts serviss, savu darbu nepārzinoši operatori

Kārtējo reizi pierādās, ka Latvijas pasta iekšējā sistēma nestrādā kā paredzēts un paši darbinieki vispār nepārzina sistēmas darbību. Pasūtīju paciņu no "Madara Cosmetics" un kā pēc uzņēmuma datiem bija paredzēts, paciņai bija jābūt pakomātā krasta ielā 46, 11. Janvārī. Esmu ar mazu bērnu un nevaru būt šobrīd pārāk mobila. Konkrētais datums bija vienīgais, kad fiziski varēju nokļūt līdz šim pakomātam. Nolēmu pārvirzīt paciņu no pakomāta krasta ielā 46 uz pakomātu savā rajonā. Zvanīju uz express pasta tālruni, kur darbiniece atbildēja, ka caur aplikāciju iespējams pārvirzīt, ko arī mēģināju, taču aplikācijā sistēma manu paciņu neatrada. Zvanīju atkal express pastam, kur cita darbiniece teica, ka nezina kādēļ numuru nevar atrast un iedeva man klientu servisa tālruņa nr. Zvanīju uz turieni un mani ļoti pārsteidza, ka darbiniece uzreiz man prasīja par paciņu molā, pirms es vispār sāku runāt. Šī darbiniece teica, ka man jāsazinās ar madara cosmetics. Kāds "madara cosmetics" ar to sakars?
Kad beigsies šī Latvijas pasta bezatbildība un atbildības novelšana citam uz citu? Ja klients visu laiku tiek sūtīts zvanīt no viena numura uz citu, bet darbinieki nevar atrisināt pat tik vienkāršu lietu kā paciņas pārvirzīšana.
Šoreiz ar sabiedrisko transportu aizbraukšu pakaļ pati, bet kārtējo reizi saprotu, ka Latvijas pastam uzticēties nevar.
Lūdzu risiniet šo jautājumu. Zvanīju šodien 17.01. , ap plkst. 15: 00.

M

Komentāri (4)

R RunčaĶepa 18.01.2023

Ja jums bija paciņa ar pecmaksu, tad viss ir ok.
Bija moments, ka apmaksātu paciņu varēja pārvirzīt tikai saņēmējs, bet neapmaksātu tikai sūtītājs.
Bet patiešām interesanti, kādēļ aplikācijā nerāda sūtījumu, jo vajadzētu radīt abos gadījumos.
Aplikācijā nerāda tikai neizsekojamus, parastus sūtījumus.

M ManApnika 18.01.2023

Par paciņu ir samaksāts, vienkārši Latvijas pasts nesaprot, ka pakomāti attiecas uz viņiem.

R RunčaĶepa 18.01.2023

Pārbaudīju Latvijas Pasta mājaslapā, kados gadījumos nevar pārvirzīt sūtījumu. Ja jums ir kāds no šiem gadījumiem, tad viss ir kārtībā.

Šis pakalpojums nav pieejams šādiem sūtījumiem:

sūtījumiem ar svītru kodu diapazonu no UA – UZ, jo tie uzskatāmi par vienkāršiem/neizsekojamiem pasta sūtījumiem,
muitas kontrolei pakļautiem sūtījumiem,
ierakstītiem vai apdrošinātiem sūtījumiem saņemšanai Latvijas Pasta pakomātā vai DUS Circle K, kuriem pievienots Paziņojums par izsniegšanu,
saņemšanai DUS Circle K - sūtījumiem, kuru garākā mala pārsniedz 105cm, garākās malas un apkārtmēra summa pārsniedz 200 cm un kuru svars ir virs 10 kg,
sūtījumiem ar pēcapmaksu saņemšanai DUS Circle K,
sūtījumiem ar pēcapmaksu saņemšanai Latvijas Pasta pakomātā,
sūtījumiem, kas paredzēti saņemšanai Latvijas Pasta pakomātā,
pakomātu sūtījumiem, kas pārsniedz Latvijas Pasta noteiktos sūtījuma izmērus 38 cm x 38 cm x 58 cm.

M ManApnika 18.01.2023

Šī nav pirmā reize, kad Latvijas pasta sistēmā kaut kas nedarbojas un netiek piefiksēts.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes