www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss

Itella - Slikts serviss

Saņēmu sūtījumu ar DHL, kas Latvijā tika nodots piegādei itella. Diemžēl, tā vietā, lai ar mani vismaz sazinātos, sūtījums automātiski tika novirzīts uz narvesen, vairāku km attālumā no manām mājām. Ne piegāde uz mājām, ne pat saziņas mēģinājums...
Varbūt dhl būtu laiks pārskatīt partnerus latvijā? Citādi nav skaidrs par ko tiek maksāta piegādes summa.

27.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 27.09.2019

Labdien!

Mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lūdzu, sazinieties ar mums e-pastā [email protected], nosūtot pakas numuru, lai mēs varētu veikt analīzi notikušajai situācijai un atrisināt šo situāciju, vai arī sazinieties ar mums telefoniski 67815914.

Itella

C

Komentāri (6)

A aicis24 27.09.2019

Kas tad tur traks,ja kāds km jāpastaigājas,tas tak ir veselībai labi.Labāk jau tā nekā,dienām gaidīt kamēr tev pievedīs pie durvīm.

F Fēliksss_ 27.09.2019

Ja tiek maksāts par sniegtā servisa pakalpojumu, tad tiek gaidīts, lai tas tiktu atbilstošajā kvalitāte izpildīts.

Jūsu komentārs ir diezgan absurds!
To varētu pat pielīdzināt restorāna apmeklēšanai - pasūtu ēdienu, bet jāgatavo pašam, jo tas taču ir veselīgi un nebūs tik ilgi jāgaida. :D
Domāju, ka šāda pieeja Jums nepatiktu!

O Otis 01.10.2019

Daudziem šeit ir tāda loģika.
Ja reiz ir notikusi samaksa par pakalpojumu vai darbu utt utjp, tad tas arī jāpilda pēc vienošanās. Ja samaksāts ,ka atved līdz durvīm , tad arī tā būtu jābūt, nevis jāmeklē attaisnojumi ar ''veselīgi vai slinki cilvēki palikuši''. Pašam ir bijusi pieredze ar dažādām piegādēm, un reiz pat nācās atteikt sūtījumu tikai tāpēc, ka piegādes noteikumi vieni , bet realitātē ''dara kā grib'', un ja es esmu jau samaksājis par konkrētājiem piegādes noteikumiem, tad man liekas muļķīgi, ja piegādātājs sāktu uz savu galvu kaut ko mainīt.

F Fēliksss_ 27.09.2019

20.07.2019 arī biju veicis pasūtījumu no viena i-veikala, kur sūtījums tika nodots šai kompānijai. Man par pārsteigumu, lai piegādātu uz norādīto adresi 27.09.2019, tika sūtījums novirzīts uz Neste Dus, kas man apgrūtināja saņemšanu.

L Luizelote16 01.10.2019

Pievienojos šai sūdzībai. Identiska situācija - ļoti nepatīkami. Komunikācija ar klientu 0 un piegāde nenotiek uz norādīto adresi.
Žēl, ka Amazon.de veic piegādes Latvijā ar šī uzņēmuma starpniecību.

I Inta732 31.10.2019

Mans sūtījums tika saņemts stipri bojārs. Mēģināts tika izvilkt laukā sūtījumu. Visa kastīte bija kā izvarota! Iepriekš nebrīdina cikos piegādās, piezvana tad kad jau ieradies pie màjās durvīm. Paciņu iedeva rokās, neredzot otrā pusē aizlīmētu ar uzlīmētu uzlīmi, ka bojāta. Paciņa jau bija iepriekšējā dienā no rīta kurjera birojā piegàdāta! Esam stipri šokā par piegàdi un saņemto sūtījumu! Vai tiešām nespēj savas rokas savàkt! !

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes