Jaunliepājas primārās veselības aprūpes centrs - Zemas kvalitātes serviss

Poliklīniku nav iespējams sazvanīt, lai veiktu pierakstu pie konkrētā speciālista. Netiek piedāvāta iespēja pie šī ārsta arī pierakstīties elektroniski.
Kad aizeju uz vietas, lai pierakstītos, reģistratūrā norāda, ka tuvākajiem mēnešiem pieraksts pilns un lai sazinās, kad pieraksts atkal būs atvērts. Uz jautājumu - kad tas varētu būt, atbild, lai zvana nākamajā nedēļā.
Zvanu - 3 dienas pa 10 reizēm. Telefons netiek celts.
Atkal braucu uz vietas un atkal atbild, lai sazinās nākamajā nedēļā. Jautājot par to, cik bieži būs jābrauc mēģināt pierakstīties, reģistratūra atbild, lai nebrauc, bet zvana. Norādu, ka sazvanīt nav iespējams uz ko atbild - jā, tā varētu būt. Mums zvana ļoti daudz. Saku - tas nozīmē, ka pie konkrētā ārsta pierakstīties nav nekādas iespējas uz ko saņēmu atbildi - nē nav!
Žēl, ka mūsdienās nestrādā elektroniskais pieraksts un žēl, ka darbinieki nespēj pildīt elementārus darba pienākumus - atbildēt uz zvaniem!

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes