Jelgavas tirgotājs,19 veikals - nekorekta pārdevēja

Sveiki. Mazajā Svētes veikaliņā strādā pārdevēja Astrīda(uzvārdu nezinu),kura ļoti mīl runāt pa veikala telefonu un apspriest privātas dabas jautājumus,pat pircēju klātbūtnē.Tas jau būtu nieks vai ne? Astrīda ir pārgājusi jaunā līmenī,tagad viņa pircējus ignorē un ar kaisli izbauda sarunu,kad pircējs sadūšojas pajautāt vai var apmaksāt pirkumu (ja vien gaidīšana nav jau apnikusi un pircējs nav devies prom),pret viņu pavēršas diezgan dusmīgs acu skats,kas veras pāri brillēm,un savam sarunbiedram pavēsta,ka esot nervozi pircēji un nelabrāt atstāj telefonu un apkalpo pircēju.Un nu jau sāk pat pircējiem pārmest, ka viņi ir pārāk nervozi,un uz aizrādījumiem,ka pārdevējai primārais ir apkalpot pircējus,viņa atcērt,ka mēs jau neko nesaprotam no pārdevēju darba.Vai tas ir ētiski likt pircējam gaidīt un vēl klausīties pārdevējas privātās dzīves detaļas?Kā izbeigt šo Astrīdas patvaļu,kas jau stiepjas vairāku gadu garumā?Nav pat vēlēšanās iet uz veikalu,bet nākošais tuvākais ir jau Jelgavā,ar maziem bērniem tik viegli aiziet uz Jelgavu,bet piemaksāt par autobusu arī nav vēlēšanās,ja to produktu var nopirkt uz vietas. Kā lai izbeidz Astrīdas patvaļu,par ko daudzi sūdzas,bet baidās vai arī nezin,ko darīt lietas labā?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes